Gå til innhold

Kan han bli forelsket?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har truffet en mann over lenger tid nå, vi Jar blitt gode venner og han sier han trives i mitt selskap og at han blir glad sv å være med meg. Han har sagt han er glad i meg, men at han ikke er forelsket eller noe sånt. Vi har sex hver gang vi treffes. Jeg Jar følelser for han og kan vel si st jeg har blitt forelsket i han. Kan det hende at han kan forelske seg i meg også, eller ville det ha skjedd allerede nå? Hvordan er dere gutter? Kan dere bli forelsket i jenta etter det har gått noen måneder?

Anonymkode: 7490b...d74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nok bare en hyggelig tømmestasjon.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å bli forelska kan ta tid, så det tror jeg absolutt han kan bli. Jeg blir fort betatt, og det går over uansett hvor godt jeg liker personen. Men om vi fortsatt holder kontakten, så kan jeg utvikle følelser over tid. Og så gradvis merker jeg at det kribler i magen når jeg ser ham, at jeg tar meg selv i å smile når jeg tenker på han osv. Så forelskelse behøver ikke å være noe som slår ned som lynet.

Jeg er i litt den samme situasjonen som deg( hvor jeg har vært gjennom betatt-ingenting følelser- og nå blitt glad i/forelska) med en mann. Vi har møttes over tid, og har det helt supert. Han var heller ikke forelska i meg, men hadde blitt ordentlig glad i meg. Vi har prata om dette, og vi har også prata om hvor er vi på vei. Jeg spurte om jeg er et kjæresteemne for ham, og sa at jeg vil ha klar beskjed om han treffer andre/har meg som en mellomgreie fram til han plutselig faller for noen. For det er uaktuelt for meg, da kutter jeg heller ut.

Da kom det fram at han var veldig betatt/forelska i meg likevel, uten at han egentlig hadde tenkt så nøye over det før jeg stilte både spørsmål og krav. Og hadde ikke jeg vært viktig for han, så hadde han nok backa ut da.

Så til deg TS; han kan bli forelska etterhvert. Men det kan også være at han allerede vet at han ikke blir det, fordi de rette "være glad i-følelsene" mangler. Så istedet for å la tiden gå mens du håper han skal bli forelska i deg, så spør han om hva han ser for seg med deg på sikt. Husk at du skal ta vare på deg selv, og det gjør du ikke om du gir masse av deg selv til en mann som kanskje setter pris på deg, men som samtidig har deg som tidsfordriv. 

Ønsker deg lykke til 😊

Anonymkode: c6e62...d19

• Liker 1
Skrevet

Nei. Men kan kommer nok til å henge rundt til han blir det i noen andre. 

Sorry, TS. :unsure:

• Liker 2
Gjest Overrasket
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er dere gutter? Kan dere bli forelsket i jenta etter det har gått noen måneder?

Anonymkode: 7490b...d74

Etter noen måneder? Det er for lang tid for meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Forstår virkelig ikke hvor alle skal ha sex før de har et forhold. Etter en stund så lurer de på hvorfor de ikke var bra nok. :hakeslepp:

Anonymkode: 0dc32...769

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Forstår virkelig ikke hvor alle skal ha sex før de har et forhold. Etter en stund så lurer de på hvorfor de ikke var bra nok. :hakeslepp:

Det er jo fordi folk er så sykt redde for forpliktelse, så de må "holde på" i en evighet før de kaller seg kjærester. Selv om det ikke er en eneste praktisk forskjell. 

• Liker 4
Gjest Overrasket
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg forstår ikke hvorfor man skal ha et forhold før man har sex? Det finnes ikke noe verre tidspunkt å finne ut at man ikke passer sammen seksuelt enn etter at hele verden har fått høre at man er "offisielle". Etter en stund lurer man på hvorfor man er sammen i det hele tatt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...