Gå til innhold

Hvor snart kan man bruke bøyle-BH etter silikonoperasjon?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Nyoperert

Har hatt mine nye bryster i to og en halv uke nå, og er superfornøyd. Opererte inn 260 ml i hvert bryst under muskelen, med snittet på undersiden av brystet. Jeg fikk svar på alt jeg spurte legen om, men jeg glemte å spørre om når man tidligst kan bruke bøyle-BH. Støtte-BH'en skal jeg gå med i 6 uker, kan jeg gå rett over til vanlig BH etter det? Og når kan man ligge på magen igjen (blir sprø av bare å ligge på ryggen og siden)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg opererte også for to uker siden, men kan ikke ligge på siden ennå, vondt! :o La 290 ml over muskel, så kanskje muskelen holder de litt bedre på plass?... :roll:

Bøyle BH har jeg hørt at man ikke bør bruke før det har gått 6 mnd, men er ikke sikkert. Du kan vel sove på magen når det føles behagelig, sover aldri på magen selv så har ikke savnet det heldigvis.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å bruke bøyle bh etter de 6 ukene var gått... Er jo nesten umulig å finne noen andre!!! (Uten at de ser ut som bestemor bh'er) Irriterende!

Vel, vel.. Du må nesten høre med kirurgen din, for alle har forskjellig mening om det, og kirurgen din kjenner best inngrepet akkurat du har vært gjennom.

Lykke til!

Hilsen CeeCee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt mine nye bryster i to og en halv uke nå' date=' og er superfornøyd. Opererte inn 260 ml i hvert bryst under muskelen, med snittet på undersiden av brystet. Jeg fikk svar på alt jeg spurte legen om, men jeg glemte å spørre om når man tidligst kan bruke bøyle-BH. Støtte-BH'en skal jeg gå med i 6 uker, kan jeg gå rett over til vanlig BH etter det? Og når kan man ligge på magen igjen (blir sprø av bare å ligge på ryggen og siden)?[/quote']

Kan du ikke bare ringe å spørre der du tok oprasjonen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...