Gå til innhold

OITNB - serien, ikke hvem som er mest sexy som den andre tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsket denne sesongen! Det var kanskje ikke så mye som skjedde hele tiden, men jeg er hekta på OITNB fra før av og elsker hver eneste episode uansett fordi jeg er så engasjert i karakterene. Jeg har ikke det store behovet for å se fremgang, eller store endringer, bare følge med på hva som skjer inni fengselet.

Det er tydelig at folk er splittet, men jeg elsket denne sesongen. Gleder meg til å se neste! Så hele sesongen på to dager :( why though...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Jeg elsket denne sesongen! Det var kanskje ikke så mye som skjedde hele tiden, men jeg er hekta på OITNB fra før av og elsker hver eneste episode uansett fordi jeg er så engasjert i karakterene. Jeg har ikke det store behovet for å se fremgang, eller store endringer, bare følge med på hva som skjer inni fengselet.

Det er tydelig at folk er splittet, men jeg elsket denne sesongen. Gleder meg til å se neste! Så hele sesongen på to dager :( why though...

Jeg likte sesongen sånn middels, men synes det var mye tull og fjas. Kunne tenkt meg en halv sesong med opprør og den siste halvdelen med aftermathen. De kunne helt droppet enkelte storylines (Piscatella og skrekkfilm-forsøket sitt).

Anonymkode: cd81a...200

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg likte sesongen sånn middels, men synes det var mye tull og fjas. Kunne tenkt meg en halv sesong med opprør og den siste halvdelen med aftermathen. 

Enig.

Bare tull å la oss vente et år på fortsettelsen til en sesong som kunne vært på 3-5 episoder. 

men er mindre hekta nå, så det er bra. :P

Anonymkode: ddf11...454

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Enig.

Og så syns jeg Boo var så kul i denne sesongen. Digger henne. 

Og de to kaffesnifferne... hahaha...

Det eneste jeg syns var teit er disse to meth-hodene. De er så utrolig dumme at det blir irriterende. 

Var litt kult med show med stripping og diverse, det var morsomt å se.

Jeg syns denne sesongen var den beste foruten den første. 

Anonymkode: b6fab...cf9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det eneste jeg syns var teit er disse to meth-hodene. De er så utrolig dumme at det blir irriterende.  

Juupp. De var irriterende, og intetsigende. Hvorfor er de engang med??

• Liker 6
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig.

Jeg hatet disse to også! Det er sikkert meningen, men de sekvensene med dem var bare irritasjonsmomenter. 

• Liker 2
Skrevet
På 6/11/2017 den 17.44, AnonymBruker skrev:

Har sett frem til episode 7 og så sesongen fenger ikke helt. Har likt alle de andre sesongene, men denne synes jeg er kjedelig og har lite driv. Blir nesten litt sånn "musical"-revy opplegg over det hele

Anonymkode: d673a...cd3

Jeg har sett omtrent like mye. Så langt er denne sesongen sykt rotete. Og så syns jeg angie og hun amish jenta får for mye plass i denne sesongen. De er utelukkende irriterende. Tror det er meningen de skal være som et humoristisk innslag men nei. De er bare plagsomme og grenseløst dumme. Og nazijentene irriterer meg også. De er så ekle

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Juupp. De var irriterende, og intetsigende. Hvorfor er de engang med??

22 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Jeg hatet disse to også! Det er sikkert meningen, men de sekvensene med dem var bare irritasjonsmomenter. 

De har jo vært med i hver sesong, men jeg skjønner heller ikke hvorfor de måtte få så mye tid som da ble tatt vekk fra andre, bedre historier. 

Skulle ønske vi hadde fått flere tilbakeblikk med Poussey. 

(lever meg litt for mye inn i serier skjønner jeg... ) 

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har jo vært med i hver sesong, men jeg skjønner heller ikke hvorfor de måtte få så mye tid som da ble tatt vekk fra andre, bedre historier. 

Skulle ønske vi hadde fått flere tilbakeblikk med Poussey. 

(lever meg litt for mye inn i serier skjønner jeg... ) 

Savner poussey. Serien ble faktisk litt ødelagt for meg når de drepte henne ut av serien. Ikke det samme uten søte lille Poussay. Jeg ble så rørt over den minnestunden med alle bøkene og det

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Maleficenta skrev:

Savner poussey. Serien ble faktisk litt ødelagt for meg når de drepte henne ut av serien. Ikke det samme uten søte lille Poussay. Jeg ble så rørt over den minnestunden med alle bøkene og det

Enig, jeg også. Satt med tårer i øynene hver gang det kom opp noe om henne eller minnestunden eller tilbakeblikket. Det var vel for å få med noe som var dumt at de tok livet av henne (vet ikke om det var skuespilleren som valgte det selv av andre grunner, eller om det var skrevet i serien fra første stund), men det var trist at det var akkurat henne.

De kunne heller tatt disse meth-skallene... :fnise:

• Liker 1
Skrevet
38 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Ja, syns de fikk unødvendig mye tid som kunne blitt brukt på bedre ting. De er såå irriterende!

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig, jeg også. Satt med tårer i øynene hver gang det kom opp noe om henne eller minnestunden eller tilbakeblikket. Det var vel for å få med noe som var dumt at de tok livet av henne (vet ikke om det var skuespilleren som valgte det selv av andre grunner, eller om det var skrevet i serien fra første stund), men det var trist at det var akkurat henne.

Ja haha. Jeg satt og tenkte at åh npr de først har den pistolen kunne ikke noen bare tatt å skutt de i huet sånn at de ikke er med i serien lengre.. altså heg tenker ikke det om skuespillerne altså men om karakterene. 

Skrevet

Synes Morello og Suzanne er de mest slitsomme karakterene 

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh, jeg satt med tårer i øynene da Soso ble båret ut mens hun lente hodet bakover. :( 

Anonymkode: 6de61...138

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig.

Bare tull å la oss vente et år på fortsettelsen til en sesong som kunne vært på 3-5 episoder. 

men er mindre hekta nå, så det er bra. :P

Jeg er litt skuffet, men ikke mindre hekta :P jeg lurer veldig på fortsettelsen! Jeg regner med det går bra, fordi politiet sikkert ikke vil ha flere drap etter det i siste episode (vil ikke spoile for andre her), så regner nesten med de tar det rolig etter at det skjedde. Men Alex og Piper da, håper det går bra for dem og at de ikke havner i ulike fengsel eller noe.

Enig.

Jeg regner med de skal være en slags comic relief. Men personlig synes jeg serien har for mange karakterer, det blir så lite tid til å gå i dybden på mange av dem.

• Liker 1
Skrevet
56 minutter siden, Hollie skrev:

Synes Morello og Suzanne er de mest slitsomme karakterene 

Hehe syns de er morsomme jeg. De kan bli litt mye men jeg syns suzanne er litt skjønn. Hun er jo som et lite barn

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er litt skuffet, men ikke mindre hekta :P jeg lurer veldig på fortsettelsen! Jeg regner med det går bra, fordi politiet sikkert ikke vil ha flere drap etter det i siste episode (vil ikke spoile for andre her), så regner nesten med de tar det rolig etter at det skjedde. Men Alex og Piper da, håper det går bra for dem og at de ikke havner i ulike fengsel eller noe.

Jeg regner med de skal være en slags comic relief. Men personlig synes jeg serien har for mange karakterer, det blir så lite tid til å gå i dybden på mange av dem.

Ja, jeg syns det hadde blitt mer substans og innhold om de hadde fokusert på færre karakterer. Det er selvfølgelig mange flere innsatte enn de vi får kjennskap til, men jeg syns allikevel det er for mange.

Lurer på hva de gjør i neste sesong jeg også. Om de har hoppet litt fram i tid og derfor er tilbake i Litchfield, eller om de er i andre fengsler. 

Og så lurer jeg på hva de skal finne på neste sesong for at det skal bli spennende og interessant å følge med. Nå har det jo hatt mange historier og tilbakeblikk og det meste har skjedd i fengselet de siste sesongene. 

Som andre nevner; jeg syns også Morello er rimelig slitsom, men spørs om ikke denne sesongens hendelser gjør at hun får mer tid i neste sesong. Liker Nicky da. Og Red. Og Suzanne "Crazy Eyes". 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Maleficenta skrev:

Hehe syns de er morsomme jeg. De kan bli litt mye men jeg syns suzanne er litt skjønn. Hun er jo som et lite barn

Ja, Suzanne er skjønn. "We need to find the adults!!!" Syns Morello har blitt litt for mye denne sesongen, da. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, Solivagant skrev:

Ja, Suzanne er skjønn. "We need to find the adults!!!" Syns Morello har blitt litt for mye denne sesongen, da. 

Enig, og jeg som likte henne SÅ godt i de første sesongene. 

Skrevet

Enig, og jeg som likte henne SÅ godt i de første sesongene. 

Ja, hun var en av mine favoritter. Ikke nå lenger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...