Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid blitt holdt utenfor, mobbet, frosset ut og fått problemer med kvinner. Alltid. Det er bare de som har såret meg mest, og gjort skade på meg og livet mitt. Fått meg til å føle meg lite verdt.

Men det finnes lys i tunnelen, noe jeg opp i all elendigheten fikk erfare. Både fremmede og kjente menn løftet meg. Fremmede menn har lyst opp dagen min bare ved å slå av en spøk med meg, og fått meg til å le bort vonde følelser. Jeg lever så lenge på dette.

Til og med opptatte menn har fanget meg opp. Ingen hindring. De så meg, og ønsket bare å trøste meg med varme ord og omtanke. Selv om kvinnene deres bevisst holder meg nede. Takk for at dere er bedre mennesker enn kvinnene. Takk for at jeg med hånden kan telle hvor mange som ser meg<3

Uten dere hadde min verden sett alene ut, og ikke en plass jeg ikke hadde ønsket å eksistere på. Men tapper som jeg er, klamrer jeg meg fast til den jordiske kroppen jeg er inni. 

Mange vet ikke at jeg har det vondt. Jeg er ei rolig og søt jente, med et smertehelvete inni meg. Dette på grunn av mobbingen kvinner har voldt mot meg. Kvinner ser bare båsen de har satt meg i, mens mennene ser MEG. Den jeg er, det jeg sier, det jeg gjør og det jeg føler. Dere er kloke, omsorgsfulle, innsiktsfulle og ser lengre.

Dere er alle mine helter, som jeg vil bære med meg i mitt hjerte. 

Hilsen småbarnsmor i nabolaget.

<3

Anonymkode: 67371...476

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

øøøhhh?

Anonymkode: 798a1...4bf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sover ikke småbarnsmødre på denne tiden?

Anonymkode: c2d23...f37

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sover ikke småbarnsmødre på denne tiden?

Vanligvis.. Men i natt har jeg grått.

Gjest NotNaomi
Skrevet

Enig i at menn kan være mer reale. Men dy må da ikke skjære oss alle over en kam! Alle kvinner er da ikke som du beskriver:-)

Syns det var et trist innlegg. At du føler som du gjør. Har du anelse om hvorfor kvinner behandler deg dårlig? 

Gjest NotNaomi
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:hug:

AnonymBruker
Skrevet

Ser du ikke selv at slike dramatiske generaliseringer om alle kvinner ikke er rasjonelt? Skjønner at når man føler mye smerte, så er det lettere å generalisere for å beskytte seg selv, men det betyr ikke at det er rett, riktig, godt eller fornuftig. Jeg har kjent massevis av flotte, smarte, omsorgsfulle, kloke, vise kvinner, og jeg har bodd mange forskjellige steder. 

Anonymkode: b8d80...2b8

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Yeah..lenge leve naiviteten. Det er vel unntaksvis hvilke av de mennene som ikke egentlig helst skulle pult deg. 

Anonymkode: 726ea...8ee

• Liker 5
Gjest NotNaomi
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Yeah..lenge leve naiviteten. Det er vel unntaksvis hvilke av de mennene som ikke egentlig helst skulle pult deg. 

Kynismen lenge leve. Alt i ditt hode foregår ikke i andres hode :-)

Gjest Coolaid
Skrevet

Kjipe anonyme innlegg foreslår jeg at vi overser og ikke svarer på når vi snakker om noe så viktig. 

Mange menn er joviale, reale og enkle i relasjonen til andre mennesker. Det du beskriver forteller oss noe om viktigheten av det å være et medmenneske og se andre. Ofte skjønner vi selv ikke hvor viktig vi er for andre mennesker. 

Ts, vær deg selv med alt som gjør vondt. Mest sannsynlig så prater mennene med deg fordi du er hyggelig selv. Har du tenkt for at du kan ha akkurat samme betydning for dem som de har for deg? 

Takk for at du også tar deg tid :) 

AnonymBruker
Skrevet

Tror du at du er et helt enestående individ på denne jord? Eller tror du kaaaanskje du faktisk kan ha noe til felles med andre kvinner? Er det ikke veldig rart hvis alle andre kvinner unntatt deg selv er fæle? Og hva med de snille mennene rundt deg, hvorfor er de sammen med disse fæle kvinnene? 

Du skjønner nok selv at dette ikke er rasjonelle tanker. Og du vet jo selv hvorfor - en bakgrunn med mobbing som gjør at du er skeptisk til alle kvinner. Du trenger å bearbeide det vonde som har skjedd i livet ditt. SÆRLIG VIKTIG ettersom du har barn!

Hvis du skal gå rundt og være paranoid og forvente at alle mødrene til barnas venner skal mislike deg og behandle deg dårlig, hvordan tror du det påvirker barna dine? Du vet jo hvis du tenker etter at du selv umulig kan være den eneste snille og gode dama i hele verden... Du er nødt til å åpne deg og gi mennesker en sjanse. Hvis ikke, hva lærer du barna dine?

Barndomstraumer setter dype spor. Det er på tide at du tar tak i livet ditt. Lykke til!

Anonymkode: a411a...fd1

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du skal ikke ta det for gitt at de seg DEG. Hvor godt kjenner de deg egentlig? Hvor dype ting og lenge har dere kjent hverandre?
Menn ser nok bare at du er en sårbar kvinne de kanskje kan få flørta med og utnytte (for sex eller ego) .

Anonymkode: 60f4e...39f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, NotNaomi skrev:

Kynismen lenge leve. Alt i ditt hode foregår ikke i andres hode :-)

I mitt hode? I menns hode. Alle vet da at menn har en felles forståelse at sårbare damer som er det pga brudd, issues eller lignende anses som "lette å nedfelle" pga ensomhet/midlertidig null selvtillit etc, og at mange av de heller kyniske mennene som bare er ute etter sex peiler seg ut disse kvinnene konsekvent fordi de mener de trenger jobbe mindre for å få henne i seng fordi hun trenger noen, mer enn andre. 

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når du har så mange fantastiske menn i livet ditt?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bra for deg, men det er faktisk ikke sånn at menn er snille og kvinner er onde. Det finnes varianter blant begge kjønn. Selv har jeg angst for menn etter å ha blitt utsatt av heftig mishandling hele livet, siden alle menn hater meg og vil jeg skal dø. Jeg er konstant anspent og livredd menn. Hvis menn kommer bort til meg pleier jeg bare si "du kan bare slå meg, jeg er vant til det."

Anonymkode: f1750...4e5

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når du har så mange fantastiske menn i livet ditt?

Jeg gråter over at kvinner kan være så jævlige, og av lettelse for at det finnes menn som backer meg opp. All form for omtanke, rører meg.

TS

Skrevet

Det er av erfaring en spesiell type kvinne som på sin hals hater kvinner og foretrekker å kun omgås menn: det har ikke slått deg at du er fellesnevneren som får forhold til  alle kvinner til å ikke fungere? 

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, Coolaid skrev:

Kjipe anonyme innlegg foreslår jeg at vi overser og ikke svarer på når vi snakker om noe så viktig. 

Mange menn er joviale, reale og enkle i relasjonen til andre mennesker. Det du beskriver forteller oss noe om viktigheten av det å være et medmenneske og se andre. Ofte skjønner vi selv ikke hvor viktig vi er for andre mennesker. 

Ts, vær deg selv med alt som gjør vondt. Mest sannsynlig så prater mennene med deg fordi du er hyggelig selv. Har du tenkt for at du kan ha akkurat samme betydning for dem som de har for deg? 

Takk for at du også tar deg tid :) 

Takk for hyggelig tilbakemelding og rause ord! Jeg måtte lette på trykket kjente jeg, da enkelte ting ble for mye for meg. Jeg har akseptert at mye er urettferdig i livet, men at jeg også blir sett av noen:) 

Jeg vil likevel savne å ha noen gode venninner, som inviterer meg i div.selskaper, jentekvelder osv. Det er så vondt å se hva jeg ikke får bli med på.. Og jeg gjør jo så godt jeg kan for å være en bra person. Likevel går en alene. Og noen menn fanger opp hvordan jeg har det, uten at de sier det direkte. 

Om menn skulle ha baktanker, får det bare være. Jeg tar til meg det de sier og gjør for meg, som hittil bare har vært bra. Ingen har utnyttet meg, til opplysning.

TS

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Nappetass1 skrev:

Det er av erfaring en spesiell type kvinne som på sin hals hater kvinner og foretrekker å kun omgås menn: det har ikke slått deg at du er fellesnevneren som får forhold til  alle kvinner til å ikke fungere? 

Jeg har en mann, og er ikke ute etter flere enn han jeg har nå.

Og nei, jeg hater ikke kvinner. Men mange er utspekulerte og både sier og gjør mye vondt mot personer de ønsker å holde utenfor:( Jeg blir så lei meg over å skrive dette, da jeg gjenopplever de vonde opplevelsene som jeg sitter med..  Klart det finnes slemme menn, som ned kvinner. Men det er kvinnene som har gjort meg mest vondt. De jeg vet om har så mye makt, og får flere titalls personer med seg. Og alene står jeg. 

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...