AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #1 Del Skrevet 11. juni 2017 I går kjøpte jeg støvler til barnet mitt, i en sportsbutikk. Trengte hjelp med størrelsen, og ba om hjelp fra en av de ansatte i butikken. Siden størrelse 22 åpenbart ikke er størrelse 22, så jeg lurte på hvilken størrelse som da tilsvarer så og så mange centimeter. Det var greit nok det, målte og fikk hjelp, men.. Hun sa bestemt til meg at vi godt kunne kjøpe 2 numre for store støvler. For barn bruker nemlig ikke støvler om sommeren, barn bruker kun støvler om høsten når det regner, og det er jo lenge til, så må være noe å vokse i Jeg forsøkte å forklare at barn bruker støvler om sommeren, når det regner, men virket ikke som det ble hørt på. Seriøst, hva er kvalifikasjonene for å jobbe i sportsbutikk egentlig? Anonymkode: 27fa4...f77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #2 Del Skrevet 11. juni 2017 JøssAnonymkode: 23035...0ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #3 Del Skrevet 11. juni 2017 Haha, er det mulig.. Anonymkode: 9b0f7...f83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #4 Del Skrevet 11. juni 2017 Det var mening til en ansatt, ikke alle ansatte. Jeg jobbet selv i sportsbutikk og det ville aldri falle meg inn å si at støvler ikke brukes om sommeren. DOG så er faktisk støvler en sesongvare, og vi solgte mest på høsten rundt oktober/høstferien når uværet kom. Var det en dårlig sommer så ville vi selvfølgelig også selge mye støvler. Anonymkode: 8687b...7d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #5 Del Skrevet 11. juni 2017 Barn vokser mest om sommeren, så de støvlene blir fort for små til høsten. Ellers er vi lite ute i regnværet om sommeren; finner heller på ting inne...så jeg ser det argumentet. På skolen/barnehagen MÅ de være ute, regn eller ei. Anonymkode: 97925...397 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #6 Del Skrevet 11. juni 2017 Litt skuffet ble jeg nå. Overskriften ga inntrykk av at dette var en av de trådene fra "En handletur i Oslo" o.l... Anonymkode: cc233...5bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 11. juni 2017 #7 Del Skrevet 11. juni 2017 Ingen, men du kan ikke forvente at de skal kunne så mye rent faglig om barn og støvler i en sportsbutikk. Er du heldig går noen på idrettslinjen. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå