AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #1 Skrevet 11. juni 2017 Den virket for en halvtime siden og jeg har ikke gjort noe annet en å flytte pcen fra et sted til et annet i mellomtiden? Har restartet maskinen og det er ikke hele den innfelte musen som ikke virker, pekeren virker (hovedfeltet), men ikke høyre og venstre feltene/klikk for mus? What to do? Anonymkode: 2be39...ce0
Arabella Skrevet 11. juni 2017 #4 Skrevet 11. juni 2017 4 minutter siden, TMB skrev: Du har forsøkt å restarte maskinen? Se første innlegg.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #5 Skrevet 11. juni 2017 Er det batteri i musa som kan ha blitt flatt? Anonymkode: 348ce...faa
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #6 Skrevet 11. juni 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det batteri i musa som kan ha blitt flatt? Anonymkode: 348ce...faa Nei, det er ikke en ekstern mus, det er den som er innfelt i laptoppen. Den har typisk tre felter, hovedfelt (virker) og høyre/venstre museknappfelt som ikke virker. Sånn at jeg kan flytte pekeren, men ikke aktivere med venstre museknappfelt. Hvis jeg vil åpne google, kan jeg sette musepilen på googleiconet, men ikke åpne google fordi venstre musetast ikke virker. Anonymkode: 2be39...ce0 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #7 Skrevet 11. juni 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er ikke en ekstern mus, det er den som er innfelt i laptoppen. Den har typisk tre felter, hovedfelt (virker) og høyre/venstre museknappfelt som ikke virker. Sånn at jeg kan flytte pekeren, men ikke aktivere med venstre museknappfelt. Hvis jeg vil åpne google, kan jeg sette musepilen på googleiconet, men ikke åpne google fordi venstre musetast ikke virker. Anonymkode: 2be39...ce0 Ah, skjønner. Har du mac eller pc? Anonymkode: 348ce...faa
Wiggins Skrevet 11. juni 2017 #8 Skrevet 11. juni 2017 Antar at det er Windows-PC. Åpne kontrollpanel, gå til Maskinvare og lyd, der klikker du på Mus og får opp egenskaper for mus. På fanen Maskinvare velger du musepaden og trykker Egenskaper. Da får du opp et nytt vindu med egenskaper for musepaden. På fanen Generelt trykker du på Endre innstillinger. Deretter går du på fanen Driver. Trykk oppdater driver. Hvis ikke det fungerer trykker du Avinstaller driver, deretter installerer du den på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå