AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #1 Skrevet 10. juni 2017 Har møtt en fyr ca 10-11 ganger og han bor langt unna (8-9 timer i bil). Vi har med andre ord overnattet noen ganger hos hverandre. Dessverre føler jeg ingenting for han. Vi har bare så ekstremt lite til felles. Fysisk fungerer det sånn ok. Snakker aldri i tlf, han bruker kun snapchaten for skriving. Bør jeg bare skrive til han der og avslutte? Anonymkode: ab41b...ec7
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #3 Skrevet 11. juni 2017 Ja bedre enn ingenting Anonymkode: 3b6d2...a82
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #4 Skrevet 11. juni 2017 Ja, det er skikkelig stygt gjort å ghoste. Anonymkode: 0ce82...f2c
FluffyJuggernaut Skrevet 11. juni 2017 #5 Skrevet 11. juni 2017 Avstanden er kanskje for stor til at du kan gjøre det ansikt til ansikt, men en telefonsamtale bør han virkelig motta, å slå opp med noen over snapchat er for dårlig. 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #6 Skrevet 11. juni 2017 Enig med de andre. Kvinn deg opp og gjør det på en real måte. Alle tar det bedre enn å bare bli faset ut eller ghostet. Anonymkode: cc605...41e
Gjest NotNaomi Skrevet 11. juni 2017 #7 Skrevet 11. juni 2017 Du kan vel ringe ham? Gjør det på en real måte. Din samvittighet vet du. Sett deg i hans situasjon.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #8 Skrevet 11. juni 2017 4 timer siden, Elliespelli skrev: Avstanden er kanskje for stor til at du kan gjøre det ansikt til ansikt, men en telefonsamtale bør han virkelig motta, å slå opp med noen over snapchat er for dårlig. Slå opp? Vi er ikke kjærester. Vet ikke hva ghoste betyr, men jeg lurte på å skrive til han da. Anonymkode: ab41b...ec7 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #9 Skrevet 11. juni 2017 Jeg mener det er helt innafor å ta det på melding. Hadde dere vanligvis kommunisert over telefon så hadde jeg sagt at du fikk ta det muntlig, men det er ikke noe vits å ta det over telefon når dere ikke bruker det til vanlig. Skriv en melding om at du trodde du hadde lyst å treffe ham igjen, men ikke er så gira, og at det er greit at dere bare lar det være med det som har vært. Anonymkode: f9992...26a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå