AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #1 Skrevet 11. juni 2017 Har datet en fyr i 2 måneder. Dessverre er det ikke riktig for meg å ta det videre.. Litt usikker på hvordan jeg skal avslutte det.. Kan man ta det over sms eller bør jeg ta det ansikt til ansikt? Vet han kommer til å bli veldig lei seg og jeg syntes det er så vanskelig å skulle såre noen Sist jeg ble dumpa ble jeg ghostet, så vil ikke utsette han for noe sånt, men samtidig skjønner jeg mer hvorfor folk ghoster nå, for det er ikke noe gøy å være den som dumper heller :s Anonymkode: 8043c...9f0
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #2 Skrevet 11. juni 2017 Det skjer jo hele tiden, er helt vanlig. Hvorfor ik si fra på en ordentlig måte for begges skyld? For din samvittighet og for at han skal få det lettere til å gå videre? Kalles å være moden Do it <3 Anonymkode: 1d133...391 4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #3 Skrevet 11. juni 2017 Sms er helt greit! Anonymkode: 49d34...102 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #4 Skrevet 11. juni 2017 SMS hadde jeg sett på som fryktelig umodent! Gjør det på en tydelig og voksen måte, det blir satt pris på i lengden:) Anonymkode: a7232...2f1
Drakan Skrevet 11. juni 2017 #5 Skrevet 11. juni 2017 Ansikt til ansikt. Like greit å få det ut av verden 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #6 Skrevet 11. juni 2017 Ikke SMS. Jeg hadde syntes det var greit med en telefonsamtale. Da får dere muligheten til å snakke litt, samtidig som han slipper å møte deg. Anonymkode: 0c29b...331
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #7 Skrevet 11. juni 2017 Jeg syns det er best å ta det ansikt til ansikt. Da kan man stille spørsmål, få pratet ut, gitt en god klem, også avslutter man det. De gange jeg har blitt dumpa har jeg jo sett det komme i forkant, så det har ikke vært et totalt sjokk. Anonymkode: 09bd1...7c2
Vackra Skrevet 11. juni 2017 #8 Skrevet 11. juni 2017 Send sms, og gi han tilbud om å prate muntlig om det hvis han ønsker det. Da gir du han muligheten til å slikke sårene i fred, hvis han foretrekker det, men også muligheten til å bli forklart face to face. Da gir du han makten, og viser respekt. Ikke alle foretrekker på død og liv å bli konfrontert med slikt ansikt til ansikt. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå