Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboeren min har mye kontakt med et annet par, hvor vi er venner å regne. Men samboeren min er blitt lagt til som venn av de begge på fb, mens jeg kun ble lagt til av dama. Må innrømme at det er litt sårt, da jeg føler at jeg og han andre kommer godt overens også. På den måten føler jeg at jeg ikke helt er akseptert..

Hvorfor tror dere jeg ikke har blitt lagt til som venn av han andre? 

Anonymkode: e3595...2e3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Snakk om å overanalysere situasjonen. Hvorfor kan ikke du legge han til da hvis det betyr så mye for deg å være venn med han på Facebook?

Anonymkode: fe156...f3b

• Liker 7
Skrevet

Du kan jo feks legge han til selv da. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

kanskje dama er sjalu

Anonymkode: f60fa...a9c

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og samboeren min har mye kontakt med et annet par, hvor vi er venner å regne. Men samboeren min er blitt lagt til som venn av de begge på fb, mens jeg kun ble lagt til av dama. Må innrømme at det er litt sårt, da jeg føler at jeg og han andre kommer godt overens også. På den måten føler jeg at jeg ikke helt er akseptert..

Hvorfor tror dere jeg ikke har blitt lagt til som venn av han andre? 

Skjønner deg godt. Noen folk er idioter..

Anonymkode: 95332...306

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje fordi han er mann og litt enkel i hodet sitt? Det er ikke uvanlig for menn. Send venneforespørsel selv, han aksepterer deg nok likevel. Bare gidder ikke sende forespørsel. Ikke tenk så mye på sånne ting . En god del menn adder kun menn og bare damer i perioder de ikke har kjæreste. Så ekstremt enkel er en del av dem i hodet sitt. 

Anonymkode: bf758...3fb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner deg godt. Noen folk er idioter..

Anonymkode: 95332...306

En kan begynne å spekulere:/ Håper bare de ikke misliker meg.. Vet liksom ikke om jeg kan stole på denne fyren, fordi han stenger meg ute. Vil jo ikke bli holdt utenfor i fellesskapet heller.

Men men. Er jo ikke noe en får gjort noe med. Vet ikke hva damen hans tenker, men trodde da virkelig at folk var trygge på opptatte mennesker.

AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på at det er han som sendte venneforespørsel til mannen din, og ikke mannen din som sendte til han? 

Anonymkode: c5616...7bf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...