Persephone Skrevet 10. juni 2017 #1 Skrevet 10. juni 2017 Jeg har planer om å bleke bryna mine og kanskje også vippene. Litt usikker på vippene med tanke på at det er skummelt å ha blekemiddel såpass nære øynene. Men har dere noen forslag til produkter jeg kan bruke for å gjøre dette? Eller burde jeg kanskje gjøre det profesjonelt, og hvor burde jeg dra?
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #2 Skrevet 10. juni 2017 Hvorfor skal du bleke øyehårene dine? Øyevippene må du for guds skyld ikke finne på å bleke. Synsskader er ikke til å tulle med. Anonymkode: ab4bf...3af 1
Persephone Skrevet 10. juni 2017 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal du bleke øyehårene dine? Øyevippene må du for guds skyld ikke finne på å bleke. Synsskader er ikke til å tulle med. Anonymkode: ab4bf...3af Ja? Øyevippene tør jeg i hvertfall ikke å ta selv. Hvis jeg får blekemiddel på øyelokkene vil det absorberes gjennom og virkelig føkke opp øynene. Men øyebryn burde på ingen måte være et problem.
Perelandra Skrevet 12. juni 2017 #4 Skrevet 12. juni 2017 Refectocil har blekemiddel til øyenbryn. Du får det blant annet hos Blivakker.no. Ellers bytter jeg gjerne bort mine egne fargeløse bryn! Selv om det ikke er noen stor sak, må jeg innrømme at jeg misunner litt dere som har farge på bryn og vipper. 4
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #5 Skrevet 12. juni 2017 Som noen som naturlig har bleke bryn og vipper(og hår): why? Du vil ikke ha noe til å ramme inn ansiktet og personlig føler jeg meg som en beige blob når jeg ikke legger kunstig farge på:P Men om du absolutt vil så ville jeg i alle fall dratt til en profesjonell når det kommer til vippene. Anonymkode: 17970...7b8 1
Persephone Skrevet 12. juni 2017 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2017 3 timer siden, Perelandra skrev: Refectocil har blekemiddel til øyenbryn. Du får det blant annet hos Blivakker.no. Ellers bytter jeg gjerne bort mine egne fargeløse bryn! Selv om det ikke er noen stor sak, må jeg innrømme at jeg misunner litt dere som har farge på bryn og vipper. Takk! Er det denne du tenker på? Finner ingen produktbeskrivelse https://www.blivakker.no/product/refectocil/3013096/refectocil-oxidant-3-100ml
Persephone Skrevet 12. juni 2017 Forfatter #7 Skrevet 12. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Som noen som naturlig har bleke bryn og vipper(og hår): why? Du vil ikke ha noe til å ramme inn ansiktet og personlig føler jeg meg som en beige blob når jeg ikke legger kunstig farge på:P Men om du absolutt vil så ville jeg i alle fall dratt til en profesjonell når det kommer til vippene. Anonymkode: 17970...7b8 Jeg kommer jo fortsatt til å ha hårene da. Det er jo bare å ha i litt brynsmascara. Men som ei jente som alltid har hatt mørke bryn som aldri har vært nappet har jeg aldri opplevd hvordan det er å ikke ha bryn som ikke dominerer ansiktet mitt. Jeg har vært ekstremt heldig naturlig sett. Vippene er ikke mye å skryte av da. Lysebrune og korte, men hvite vipper er så utrolig kult!
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #8 Skrevet 12. juni 2017 Å så tøff du er! Dra til en proff i hvertfall, kjipt å svi av hårene. Anonymkode: e3552...42b
Perelandra Skrevet 12. juni 2017 #9 Skrevet 12. juni 2017 1 time siden, Persephone skrev: Takk! Er det denne du tenker på? Finner ingen produktbeskrivelse https://www.blivakker.no/product/refectocil/3013096/refectocil-oxidant-3-100ml Nei, den flasken er oksiderinsmiddel for permanentfarge. Jeg tenke på denne. Det ser ikke ut som Blivakker.no har den lenge. 1
Persephone Skrevet 12. juni 2017 Forfatter #10 Skrevet 12. juni 2017 4 minutter siden, Perelandra skrev: Nei, den flasken er oksiderinsmiddel for permanentfarge. Jeg tenke på denne. Det ser ikke ut som Blivakker.no har den lenge. Ah, skjønner. Kan godt være det ikke er et så stort marked for det i Norge. Men er iGlow en grei side å bestille fra?
Sirah Skrevet 12. juni 2017 #11 Skrevet 12. juni 2017 27 minutter siden, Persephone skrev: Ah, skjønner. Kan godt være det ikke er et så stort marked for det i Norge. Men er iGlow en grei side å bestille fra? iglow er en grei side ja 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #12 Skrevet 12. juni 2017 2 timer siden, Persephone skrev: Jeg kommer jo fortsatt til å ha hårene da. Det er jo bare å ha i litt brynsmascara. Men som ei jente som alltid har hatt mørke bryn som aldri har vært nappet har jeg aldri opplevd hvordan det er å ikke ha bryn som ikke dominerer ansiktet mitt. Jeg har vært ekstremt heldig naturlig sett. Vippene er ikke mye å skryte av da. Lysebrune og korte, men hvite vipper er så utrolig kult! Og som noen som må ha på brynspudder og penn hver eneste sabla dag hadde jeg glatt byttet med deg Men om du ikke har nappet selv eller fått dem nappet profesjonelt kan du jo prøve det først fremfor å bleke dem?:) Om du ikke synes det er tilstrekkelig er det jo bare å bleke dem etterpå?:) Og det vokser jo ut igjen uansett:) Anonymkode: 17970...7b8 1
Ellevill Skrevet 12. juni 2017 #13 Skrevet 12. juni 2017 Hva når det begynner og vokse ut igjen og du får lyse og mørke hår om hverandre? Jeg synes dette hørtes ut som en ekstrem dårlig idé.
Persephone Skrevet 12. juni 2017 Forfatter #14 Skrevet 12. juni 2017 (endret) 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og som noen som må ha på brynspudder og penn hver eneste sabla dag hadde jeg glatt byttet med deg Men om du ikke har nappet selv eller fått dem nappet profesjonelt kan du jo prøve det først fremfor å bleke dem?:) Om du ikke synes det er tilstrekkelig er det jo bare å bleke dem etterpå?:) Og det vokser jo ut igjen uansett:) Anonymkode: 17970...7b8 Joa, men jeg liker ikke så godt tynne bryn. Syns faktisk ikkeeksisterende bryn er skikkelig kult. 21 minutter siden, Ellevill skrev: Hva når det begynner og vokse ut igjen og du får lyse og mørke hår om hverandre? Jeg synes dette hørtes ut som en ekstrem dårlig idé. Da får jeg vel bare bruke brynmascara hele tia da. Man vet jo ikke om man liker det eller ikke før man har prøvd. Endret 12. juni 2017 av Persephone
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #15 Skrevet 12. juni 2017 2 timer siden, Persephone skrev: Joa, men jeg liker ikke så godt tynne bryn. Syns faktisk ikkeeksisterende bryn er skikkelig kult. Da får jeg vel bare bruke brynmascara hele tia da. Man vet jo ikke om man liker det eller ikke før man har prøvd. Smak og behag antar jeg:) Men er jo bare å prøve da, om du finner ut at dette ikke funket så vokser det jo tilbake:) Anonymkode: 17970...7b8 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #16 Skrevet 13. juni 2017 Hvorfor i all verden vil du gjøre dette? Høres ikke fint ut... Jeg er selv så fornøyd med mine naturlige mørke vipper og bryn som det virker som mange farger idag. Anonymkode: 7df0e...5fd
Persephone Skrevet 15. juni 2017 Forfatter #17 Skrevet 15. juni 2017 På 13.6.2017 den 2.01, AnonymBruker skrev: Hvorfor i all verden vil du gjøre dette? Høres ikke fint ut... Jeg er selv så fornøyd med mine naturlige mørke vipper og bryn som det virker som mange farger idag. Anonymkode: 7df0e...5fd Men er det så vanskelig å forstå at folk har forskjellige preferanser da? Jeg liker ikke looken av øyenvipper, og har helst lyst til å ha helt lyse. Jeg liker også looken av lyse øyenbryn og har lyst til å kunne se mitt kritthvite ansikt med nesten like lyse øyenbryn. Andre liker øyenvipper som er så store at det ser ut som vinger, og markerte og definerte bryn. Og alt mellom. En del farger og fyller inn bryn for at de skal være fyldigere, men jeg har lyst til å gjøre det motsatte. Det betyr ikke at det ikke kan se fint ut det også, selv om det ikke er hva samfunnet definerer som fint. Beklager hvis det virker som at jeg var veldig direkte mot deg her. Jeg har fått flere her som sier at det ikke kommer til å bli fint, og det er ikke akkurat det man vil høre når man har bestemt seg for å gjøre noe med utseendet. Greit at man tenker det, men det er greit å la være å fortelle folk det direkte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå