AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #1 Skrevet 10. juni 2017 Jeg sletta en jeg likte veldig godt på facebook for nesten 1 år siden, da jeg var såret over at jeg ble ignorert, mens andre felles venner fikk likes og gratulasjoner osv. Da mener jeg ALLE unntatt meg... Vi hadde noe på gang, men det krasjet av forskjellige grunner (min livssituasjon), og jeg tror han ignorerte meg for å unngå oppmerksomhet (tonen mellom oss har heile tiden vært grei når vi treffer hverandre alene). Dette ble gjort etter en episode hvor jeg tilslutt fikk nok av ignoreringen. Jeg sendte en melding om hvorfor. Denne svarte han ikke på....Står enda som ulest, men han har sannsynligvis lest den uten å godkjenne meldingen på messenger..... Jeg angret på dette i samme øyeblikk som jeg gjorde det, men hvorfor svarte han ikke? Er det fordi han ikke brydde seg, eller fordi han ikke visste hva han skulle gjøre/si? Etter jeg slettet han, har han vært enda hyggeligere når vi treffes, men nevner ingenting om at jeg sletta han. Forstå ikke hva han meiner om meg, og det stresser livet av meg.... det virker som han liker å snakke med meg når vi møtes, men er det kjente der, eller på SoMe, så blir jeg oversett/ignorert hele tiden - og kun meg... Innerst inne tror jeg han liker meg, men kan jo ta feil. Eg har ihvertfall ikkje gjort noe som skal tilsi at han misliker meg..... Måten han har reagert på overfor meg, har fått andre til å stille spørsmål om oss.... Alle vi kjenner ligger merke til det. Er det dumt nå å sende ny venneforespørsel? Eller vil det oppfattes negativt? Jeg er forberedt på at han kanskje ikke godkjenner, men for meg, vil det om han godkjenner eller ikke gi meg en god indikasjon på hva jeg betyr for han. Kan ikke skrive så mye mer, for å unngå å bli gjenkjent Anonymkode: 69407...c45
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #2 Skrevet 10. juni 2017 Jeg tenker at det var "dramatisk" gjort, fremfor å bare spørre hvorfor det var slik, så bare slettet du. Hvorfor ikke sende sms om hvordan det går, spørre om dere skal finne på noe, fremfor å vase rundt grøten på face. Helt enkelt, helt udramatisk. Anonymkode: a5e50...bea
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #3 Skrevet 10. juni 2017 Enig med vedkommende over, dramatisk å slette han. Du lurer deg selv. At han godkjenner en forespørsel betyr ingenting. Hvis han fortsatt ikke liker noe du legger ut, hva da? Sletter du han igjen da? Anonymkode: fdbea...1c6
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #4 Skrevet 10. juni 2017 Jeg er enig med dåke begge to. Angrer veldig på at jeg sletta han, og kan vel bare skylde på at det jeg fikk et øyeblikk av galskap.... Gjort er gjort... Det føles ikke naturlig å finne på noe med ham nå - all den tid det har gått så lang tid. Jeg møter han stort sett i en spesiell setting, men kan ikke gå inn på det her nå :/ . Det jeg tenkte på i første omgang, var å sende en venneforespørsel, bare for å se om han responderer i det hele tatt, eller om han fortsatt ignorer. Det vil si mye for meg. Vanskelig å forklare, siden jeg ikke kan sei så mye. Anonymkode: 69407...c45
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #5 Skrevet 11. juni 2017 Jeg synes jo han burde sagt noe til deg jeg da. Om han hadde vært voksen nok. Han vet nok sikkert grunnen for at han ble sletta også. Eller så får du heller spørre han direkte neste gang dere møtes, om hvorfor han ikke liker deg. Gå rett på sak. Gjør det først. Anonymkode: 5bf4a...413 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #6 Skrevet 11. juni 2017 Herregud, hvor gammel er du? Fyren er ikke interessert! Anonymkode: 47929...13a 2
Tiara07 Skrevet 11. juni 2017 #7 Skrevet 11. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud, hvor gammel er du? Fyren er ikke interessert! Anonymkode: 47929...13a Spiller alder noen rolle? Saken her er jo at måten vedkommende overser han/henne på er på et barnslig grunnlag. Man kan bli gal av slikt, spesielt hvis det er synlig for flere at vedkommende ignorerer/overser kun en spesiell person. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #8 Skrevet 11. juni 2017 2 timer siden, Tiara07 skrev: Spiller alder noen rolle? Saken her er jo at måten vedkommende overser han/henne på er på et barnslig grunnlag. Man kan bli gal av slikt, spesielt hvis det er synlig for flere at vedkommende ignorerer/overser kun en spesiell person. Han er vel redd for at hun skal få falske forhåpninger om han snakker med henne da. Jeg har vært han i den situasjonen før. Drevet smått på med en i en dårlig periode i livet mitt, angret og dermed oversett personen (fordi jeg bare ikke orket å ha kontakt igjen). Anonymkode: 47929...13a 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #9 Skrevet 11. juni 2017 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er vel redd for at hun skal få falske forhåpninger om han snakker med henne da. Jeg har vært han i den situasjonen før. Drevet smått på med en i en dårlig periode i livet mitt, angret og dermed oversett personen (fordi jeg bare ikke orket å ha kontakt igjen). Anonymkode: 47929...13a TS her. Har tenkt tanken at det er derfor han ignorerer meg, men det henger liksom ikke på greip, all den tid han snakker mykje med meg så lenge vi ikke er sammen med visse personer (vi har vært sammen med slektninger av han, og da er han ein helt anna person...) Når jeg sletta han, var det vel helst med tanke på at han aldri likte noe jeg la ut, eller gratulerte meg med dagen, osv, selv om alle de andre felles kjente gjorde det og han gjorde det samme til absolutt alle felles kjente - bortsett fra meg!... Han burde forstå at jeg ikke får falske forhåpninger av det. Da burde han ikke snakke med meg i det hele tatt, tenker jeg da :/ Tror nok heller det har med min livssituasjon å gjøre, men igjen - kan ikke/vil ikke komme innpå mer her. Kan jo selvsagt ta feil, men det er så mye her Jeg vil nå i utgangspunktet bare ha han som venn, da jeg ikke kommer meg ut av min situasjon sånn den er nå, men hvorfor er det så forbannet vanskelig for han å være venn med meg?? Det er det eneste jeg vil :/ Føler meg som om pesten har kommet, siden han avviser/ignorerer meg... Orker ikke tanken på å treffe på han mer. Ja, jeg er forelsket, men vet han ikke er det - og det er greit. Men vi var så gode venner før, og jeg ønsker bare å fortsette der, siden vi må omgås uansett Hadde han bare villet snakke... Nei, får vel bare ta på meg masken og late som om livet smiler til meg Anonymkode: 69407...c45
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #10 Skrevet 11. juni 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes jo han burde sagt noe til deg jeg da. Om han hadde vært voksen nok. Han vet nok sikkert grunnen for at han ble sletta også. Eller så får du heller spørre han direkte neste gang dere møtes, om hvorfor han ikke liker deg. Gå rett på sak. Gjør det først. Anonymkode: 5bf4a...413 Du har nok rett. Skal prøve å mote meg opp, men kjenner jeg meg selv rett, blir jeg stum som en østers Anonymkode: 69407...c45
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #11 Skrevet 11. juni 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig med vedkommende over, dramatisk å slette han. Du lurer deg selv. At han godkjenner en forespørsel betyr ingenting. Hvis han fortsatt ikke liker noe du legger ut, hva da? Sletter du han igjen da? Anonymkode: fdbea...1c6 Ser den.... Men tror at jeg kjenner han såpass godt at hvis han ikke godkjenner en venneforespørsel igjen, så vet jeg litt mer hvor jeg har ham. Da vet jeg at han misliker meg Anonymkode: 69407...c45
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #12 Skrevet 11. juni 2017 La fyren være, ikke mas på han, herregud. Anonymkode: 3cfad...88f 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #13 Skrevet 11. juni 2017 Det var DU TS som slettet han. Anonymkode: ee435...7a3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #14 Skrevet 11. juni 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var DU TS som slettet han. Anonymkode: ee435...7a3 Ja, men jeg slettet jo han av en grunn Det sier jo ingenting om hva han føler eller mener.... Jeg sitter jo med like mange spørsmål fordet om Anonymkode: 69407...c45
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #15 Skrevet 11. juni 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: La fyren være, ikke mas på han, herregud. Anonymkode: 3cfad...88f Herregud - jeg har da aldri mast på han.. Unnskyld meg, men jeg spurte bare om råd hva jeg burde gjøre? Hadde aldri giddet å plage noen.... Da hadde jeg ikke tatt saken her... Anonymkode: 69407...c45 1
Gjest Råkkenråll Skrevet 11. juni 2017 #16 Skrevet 11. juni 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Har tenkt tanken at det er derfor han ignorerer meg, men det henger liksom ikke på greip, all den tid han snakker mykje med meg så lenge vi ikke er sammen med visse personer (vi har vært sammen med slektninger av han, og da er han ein helt anna person...) Når jeg sletta han, var det vel helst med tanke på at han aldri likte noe jeg la ut, eller gratulerte meg med dagen, osv, selv om alle de andre felles kjente gjorde det og han gjorde det samme til absolutt alle felles kjente - bortsett fra meg!... Han burde forstå at jeg ikke får falske forhåpninger av det. Da burde han ikke snakke med meg i det hele tatt, tenker jeg da :/ Tror nok heller det har med min livssituasjon å gjøre, men igjen - kan ikke/vil ikke komme innpå mer her. Kan jo selvsagt ta feil, men det er så mye her Jeg vil nå i utgangspunktet bare ha han som venn, da jeg ikke kommer meg ut av min situasjon sånn den er nå, men hvorfor er det så forbannet vanskelig for han å være venn med meg?? Det er det eneste jeg vil :/ Føler meg som om pesten har kommet, siden han avviser/ignorerer meg... Orker ikke tanken på å treffe på han mer. Ja, jeg er forelsket, men vet han ikke er det - og det er greit. Men vi var så gode venner før, og jeg ønsker bare å fortsette der, siden vi må omgås uansett Hadde han bare villet snakke... Nei, får vel bare ta på meg masken og late som om livet smiler til meg Anonymkode: 69407...c45 Men han blir jo ikke mer venn enn at du har ham på facebook? Kan du ikke bare SNAKKE med ham sånn i virkeligheten, og si det du har å si? At du er forelsket?
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #17 Skrevet 11. juni 2017 Akkurat nå, Råkkenråll skrev: Men han blir jo ikke mer venn enn at du har ham på facebook? Kan du ikke bare SNAKKE med ham sånn i virkeligheten, og si det du har å si? At du er forelsket? Han vet det. Derfor han unngår meg, tror jeg :/ Anonymkode: 69407...c45 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #18 Skrevet 11. juni 2017 Jeg har en eks ( over flere år ) som gratulerer felles venner ( som jeg introduserte ham for ) med dagen. Meg ignorerer han glatt, ingen likes, ingen gratulasjoner på bursdag og det i mange år. Til slutt sendte jeg han en liten melding, og da ville han møte meg. Brikkene falt på plass. Anonymkode: f61fc...8c3 1
Gjest Råkkenråll Skrevet 11. juni 2017 #19 Skrevet 11. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han vet det. Derfor han unngår meg, tror jeg :/ Anonymkode: 69407...c45 OK, om du har sagt det til ham og han ikke tar det videre - så er han ikke interessert. Han ignorerer deg av den grunn. Det er ikke fordi det er noe galt med deg, men han har ikke tilsvarende følelser og vil ikke gi feil forhåpninger. Så du må bare gi deg selv et hardt spark i ræva, her dessverre.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #20 Skrevet 11. juni 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud - jeg har da aldri mast på han.. Unnskyld meg, men jeg spurte bare om råd hva jeg burde gjøre? Hadde aldri giddet å plage noen.... Da hadde jeg ikke tatt saken her... Anonymkode: 69407...c45 Og ignorerer mennesker som du vet liker deg er ikke normalt, det er i realiteten et rødt flagg sammen med taushetskur. Det er normalt med vanlig høflighet. Vær glad du slettet han, nå får du gå inn for og få han ut av systemet også. Anonymkode: f61fc...8c3 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå