Gå til innhold

Må jeg ringe han for å avslutte dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en fyr ca 10-11 ganger og han bor langt unna  (8-9 timer i bil). Vi har med andre ord overnattet noen ganger hos hverandre. Dessverre føler jeg ingenting for han. Vi har bare så ekstremt lite til felles. Fysisk fungerer det sånn ok. Snakker aldri i tlf, han bruker kun snapchaten for skriving. Bør jeg bare skrive til han der og avslutte? :)

Anonymkode: ab41b...ec7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

nei..

Anonymkode: 8ee44...bbd

AnonymBruker
Skrevet

Ja bedre enn ingenting

Anonymkode: 3b6d2...a82

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er skikkelig stygt gjort å ghoste. 

Anonymkode: 0ce82...f2c

Skrevet

Avstanden er kanskje for stor til at du kan gjøre det ansikt til ansikt, men en telefonsamtale bør han virkelig motta, å slå opp med noen over snapchat er for dårlig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig med de andre. Kvinn deg opp og gjør det på en real måte. Alle tar det bedre enn å bare bli faset ut eller ghostet.

Anonymkode: cc605...41e

Gjest NotNaomi
Skrevet

Du kan vel ringe ham? Gjør det på en real måte. Din samvittighet vet du. Sett deg i hans situasjon. 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Elliespelli skrev:

Avstanden er kanskje for stor til at du kan gjøre det ansikt til ansikt, men en telefonsamtale bør han virkelig motta, å slå opp med noen over snapchat er for dårlig.

Slå opp? Vi er ikke kjærester. Vet ikke hva ghoste betyr, men jeg lurte på å skrive til han da. 

Anonymkode: ab41b...ec7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener det er helt innafor å ta det på melding. Hadde dere vanligvis kommunisert over telefon så hadde jeg sagt at du fikk ta det muntlig, men det er ikke noe vits å ta det over telefon når dere ikke bruker det til vanlig. Skriv en melding om at du trodde du hadde lyst å treffe ham igjen, men ikke er så gira, og at det er greit at dere bare lar det være med det som har vært. 

Anonymkode: f9992...26a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...