AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #1 Skrevet 11. juni 2017 jeg skal ha muntlig eksamen for første gang siden 2001. Det er et samlingsbasert studie og vi har fått 27 spørsmål og vet at vi sannsynligvis vil få tre spørsmål ut fra lista. Noen av spørsmålene er todelte. Er det sannsynlig ar sensorene også kan kombinere ulike spørsmål ? Siden det er flere som skal ha ha muntlig den dagen så må de jo hindre at neste person får samme spørsmål som den første. Hvordan kan de gjøre det i praksis? trekker man lapper med spørsmål? hva om jeg får helt jernteppe på et spørsmål, vil de da velge et nytt spørsmål eller lede meg igjennom? Er det vanlig at en får et ark hvor en kan notere ting underveis? Anonymkode: 0cdad...7a2
stan Skrevet 11. juni 2017 #2 Skrevet 11. juni 2017 Du bør sjekke ut med faglærer og studiested. Reglene og tolkning av av reglene varierer fra eksamen til eksamen. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #3 Skrevet 11. juni 2017 Nei, du får selvsagt ikke et nytt spørsmål når du ikke kan besvare det opprinnelige spørsmålet. Når dere har fått 27 spørsmål på forhånd og det er sannsynlig at dere får 3 av de er det jo ingen sak å kunne besvare spørsmålene. Anonymkode: 106e4...10f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå