Gå til innhold

Daten så stille, likevell interessert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kom nylig fra en "date", eller, har møtes jevnlig og har sex jevnlig de siste 2 månedene, men ikke definert oss som noe enda. Hun var veldig stille hele tiden, å følte virkelig det var jeg som måtte holde samtalen i gang. Likevell sendte hun meg en sms om at det var koselig at vi møttes og at hun var glad i meg. Har det morsomt og praten går ellers, men føler at det var noe spesielt idag.

Litt usikker på hvordan jeg burde tolke dette. Kanskje det bare er usikkerheten min som snakker, men hadde vært betryggende med svar fra dere. Herlig jente jeg håper det blir noe mer med forresten! Thumbs up.

Anonymkode: a2ecf...1f7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvordan man kan ligge sammen i 2 måneder og ikke klare å bli sammen.

Anonymkode: 9745f...63b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvordan man kan ligge sammen i 2 måneder og ikke klare å bli sammen.

Ts her. Begge er enige at vi ikke trenger å stresse akkurat det. Vi ligger ikke med andre, og snakker om hvordan vi skal ha det som "par". Mistenker det bare jeg som er for feig til å snakke med henne om det, kan det stemme? Så redd for å få negativt svar, å derfor virke desperat med å få stemplet oss.

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 11.6.2017 den 3.47):

Kom nylig fra en "date", eller, har møtes jevnlig og har sex jevnlig de siste 2 månedene, men ikke definert oss som noe enda. Hun var veldig stille hele tiden, å følte virkelig det var jeg som måtte holde samtalen i gang. Likevell sendte hun meg en sms om at det var koselig at vi møttes og at hun var glad i meg. Har det morsomt og praten går ellers, men føler at det var noe spesielt idag.

Litt usikker på hvordan jeg burde tolke dette. Kanskje det bare er usikkerheten min som snakker, men hadde vært betryggende med svar fra dere. Herlig jente jeg håper det blir noe mer med forresten! Thumbs up.

Mest trolig er det noe som var i tankene hennes denne dagen som ikke handler om deg. Familie, venner, jobb, studie. Kan være litt av hvert.

Endret av annebanane
Skrevet

Noen mennesker er stille på overflaten men en buldrende storm på innsiden. (jeg er et sånt menneske f.eks)
De har ikke et behov for å prate like mye, men kan si veldig mye når de skriver f.eks eller chatter. Er bare sånn noen er.
Hun føler det kanskje som deg og er sannsynligvis usikker, så kan hende du kan høre om hun vil videre? 

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Begge er enige at vi ikke trenger å stresse akkurat det. Vi ligger ikke med andre, og snakker om hvordan vi skal ha det som "par". Mistenker det bare jeg som er for feig til å snakke med henne om det, kan det stemme? Så redd for å få negativt svar, å derfor virke desperat med å få stemplet oss.

Mitt poeng står fremdeles. Etter 2 måneder vet man hva man vil. 

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mitt poeng står fremdeles. Etter 2 måneder vet man hva man vil. 

Jeg vet det ikke etter 2 måneder. Vet at han er en person jeg kan se for meg et forhold med, men kjenner han sjeldent godt nok til at jeg er klar for å definere det. Så lenge vi begge er enige om at vi holder på å bli kjent, ser for oss et forhold og vi ikke ligger med andre ser jeg ikke problemet. Vil heller date i 4-5 mnd og være sikker på at vi er en match enn å date i 2 mnd og slå opp etter 6 mnd fordi jeg ikke kjente ham godt nok da vi ble sammen. 

Ville ikke stresset fordi hun var stille. Hadde aldri sendt enn sånn melding etter en date om jeg ikke var interessert. Men jeg kunne sendt en sånn melding om jeg var klar over at jeg var stille og ønsket å forsikre deg om at jeg fortsatt er interessert. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...