AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #1 Skrevet 11. juni 2017 Har drevet med trening 3-4 ganger i uken i en periode på 3 måneder nå med gode matrutiner hvor jeg spiser mye kjøtt og grønnsaker. Jeg får komplimenter for at jeg ser ser veldig sunn, fast og stram ut og jeg blir spurt om hva som er hemmeligheten. Om det ikke hadde vært for vekta ville jeg med hånden på hjertet trodd at jeg hadde gått ned minst 3 kilo, da alle klær sitter mye finere på meg. Forrige uke da jeg veide meg så jeg til min store overraskelse at jeg hadde gått opp 3 kg ila disse månedene. Jeg ble beroliget av mine nærmeste om at dette bare kunne være en tilfeldighet og at jeg ville være nede på rett kilo igjen neste uke. Nå har det gått en uke og jeg har til min store fortvilelse gått opp ENDA 1 kilo!! Til mitt forsvar så ser jeg veldig sexy ut i bikini så jeg spør igjen : Hva i all verden har gått galt her ????? Anonymkode: ae4ab...961
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #2 Skrevet 11. juni 2017 Muskler veier mer enn fett. Anonymkode: f0a01...f56 12
Outlander Skrevet 11. juni 2017 #4 Skrevet 11. juni 2017 (endret) Når dere begynne å trene og spiser sunt, IKKE SE PÅ VEKTEN! Det er hvordan du ser ut og bmi du skal se på. Du mister fett og øke muskler og som AB skrev over veier muskler mer en fett. Jeg ville ha kastet vekten for godt hvis jeg var deg. Endret 11. juni 2017 av Outlander 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #5 Skrevet 11. juni 2017 Jeg har ikke prøvd å trene på meg muskler. TS Anonymkode: ae4ab...961
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #7 Skrevet 11. juni 2017 Får man muskler av løping? Anonymkode: ae4ab...961
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #9 Skrevet 11. juni 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får man muskler av løping? Anonymkode: ae4ab...961 Ja det gjør man. Man får muskelmasse av alt av fysisk arbeid - noe er selvsagt mer effektivt enn annet. Kan tenke meg at du har fått mer muskler i beina iallefall. Se bare for deg når du har løpt lenge og langt, er du da bare anpusten, eller er du også sliten i leggene bl.a.? Det er isåfall bevis på at du har trent musklene i leggene dine, og dermed har du sikkert økt muskelmassen litt også. Spesielt hvis du er utrent til å begynne med vil du fort legge på deg muskelmasse, for da er det jo "ingenting" der fra før, og det skal lite til for å få muskelmasse. Det viktigste er ikke vekten, men hvordan du føler deg og hvordan klærne passer deg. Begynn å mål deg med et målebånd, da får du mye mer nøyaktighet med tanke på vektnedgang/sunn livsstil. Siden muskler veier mer enn fett er ikke vekten det beste å ta utgangspunkt i. Anonymkode: 93b8d...37e 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #10 Skrevet 11. juni 2017 Her ser du hvor stor plass samme vekt av fett tar i forhold til muskler... Anonymkode: 2651f...322 6
Ild Skrevet 11. juni 2017 #11 Skrevet 11. juni 2017 Hvis du ser bra ut og klærne sitter bedre, hva er problemet? 10
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #14 Skrevet 11. juni 2017 Dette var faktisk veldig oppløftende å se/lese. Føler meg bedre nå. (da ser det nesten ut som jeg kan gå opp 5 kilo til og se ca. ut som hun på bilde nr 3) veide 54 kg da jeg startet. ts Anonymkode: ae4ab...961 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #15 Skrevet 11. juni 2017 Skal godt la seg gjøre å gå opp 4 kg muskler.. Det er gjerne det man klarer om man er mann, bodybuilder og har ett års tid med "lean bulk" bak seg. Mye hardt arbeid. Det skjer ikke med et uhell.. Antageligvis har du bundet vann i kroppen eller noe, eller så er du kanskje ikke helt ærlig med deg selv? Men man legger ikke på seg 4 kg muskler uten å virkelig gå inn for det, og man kan uansett ikke bygge muskler uten kalorioverskudd + fettmasse samtidig. Anonymkode: 6e267...074 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #16 Skrevet 11. juni 2017 4 timer siden, Outlander skrev: Når dere begynne å trene og spiser sunt, IKKE SE PÅ VEKTEN! Det er hvordan du ser ut og bmi du skal se på. Du mister fett og øke muskler og som AB skrev over veier muskler mer en fett. Jeg ville ha kastet vekten for godt hvis jeg var deg. Hehehe. BMI er jo proposjonalt med vekten, så du ser mer eller mindre på vekten når du ser på BMI. Med mindre du har radikale høydeforskjeller eller mister to legger eller tilsvarende. Pass på å veie deg på samme tidspunkt på dagen, TS. Ikke drikk en liter vann, gå på vekten og bråk høylytt om at du har gått opp en kg . Anonymkode: dd145...03b 5
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #17 Skrevet 12. juni 2017 Har begynt å spise mindre så håper det går denne gangen Anonymkode: ae4ab...961
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #18 Skrevet 12. juni 2017 Når jeg starter å trene etter en treningsfri periode på et par måneder så binder kroppen min utrolig mye vann og jeg blir seende ut som en ballong et par uker Anonymkode: 253d7...2c8
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #19 Skrevet 12. juni 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hehehe. BMI er jo proposjonalt med vekten, så du ser mer eller mindre på vekten når du ser på BMI. Med mindre du har radikale høydeforskjeller eller mister to legger eller tilsvarende. Pass på å veie deg på samme tidspunkt på dagen, TS. Ikke drikk en liter vann, gå på vekten og bråk høylytt om at du har gått opp en kg . Anonymkode: dd145...03b Dere som sier dette har ikke muskler. Jeg har naturlig mye muskler til å være kvinne. har brede skuldre og store pupper, men kraftige rumpemuskler, bicepser og lårmuskler. joda, ser femi ut til tross for det. men det skal lite til for meg å legge på meg på musklene om jeg begynner å trene styrke, da jeg naturlig har mye muskler. Anonymkode: 95cfb...efd
Gullik Skrevet 12. juni 2017 #20 Skrevet 12. juni 2017 På 11.6.2017 den 9.49, AnonymBruker skrev: Har drevet med trening 3-4 ganger i uken i en periode på 3 måneder nå med gode matrutiner hvor jeg spiser mye kjøtt og grønnsaker. Jeg får komplimenter for at jeg ser ser veldig sunn, fast og stram ut og jeg blir spurt om hva som er hemmeligheten. Om det ikke hadde vært for vekta ville jeg med hånden på hjertet trodd at jeg hadde gått ned minst 3 kilo, da alle klær sitter mye finere på meg. Forrige uke da jeg veide meg så jeg til min store overraskelse at jeg hadde gått opp 3 kg ila disse månedene. Jeg ble beroliget av mine nærmeste om at dette bare kunne være en tilfeldighet og at jeg ville være nede på rett kilo igjen neste uke. Nå har det gått en uke og jeg har til min store fortvilelse gått opp ENDA 1 kilo!! Til mitt forsvar så ser jeg veldig sexy ut i bikini så jeg spør igjen : Hva i all verden har gått galt her ????? Anonymkode: ae4ab...961 Ingenting har gått galt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå