AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #1 Del Skrevet 11. juni 2017 Har galaxy note tlf. Syns den tar bra bilder. Når jeg snur kamera, så er bildet veldig tåkete. Som om det ligger fett på linsen. Hva skyldes dette? Anonymkode: 403ba...c8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #2 Del Skrevet 11. juni 2017 Har du skjermdeksel som går over linsen? Anonymkode: ee196...ee4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #3 Del Skrevet 11. juni 2017 Skjermbeskytter, ripete eller møkkete linse. Anonymkode: 89765...b62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margit Spat Skrevet 11. juni 2017 #4 Del Skrevet 11. juni 2017 Hvis du, som meg, er blant de som faktisk holder telefonen inntil øret når du snakker i den, så kan linsa på «skjermsiden» bli tåkete av sminke, salt, svette +++ fra huden din. Det må rett og slett tørkes vekk. Jeg bruker ofte pusseskinnet som fulgte med brillene mine til dette hvis jeg har det med meg. Hvis ikke, så finner jeg noe annet som er mykt, tørker godt, og ikke skader linsa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #5 Del Skrevet 11. juni 2017 Jeg skrapte rett og slett opp linsa (sikkert ved å ha telefonen i veska), men det var ganske enkelt å bytte selv. En venninne hadde en avdanka mobil av samme modell. Dette var en annen (eldre) Samsung-modell. Men når det er bare er svette/skittent bruker jeg de samme engangsserviettene som jeg bruker til brillene mine. Anonymkode: d57f0...16e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå