Gjest Janna Skrevet 31. juli 2002 #1 Del Skrevet 31. juli 2002 slettet av meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lazy Skrevet 1. august 2002 #2 Del Skrevet 1. august 2002 Hei Vinga! Jeg har også hatt mange sånne dager, det er jo umulig å føle seg på topp hver eneste dag. Livet består av gode dager, men også dårlige er en stor del av livet. Da jeg var gravid syntes jeg alt var håpløst. Gikk bare hjemme og sulla, med tights og digre t-skjorter og syntes det meste var et ork. Følte at jeg forfalt, også jeg som snart skulle bli mamma da...Krangla med samboeren omtrent daglig, det var ikke lite han måtte tåle. Var til og med sur for at han slapp så "billig" unna, mens jeg måtte gå rundt som en hvalross... Men vi kom oss gjennom det begge to. Nå er det et halvt år siden vi ble foreldre til verdens nydligste jente. (det sier vel alle om barna sine). Alle dager er ikke topp nå heller, ofte slitsomt med lite søvn og en liten jente som gråter uten at man ikke alltid forstår hvorfor. Men det er verdt det, stort sett koser vi oss og vesla vokser og utvikler seg for hver dag. Ønsker deg lykke til Vinga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå