Somnium Skrevet 10. juni 2017 #1 Skrevet 10. juni 2017 Hei. I dag er det 15 dager siden ovitrelle ble satt. Mensen har ikke kommet, men graviditetstesten var dessverre negativ i morges. (Ved tidligere bruk av ovitrelle har mensen kommet på dette tidspunktet) Kan HCG-nivået være for lavt til å slå ut på testen nå? Eller er det mest sannsynlig at mensen straks kommer? Takk til alle som deler sine erfaringer <3
Uni Skrevet 10. juni 2017 #2 Skrevet 10. juni 2017 (endret) Hvordan sletter jeg dette Endret 10. juni 2017 av Uni
1Rani Skrevet 11. juni 2017 #3 Skrevet 11. juni 2017 Hm... Jeg og du er i samme båt. 14 dager siden otrivelle og negativ test i dag. Men det er jo bare 10 dager siden innsett og legen sa jeg skulle teste om 4 dager. Mensen skulle ha kommet i går men pga lang stimulering er den sikkert utsatt (kanskje??? finner ikke info om dette??) Jeg testet ikke i morgenurin en gang da... så veldig optimistisk av meg kanskje? Hcg begynner først å produseres når spiren har festet seg, slik at det er nok heller dager etter "festetidspunkt" enn dager etter otrivelle som teller her. Jeg for min del skal høre på legen nå, vente med å teste igjen til torsdag og prøve å tenke på andre ting.
Somnium Skrevet 12. juni 2017 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2017 Jeg har ikke hatt innsett, så du har nok flere dager å gå på enn meg. Jeg har tatt dobbel kur letrozol, satt ovitrelle og gjort resten hjemme. Snakket med fertilitetsklinikken i dag og fikk høre at jeg burde testet positivt på dag 15 og at det sannsynligvis ikke har gått denne gangen. Har ikke fått mensen enda (17 dager etter ovitrelle) og vi ble enige om å dobbeltsjekke om et par dager. Lykke til! TS
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #5 Skrevet 2. mars 2018 På 10.6.2017 den 23.10, Somnium skrev: Hei. I dag er det 15 dager siden ovitrelle ble satt. Mensen har ikke kommet, men graviditetstesten var dessverre negativ i morges. (Ved tidligere bruk av ovitrelle har mensen kommet på dette tidspunktet) Kan HCG-nivået være for lavt til å slå ut på testen nå? Eller er det mest sannsynlig at mensen straks kommer? Takk til alle som deler sine erfaringer <3 På 11.6.2017 den 19.39, 1Rani skrev: Hm... Jeg og du er i samme båt. 14 dager siden otrivelle og negativ test i dag. Men det er jo bare 10 dager siden innsett og legen sa jeg skulle teste om 4 dager. Mensen skulle ha kommet i går men pga lang stimulering er den sikkert utsatt (kanskje??? finner ikke info om dette??) Jeg testet ikke i morgenurin en gang da... så veldig optimistisk av meg kanskje? Hcg begynner først å produseres når spiren har festet seg, slik at det er nok heller dager etter "festetidspunkt" enn dager etter otrivelle som teller her. Jeg for min del skal høre på legen nå, vente med å teste igjen til torsdag og prøve å tenke på andre ting. Hvordan endte det? Kom mensen til slutt? Anonymkode: a07a0...f77
Somnium Skrevet 3. mars 2018 Forfatter #6 Skrevet 3. mars 2018 På 2.3.2018 den 6.12, AnonymBruker skrev: Hvordan endte det? Kom mensen til slutt? Anonymkode: a07a0...f77 Mensen kom ja!
1Rani Skrevet 17. april 2018 #7 Skrevet 17. april 2018 On 3/3/2018 at 9:50 AM, Somnium said: On 3/2/2018 at 6:12 AM, AnonymBruker said: Hvordan endte det? Kom mensen til slutt? Anonymkode: a07a0...f77 Ja, mensen kom til slutt denne gangen. Men etter medisinering for stoffskifte og nytt forsøk i starten av september er jeg nå i uke 34 og venter en liten gutt i starten av juni
Somnium Skrevet 17. april 2018 Forfatter #8 Skrevet 17. april 2018 (endret) Hurra! Jeg er i uke 15 nå etter 2 IVF-forsøk Endret 17. april 2018 av Somnium Mer info 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå