Gå til innhold

Hovne, ømme, vonde øyne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

..som har masse gult puss. Har prøvd å google, og ser ut som det er øyebetennelse eller øyekatar, men står ingenting om hovne og ømme/vonde øyne. Gjør vondt å se raskt til siden og å ta på øyelokket. Føles forslått på en måte. Øynene er også veldig røde. Er i dårlig allmenn form. 

Noen som har hatt dette? Vet det er idiotisk å spørre her, men prøver likevel😉

Anonymkode: 3b7e5...24c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Får vondt i øynene av å bøye meg også.   

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

..som har masse gult puss. Har prøvd å google, og ser ut som det er øyebetennelse eller øyekatar, men står ingenting om hovne og ømme/vonde øyne. Gjør vondt å se raskt til siden og å ta på øyelokket. Føles forslått på en måte. Øynene er også veldig røde. Er i dårlig allmenn form. 

Noen som har hatt dette? Vet det er idiotisk å spørre her, men prøver likevel😉

Dette skal du dra til legevakten med straks i morgen tidlig. Du trenger medisinsk oppfølging og behandling. Øynene venter du ikke og ser med, når du har så mye plager da drar du til lege, om du ikke alt har vært der. 

Anonymkode: 4a04d...6fd

Skrevet

Høres ut som akutt øyekatarr, som betyr at det har kommet bakterier som ikke skal være der, inn på øyet. Vonde øyelokk, ømme øyne når du beveger dem og mye av det andre du selv beskriver er veldig vanlig ved øyekatarr. Det er VONDT.
Øyekatarr skal man ikke kimse av, du kan risikere permanent nedsatt syn, eller i verste fall bli blind.
Dra på legevakta NÅ, og få behandling.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, Minya skrev:

Høres ut som akutt øyekatarr, som betyr at det har kommet bakterier som ikke skal være der, inn på øyet. Vonde øyelokk, ømme øyne når du beveger dem og mye av det andre du selv beskriver er veldig vanlig ved øyekatarr. Det er VONDT.
Øyekatarr skal man ikke kimse av, du kan risikere permanent nedsatt syn, eller i verste fall bli blind.
Dra på legevakta NÅ, og få behandling.

Føler meg bedre i dag. Ikke vondt å se og ikke ømme øyne. Men fortsatt litt feber og sånn. Ringte legevakta og de mente jeg ikke trengte å komme. Vet ikke om jeg burde dra på jobb i morgen heller😬

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...