Gå til innhold

OITNB - serien, ikke hvem som er mest sexy som den andre tråden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har sett siste sesong? Den ble sluppet på fredag, så jeg har selvfølgelig binge watchet i går og i dag. Tanker?

Anonymkode: cd81a...200

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Serr, er det ingen som ser på OITNB? :P

AnonymBruker
Skrevet

Tullete tittel. 

Anonymkode: e99f6...fbf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tullete tittel. 

Jeg tenkte det vad nødvendig å påpeke da vi allerede har en tråd om hvem som er mest sexy i serien (og det står i tittelen).

• Liker 5
Skrevet

Hater at vi ikke får se alle konsekvenser. Og hva skjer med de i bassenget. Og hun mcc dama. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har sett frem til episode 7 og så sesongen fenger ikke helt. Har likt alle de andre sesongene, men denne synes jeg er kjedelig og har lite driv. Blir nesten litt sånn "musical"-revy opplegg over det hele

Anonymkode: d673a...cd3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Thatsme skrev:

Hater at vi ikke får se alle konsekvenser. Og hva skjer med de i bassenget. Og hun mcc dama. 

Ja, spesielt å bruke hele sesongen på opprøret, men interessant og kaotisk var det. Skulle ønske halve serien var opprør og andre halvdel hva som skjer videre. OITNB har litt av noen cliffhangere.

• Liker 4
Gjest Sille4
Skrevet

Så ferdig sesongen i går. Jeg likte den. :) 

Skrevet

Synes sesongen så langt er mye kjedeligere enn de andre. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg er på episode 10. Jeg liker serien enda, men det er så lite fremgang i denne sesongen.

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, Chiyo skrev:

Jeg er på episode 10. Jeg liker serien enda, men det er så lite fremgang i denne sesongen.

Enig, det som gjør at den blir kjedeligere. Liker serien enda jeg også, og liker at Piper ikke lenger er i hovedfokus. Håper det blir mer fremgang i de to siste sesongene.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva??? Seriøst!? Jeg syns dette er den beste sesongen hittil. Så her er tydeligvis smaken som baken.

Anonymkode: 227ba...9d5

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva??? Seriøst!? Jeg syns dette er den beste sesongen hittil. Så her er tydeligvis smaken som baken.

Anonymkode: 227ba...9d5

Jeg synes også absolutt at den var bedre enn sesong 3 og 4. Jeg synes nok alltid at de første sesongene av serier er best, så den slår nok ikke sesong 1 og 2 for meg, men jeg var absolutt ikke skuffet. Men nå liker jeg veldig godt de små morsomhetene i serien, så at handlingen i seg selv ikke hadde så mye fremgang før mot slutten gjorde ikke meg noe. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det der Piscatella-greiene var helt unødvendig da, spesielt når det føltes nærmest som en skrekkfilm.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det der Piscatella-greiene var helt unødvendig da, spesielt når det føltes nærmest som en skrekkfilm.

Skjønner ikke hva du mener. 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var jo så å si det eneste spennende i sesongen..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gir sesongen terningkast tre. Det er på tide å tenke nytt, og det er på tide å kvitte seg med en del karakterer. Piper må skrives ut av serien, gjerne i følge med Alex. Overspilt, utspilt, ferdig, slitsom å se på. Lorna har ikke hatt noen utvikling på flere sesonger, sytete kjerring, slitsom, kjedelig, bør skrives ut. Suzannes galskap blir også etterhvert urealsitisk mye, endring eller good bye. En sesong med lite handling, langtrukkendt babbel, dårlige historier fra fortiden som heller ikke har et poeng, totalt urealistisk mtp amerikansk fengselssytem, 

Anonymkode: 1f5eb...9c1

• Liker 8
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gir sesongen terningkast tre. Det er på tide å tenke nytt, og det er på tide å kvitte seg med en del karakterer. Piper må skrives ut av serien, gjerne i følge med Alex. Overspilt, utspilt, ferdig, slitsom å se på. Lorna har ikke hatt noen utvikling på flere sesonger, sytete kjerring, slitsom, kjedelig, bør skrives ut. Suzannes galskap blir også etterhvert urealsitisk mye, endring eller good bye. En sesong med lite handling, langtrukkendt babbel, dårlige historier fra fortiden som heller ikke har et poeng, totalt urealistisk mtp amerikansk fengselssytem, 

Anonymkode: 1f5eb...9c1

Synes Suzanne var bra i denne sesongen. Ellers er jeg helt enig. Dårlig og skuffende sesong. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk inn på KG kun for å finne en slik tråd og syte.

Er så SKUFFET over siste sesong! Tydeligvis er jeg ikke eneste med den meningen. Det føltes som om jeg så en sammendrag av alle tidligere sesongene, bare uten handling og mer om karakterer vi har møtt tidligere, bare at nå var det langtrukkent og virkelig kjedelig til tider. Lite struktur, før holdt man følge med alle de ulike  gjengene men nå var det frem og tilbake... Veldig lite spenning.

Latterlig forsøk på "grøsser"-effekt også.

Terningkast 2. De skal ha for å lage en serie med en annen kontekst enn man forventer. 

Anonymkode: 11a04...ab7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nettopp sett sesongfinalen og sitter igjen med en veldig todelt følelse. Alt i alt en stor skuffelse av en sesong, bortsett fra en fykende sterk finale. De siste par minuttene var en av seriens beste øyeblikk! 

Anonymkode: 8f53c...35b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...