AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #1 Skrevet 11. juni 2017 Hei.. Nå vet jeg ikke hvor normalt det er, men va tenker dere damer om at menn har sexleker? Jeg for min del har analplugg, fleshligth, dildo, penisringer og runkeegg.. Hva ville du tenkt om en mann du datet hadde en slik "samling"? Kan vel også legge til at det brukes omtrent ukentlig.. Mann 30 Anonymkode: 60b10...dba
SlemUlv Skrevet 11. juni 2017 #2 Skrevet 11. juni 2017 Ser ikke problemet? Du mangler jo ganske mye i samlingen, som: tau, mansjetter, flogger, cane.. osv osv.. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #3 Skrevet 11. juni 2017 3 minutter siden, kattepusen skrev: Ser ikke problemet? Du mangler jo ganske mye i samlingen, som: tau, mansjetter, flogger, cane.. osv osv.. Føler jeg har det jeg trenger, ivertfall når jeg er alene om å bruke det.. Skjønne vi har litt forskjellige fantasier, og det respekter jeg.. Men er villig til å teste ut nye ting om en kvinne jeg er sammen med ønsker det.. Lurer bare på om va kvinner tenker om at menn har sexleker di bruker på seg selv? Har ett inntrykk av det ikke er så vanlig.. Anonymkode: 60b10...dba
FluffyJuggernaut Skrevet 11. juni 2017 #5 Skrevet 11. juni 2017 Jeg hadde tenkt at han har god kontakt med sin egen sekualitet og vet hva han liker. Og det kan kun være positivt i mine øyne.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #6 Skrevet 11. juni 2017 19 minutter siden, Elliespelli skrev: Jeg hadde tenkt at han har god kontakt med sin egen sekualitet og vet hva han liker. Og det kan kun være positivt i mine øyne. Godt å høre at folk er positiv☺ Så du ville ikke reagert på at flere av lekene er anal relatert? Anonymkode: 60b10...dba
FluffyJuggernaut Skrevet 11. juni 2017 #7 Skrevet 11. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Godt å høre at folk er positiv☺ Så du ville ikke reagert på at flere av lekene er anal relatert? Anonymkode: 60b10...dba Nei, så lenge de skulle bli brukt på han og ikke meg så hadde jeg syns det hadde vært helt greit. Og mange av de tingene er leker vi kunne brukt sammen.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #8 Skrevet 11. juni 2017 20 minutter siden, Elliespelli skrev: Nei, så lenge de skulle bli brukt på han og ikke meg så hadde jeg syns det hadde vært helt greit. Og mange av de tingene er leker vi kunne brukt sammen. Så bra å høre.. Dater en jente så vurderer om jeg skal fortelle henne om disse.. Tenker er bedre enn at hun plutselig finner disse i leiligheten. Ts Anonymkode: 60b10...dba
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #9 Skrevet 11. juni 2017 Jeg har drevet med en fyr i noen måneder nå og han har ganske mye forskjellige sexleketøy. Tok ganske lang tid før han turte å vise meg alt, inkl. en strapon. Jeg liker det veldig godt, har absolutt ingen problemer med det. Liker også å være med på å bruke det. Men han følte seg frem på en måte, han var nok også redd for reaksjonen min. Anonymkode: ef240...7c6 1
GulSitron Skrevet 11. juni 2017 #10 Skrevet 11. juni 2017 Jeg kunne kanskje blitt litt "skremt" av fleshlighten, men kun fordi jeg har fått høre at jeg er vid.. Jeg har kun hatt en partner. Så ville jeg nok videre kanskje tenkt at det kan være et fint alternativ dersom jeg kanskje hadde nedsatt lyst over en periode hvor jeg kunne brukt den på mannen. Videre så er jo penisring ganske morsomt og jeg har heller ikke så mye i mot anal så lenge det blir gjort riktig og minst mulig smertefullt for meg (Evt partner)
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #11 Skrevet 11. juni 2017 Jeg er mann og har også noen leker. Bla. Noen vibratorer ala. Magic Wand. Bruker de ofte selv. Samtidig som dama også bruker de ofte på meg. Hun har også egne hjelpemidler. Tror dette er helt normalt. Det snakkes bare ikke så mye om de. De personene som ikke har slike hjelpemidler. Vet ikke hva de går glipp av. Anonymkode: 2f857...ae8
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #12 Skrevet 11. juni 2017 Mansjetter? Haha, hva kan man gjøre med mansjetter seksuelt? Jeg hadde ledd og syns det var en smule patetisk, spesielt om det var kun til eget bruk. Anonymkode: 8cd7a...adc
Rotemor Skrevet 11. juni 2017 #13 Skrevet 11. juni 2017 8 timer siden, Elliespelli skrev: Jeg hadde tenkt at han har god kontakt med sin egen sekualitet og vet hva han liker. Og det kan kun være positivt i mine øyne. Enig.
Gjest Coolaid Skrevet 11. juni 2017 #14 Skrevet 11. juni 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei.. Nå vet jeg ikke hvor normalt det er, men va tenker dere damer om at menn har sexleker? Jeg for min del har analplugg, fleshligth, dildo, penisringer og runkeegg.. Hva ville du tenkt om en mann du datet hadde en slik "samling"? Kan vel også legge til at det brukes omtrent ukentlig.. Mann 30 Anonymkode: 60b10...dba Jeg tenker at vi menn må tenke på at vi menn også har sex leketøy som den største selvfølgelighet. Nå er det forlengst blitt almenn akseptert og helt vanlig at kvinner har sexleketøy. Det bør det være for menn også. Derfor tar vi menn en bestemmelse på at sånn er det. Altså helt normalt at menn har sexleketøy. Altså ingen forskjell - ingen skam.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #16 Skrevet 11. juni 2017 9 timer siden, kattepusen skrev: Ser ikke problemet? Du mangler jo ganske mye i samlingen, som: tau, mansjetter, flogger, cane.. osv osv.. Ingen av de brukes til onani... Anonymkode: 170f7...fcd
SlemUlv Skrevet 11. juni 2017 #17 Skrevet 11. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ingen av de brukes til onani... Anonymkode: 170f7...fcd Da gjør jeg tydeligvis noe feil.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #18 Skrevet 11. juni 2017 41 minutter siden, kattepusen skrev: Da gjør jeg tydeligvis noe feil. TS er opplagt en mann. Ingen kvinne ville bruke fleshlight og penisringer. Anonymkode: 170f7...fcd
SlemUlv Skrevet 11. juni 2017 #19 Skrevet 11. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: TS er opplagt en mann. Ingen kvinne ville bruke fleshlight og penisringer. Anonymkode: 170f7...fcd Nei, men det går likevel fint an å bruke både mansjetter og slagredskaper
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #20 Skrevet 11. juni 2017 32 minutter siden, kattepusen skrev: Nei, men det går likevel fint an å bruke både mansjetter og slagredskaper På seg selv? Anonymkode: 170f7...fcd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå