AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #1 Del Skrevet 10. juni 2017 Har det hendt deg før? På jobb, skole, fritidsaktiviteter. Anonymkode: b3d2b...bff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #2 Del Skrevet 10. juni 2017 Ja, de fleste steder. Anonymkode: 9296f...248 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SchizoMonster Skrevet 10. juni 2017 #3 Del Skrevet 10. juni 2017 (endret) Ja, passer ikke inn i samfunnet, men trives ikke så veldig godt utenfor samfunnet heller, så sånn er livet for noen sikkert evolusjonen er bra men for taperne i genlotterier så suger det Endret 10. juni 2017 av SchizoMonster 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorTeresa Skrevet 10. juni 2017 #4 Del Skrevet 10. juni 2017 Hele tiden. Uansett hva jeg gjør eller er med, men det er ikke så farlig egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FluffyJuggernaut Skrevet 10. juni 2017 #5 Del Skrevet 10. juni 2017 Ja, den følelsen tror jeg de fleste har kjent på en eller annen gang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DragonDays Skrevet 11. juni 2017 #6 Del Skrevet 11. juni 2017 Ja. Jeg ER utenfor, men det er helt greit. Det er ikke utelukkende positivt å være innenfor heller, så jeg lever godt her jeg er. Det blir kanskje annerledes om man selv VIL være innenfor, men blir ekskludert. Det kan jeg forstå føles vondt. Da tror jeg ikke det er annet å gjøre enn å prøve, prøve, prøve til det går, uansett hvor vanskelig og håpløst det nok kan føles. Men; babysteps! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #7 Del Skrevet 11. juni 2017 Ja, de på jobben min er venner på privaten. Jeg er mer den som er fousert på jobb, rolig og annerledes. Kjenner det stikker litt, men jeg tjener bra og holder ut til jeg får ny jobb. Anonymkode: 0c0a6...a29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #8 Del Skrevet 11. juni 2017 ja. Anonymkode: 74ebe...a32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 11. juni 2017 #9 Del Skrevet 11. juni 2017 Nei. Jeg er så utrolig typisk norsk. Liker å være privat og ikke supersosial. Men har aldri følt meg utenfor. Bare ofte misforstått:-) Føler meg nok "annerledes",og det kan jeg tenke litt på. Men har alltid blitt inkludert. Takk og pris får jeg vel si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 11. juni 2017 #10 Del Skrevet 11. juni 2017 2 timer siden, SchizoMonster skrev: Ja, passer ikke inn i samfunnet, men trives ikke så veldig godt utenfor samfunnet heller, så sånn er livet for noen sikkert evolusjonen er bra men for taperne i genlotterier så suger det Hvordan passer du ikke inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #11 Del Skrevet 11. juni 2017 Veldig ofte. Hele livet. Fikk forklaringen da jeg fikk diagnosen adhd i en alder av 45 år.... Anonymkode: 7a694...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #12 Del Skrevet 11. juni 2017 Alltid. Anonymkode: 4ec03...537 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SchizoMonster Skrevet 11. juni 2017 #13 Del Skrevet 11. juni 2017 20 timer siden, NotNaomi skrev: Hvordan passer du ikke inn? Mangler egenskapen/evnen til å "binde" meg til folk og bry meg om folk så da blir en bare for seg selv og utenfor, har egentlig aldri skjønt meg på sånne ting føler meg som et romvesen jeg ser hva andre folk gjør men skjønner ikke greia, tror jeg er litt tilbakestående sosialt sett, så da blir det å kose seg for seg selv og observere samfunnet utenfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #14 Del Skrevet 12. juni 2017 Jo som regel . Er ikke typisk norsk på jobb og hater folk i flokk. Pluss dårlig hørsel . . Men er vant til det og lært meg hvordan klare meg. Mobil og bok ligger alltid klar i veska. Anonymkode: 5d92b...0d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #15 Del Skrevet 12. juni 2017 Ja, mer eller mindre i alle sammenhenger og settinger. Jeg føler meg ofte ikke som et menneske. Jeg ser på folk rundt meg, og sliter med å føle tilhørighet til dem. Jeg skjønner meg ikke på dem. Hva de finner underholdende, hva som gjør dem glad, hvorfor de mener og gjør som de gjør. Anonymkode: ccef4...160 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #16 Del Skrevet 12. juni 2017 Ja. Men det ironiske er at absolutt alle mennesker føler på dette fra tid til annen. Vi er ikke så spesielle som vi selv tror. Anonymkode: 76438...26b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #17 Del Skrevet 12. juni 2017 Så absolutt. Vet ikke om det blir gjort med vilje eller om jeg rett og slett bare blir glemt ut. Anonymkode: dff4a...45e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 12. juni 2017 #18 Del Skrevet 12. juni 2017 På 11.6.2017 den 1.35, AnonymBruker skrev: Har det hendt deg før? På jobb, skole, fritidsaktiviteter. Anonymkode: b3d2b...bff Ja hele tiden Jeg er ufør, så jeg faller utenfor yrkeslivet, det sosiale livet, familielivet osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #19 Del Skrevet 12. juni 2017 Overalt, men føler meg mer tilpass i min nåværende jobb. Det kommer av at jeg for første gang i livet mitt jobber med folk som ser det gode ved meg, selv om jeg er sosialt klein og litt sjenert. De er veldig annerledes ift. fritidsinteresser, men går overraskende godt overens. Ellers i livet så står jeg utenfor. har alltid gjort det og sliter med å finne folk som ønsker å være sammen med meg. Anonymkode: 90e24...f74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå