AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #1 Skrevet 11. juni 2017 Har ei venninne som er i et forhold, og hver gang vi er ute på byen flørter hun noe så sinnsykt med fremmede menn.. Hva hun velger å gjøre er jo selvsagt helt opp til hun og det er hun som velger å være respektløs ovenfor partneren sin. Men nå merker jeg at jeg ikke vil gå ut med hun.. jeg liker ikke å være vitne til slik oppførsel, da der hun holder på med er utroskap i min bok. Nå lure hun på hvorfor jeg ikke vil gå ut på byen med hun mer... Hva skal jeg si? Anonymkode: 43457...1c9
Gjest impressa Skrevet 11. juni 2017 #3 Skrevet 11. juni 2017 (endret) "Jeg synes det er rart at du som har type flørter så mye på byen. Vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til det." Vipps så er dere i gang med å prate og kanskje du finner ut noe interessant om henne eller i beste fall hjelper henne til å finne ut noe viktig om seg selv Endret 11. juni 2017 av impressa
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #4 Skrevet 11. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har ei venninne som er i et forhold, og hver gang vi er ute på byen flørter hun noe så sinnsykt med fremmede menn.. Hva hun velger å gjøre er jo selvsagt helt opp til hun og det er hun som velger å være respektløs ovenfor partneren sin. Men nå merker jeg at jeg ikke vil gå ut med hun.. jeg liker ikke å være vitne til slik oppførsel, da der hun holder på med er utroskap i min bok. Nå lure hun på hvorfor jeg ikke vil gå ut på byen med hun mer... Hva skal jeg si? Anonymkode: 43457...1c9 henne!!! Anonymkode: 07ab7...a36 7
Jordbæra Skrevet 11. juni 2017 #5 Skrevet 11. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har ei venninne som er i et forhold, og hver gang vi er ute på byen flørter hun noe så sinnsykt med fremmede menn.. Hva hun velger å gjøre er jo selvsagt helt opp til hun og det er hun som velger å være respektløs ovenfor partneren sin. Men nå merker jeg at jeg ikke vil gå ut med hun.. jeg liker ikke å være vitne til slik oppførsel, da der hun holder på med er utroskap i min bok. Nå lure hun på hvorfor jeg ikke vil gå ut på byen med hun mer... Hva skal jeg si? Anonymkode: 43457...1c9 Du kjenner ikke deres forhold. Kanskje de mener at flørting ikke er utroskap. 5
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #6 Skrevet 11. juni 2017 Hva legger du i "flørting", da? Har inntrykk av at man ikke kan ha en samtale med noen av motsatt kjønn på byen før det er å regne som "flørting". Anonymkode: 8ffb8...c0d 4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #7 Skrevet 11. juni 2017 1 time siden, impressa skrev: "Jeg synes det er rart at du som har type flørter så mye på byen. Vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til det." Vipps så er dere i gang med å prate og kanskje du finner ut noe interessant om henne eller i beste fall hjelper henne til å finne ut noe viktig om seg selv Dette er løsningen, ja. Bare fortell henne hva du har reagert på. Du vet ingenting om hennes forhold, jeg personlig synes flørting på byen er helt greit så lenge man ikke blir for fysisk intime. Og det heter henne. Du må virkelig lære deg forskjellen. Anonymkode: 7f737...2e0 9
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #8 Skrevet 11. juni 2017 Hva slags flørting da? Kan det være at hun oppfatter det som vanlig prat og hyggelig sosialisering men du oppfatter det som flørting? Gjør hun noe mer? Anonymkode: 99b6d...f1d 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #9 Skrevet 11. juni 2017 Si at du syntes det blir feil når hun flørter med folk, fordi du trodde dere gikk ut for å være ilag dere to, og ikke for å flørte med andre, så slenger du på at du skjønner ikke behovet hennes for det når hun har type i tillegg.... Anonymkode: 94df2...802 2
Pinkee Skrevet 11. juni 2017 #10 Skrevet 11. juni 2017 Er du helt sikker på at hun flørter? Jeg får ofte høre at jeg flørter, men nei, det er ikke det jeg gjør. Kanskje er det slik mellom dere og, du oppfatter noe helt annet enn hva som egentlig skjer?
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #11 Skrevet 11. juni 2017 6 minutter siden, Pinkee skrev: Er du helt sikker på at hun flørter? Jeg får ofte høre at jeg flørter, men nei, det er ikke det jeg gjør. Kanskje er det slik mellom dere og, du oppfatter noe helt annet enn hva som egentlig skjer? Gjelder meg og aller fleste kvinner. Uansett er det lov å flørte Selvom man har kjæreste, det er ikke det samme som å være utro. Så lenge det kun innebærer ord og ikke intimt taing. Anonymkode: d8c40...38b 1
chewbacca Skrevet 15. juni 2017 #12 Skrevet 15. juni 2017 Kanskje de har åpent forhold? Eller kanskje kjæresten liker at hun flørter med andre og forteller om det når hun kommer hjem? Du aner ikke hvilke type forhold hun har, så enten får du spørre eller så får du la hver å bry deg :-) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå