AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #1 Del Skrevet 10. juni 2017 Dersom formen er god nok og vi får god tid hjemme før vi må dra til sykehuset, så ser jeg for meg at jeg tar på meg litt enkel sminke før vi drar. Snakker ikke om full partysminke, men litt foundation, rouge (det får jeg vel kanskje naturlig etterhvert ) og mascara. Det er selvfølgelig ikke noe som er viktig p få gjort, men om det passer seg sånn. Er det bare jeg som er så "overfladisk", eller er det flere som gjorde/tenker det samme? (Det blir jo selvfølgelig noe annet om fødselen starter på dagen når man allerede er sminket). Anonymkode: 2e63d...eb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 10. juni 2017 #2 Del Skrevet 10. juni 2017 (endret) Tar ikke lange tiden før du får vaskebjørnøyne og foundationen godt plassert under haka, så jeg hadde bare droppet det. Endret 10. juni 2017 av Sugemerke Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #3 Del Skrevet 10. juni 2017 Akkurat nå, Sugemerke skrev: Tar ikke lange tiden før du for vaskebjørnøyne og foundationen godt plassert under haka, så jeg hadde bare droppet det. Haha, godt poeng Ts. Anonymkode: 2e63d...eb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #4 Del Skrevet 10. juni 2017 Hehe...Du er sikkert ikke den eneste som tenker det nei. Men det hadde vært det siste jeg hadde tenkt på hvis jeg skulle føde! Håper den tåler svette og tårer😉 Anonymkode: aeef1...4e8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #5 Del Skrevet 10. juni 2017 Haha den sminken vil ikke se lekker ut der du vrir deg i smerter og gråter i timesvis. Smink deg heller dagen etter fødselen... Da kommer alle for å hilse. Hvilket jeg hatet da jeg så ut som et heroinvrak.... Hadde en hard fødsel. Anonymkode: c64a1...c2d 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #6 Del Skrevet 10. juni 2017 Du kan umulig ha født før. Anonymkode: 76c99...2ec 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #7 Del Skrevet 10. juni 2017 Ser ikke noe problem i å legge litt lett makeup, men det er jo ikke så mye igjen av den etter litt pusting og pesing. Selv hadde jeg masse sminke på, hadde vært på date med mannen og sovnet med hele ansiktet på. Tenkte ikke på å fjerne den før vi dro i vill fart, men ser jo at jeg burde det. Bilder tatt ved ankomst = ser fresh og våken ut. 3t senere når baby var ute = Pandabjørn... kjære vene. 3 mnd til termin her nå, denne gangen blir det vippeextentions på en mnd før tiden Så ser man litt levende ut på bilder tatt i ettertid 😂 Anonymkode: 2bcfa...58d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #8 Del Skrevet 10. juni 2017 Ja, det spørs om jeg overvurderer hvor godt sminken min sitter.. Høres ut som det kan være greit å droppe igrunn. Hvertfall mascara.. Anonymkode: 2e63d...eb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #9 Del Skrevet 10. juni 2017 Riene mine begynte på kvelden. Den dagen hadde jeg shavet leggene, fikset meg og sminket meg siden vi var med venner den dagen. Det var deilig å føle seg litt fresh under fødsel faktisk. Deilig å ha shavet leggene når man skal gå rundt i den kjole greia. Var ikke så mye sminke igjen når babyen var ute da men hvem bryr seg 😊 Anonymkode: 19ab7...ac3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #10 Del Skrevet 10. juni 2017 Hadde heller tatt med meg litt enkel sminke i baggen til å freshe meg opp etter at jeg hadde fått hvilt litt etter rabalderet var over. Finnes ikke nok setting spray i verden til å holde maska på plass under en fødsel Anonymkode: 8da3d...112 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #11 Del Skrevet 10. juni 2017 Jeg dropper nok øyesminke mtp pandaøyne Men mulig jeg tar på litt foundation og rouge for min egen del, da jeg sliter med huden i svangerskapet og føler meg grusom uten. Om jeg orker selvfølgelig! Anonymkode: 2e63d...eb6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 10. juni 2017 #12 Del Skrevet 10. juni 2017 Er det ikke deilig å kunne ha ansiktet sitt tett inntil en nyfødt baby uten å tenke på at man kliner den til med foundation og andre kjemikalier? 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #13 Del Skrevet 10. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Riene mine begynte på kvelden. Den dagen hadde jeg shavet leggene, fikset meg og sminket meg siden vi var med venner den dagen. Det var deilig å føle seg litt fresh under fødsel faktisk. Deilig å ha shavet leggene når man skal gå rundt i den kjole greia. Var ikke så mye sminke igjen når babyen var ute da men hvem bryr seg 😊 Anonymkode: 19ab7...ac3 Leggene er stort sett shavet, så unngår nedgrodde legger i det minste Anonymkode: 2e63d...eb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #14 Del Skrevet 10. juni 2017 Jeg bruker både litt sminke og kler meg pent i hverdagen. Også som gravid. Likevel ser jeg ikke helt poenget eller nytten akkurat når man skal føde. Jeg har født én gang før og selv om det var en forholdsvis enkel fødsel så ville sminke ha blitt helt meningsløst, man svetter jo, gnir ansiktet mot puta/lakenet når man har rier og smerter, gnir seg selv i ansiktet for å få bort hår, plutselig får man en våt klut i panna, osv osv. Må være ubehagelig å få all maskaraen gnidd inn i øynene i den situasjonen. Dessuten så tipper jeg at du kommer til å oppdage at i akkurat den situasjonen så er fokuset på noe helt annet enn hvordan man tar seg ut. Kroppen lever sitt eget liv og blir fullstendig oppslukt av den intense jobben. Jeg tror også du vil oppdage at sminke hadde føltes unaturlig, på en måte. Det er noen situasjoner hvor man bare vil være helt "naken" og uten noen som helst form for maske, i mangel på bedre uttrykk. Som når man går i fjellet, eller i skogen, eller når man føder barn. Du kommer i kontakt med urmennesket i deg Mannen min sa dessuten at han aldri har sett meg så vakker som da jeg fødte, selv om jeg var totalt ustelt. Man får en egen glød og en rødme i kinnene. Anonymkode: 475c8...2a3 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
N85 Skrevet 10. juni 2017 #15 Del Skrevet 10. juni 2017 Synes det var greit med litt sminke da vi dro til sykehuset, jeg. Så så jeg sånn halveis ok ut ved ankomst i hvert fall. Sminken forfalt fort når fødselen tok seg opp da. Men ville ikke ha prioritert det hvis jeg ikke hadde veldig god tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 10. juni 2017 #16 Del Skrevet 10. juni 2017 Jeg tror jeg heller hadde brukt tiden min på å fjerne evt sminke jeg allerede hadde på meg, synes det er ubehagelig når maskaraen er gnidd uttover, og det siste jeg hadde giddi var maskaraklumper på øyet som klødde og sved.. Du ser nok allerede ganske fresh og frisk rødfarge i huden etter en stund. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #17 Del Skrevet 10. juni 2017 Jeg gjorde det -maskaraen da den vil jo bare bli gnidd utover. Tok på cc creme, foundationen og litt solpudder, ble blendet godt etterhvert, men det så bedre ut enn jeg gjør uten sminke. barberte også legger og underliv før jeg dro. Hadde jo mange timer hjemme og satt i badekaret uansett, så hvorfor ikke... Anonymkode: cdfca...41b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #18 Del Skrevet 10. juni 2017 6 minutter siden, Rotemor skrev: Er det ikke deilig å kunne ha ansiktet sitt tett inntil en nyfødt baby uten å tenke på at man kliner den til med foundation og andre kjemikalier? Tenkte jeg ikke et øyeblikk på. Klemte ungen min uansett jeg vi har nå overlevd Anonymkode: cdfca...41b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 10. juni 2017 #19 Del Skrevet 10. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tenkte jeg ikke et øyeblikk på. Klemte ungen min uansett jeg vi har nå overlevd Anonymkode: cdfca...41b Knapt poenget. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #20 Del Skrevet 10. juni 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dersom formen er god nok og vi får god tid hjemme før vi må dra til sykehuset, så ser jeg for meg at jeg tar på meg litt enkel sminke før vi drar. Snakker ikke om full partysminke, men litt foundation, rouge (det får jeg vel kanskje naturlig etterhvert ) og mascara. Det er selvfølgelig ikke noe som er viktig p få gjort, men om det passer seg sånn. Er det bare jeg som er så "overfladisk", eller er det flere som gjorde/tenker det samme? (Det blir jo selvfølgelig noe annet om fødselen starter på dagen når man allerede er sminket). Anonymkode: 2e63d...eb6 Bevares det er lov å tro du blir opptatt av sminke og utseende når du går i fødsel. Uhyre viktig å se pen ut og være nysminka når du kommer på føden. Første fødselen din dette? Anonymkode: c3fbc...414 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå