Gå til innhold

Koseplagg!!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Cindereli

Heiann!! :-)

Hvilke klær er "koseplagg" for dere jenter??

For meg er den en stor og deilig joggebuse og en god og myk pusegenser...... :wink:

Klemz fra Cinderli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Mørkeblå ulltrøye med høy hals og glidelås... Ingenting slår ulltrøye på kosetrengende dager (eller andre dager, for den saks skyld.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fleecebukse og fleecegenser.

Mykt og godt!

:Nikke: Sitter i "hjemmeuniformen" nå, elsker fleece.

De har myke og behagelige fleeceplagg bla på Cubus og HM. Kjøpte en myk og deilig bukse på Vero Moda for ikke så lenge siden også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Jeg fikk en innmari fin kosedress til jul som min søster kjøpte til meg på lindex. Den er lyseblå velour. Bukse og jakke med hette. Kjempedeilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en råkul, knallrosa "catsuit" med tubeoverdel fra BikBok som jeg loffer rundt i på late dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker de gode kosebuksene fra bik bok med sånn godt stoff som jeg ikke husker hva heter, skikkeli deili å gå med. åsså bare en sånn trekvartsgenser av bomull som dem har på h&m

Hva er en catsuit egentlig når du sier at du har en tubetopp til??

Jeg trodde catsuit var en åletrang drakt fra topp til tå som var hel, altså ikke todelt, tar jeg veldig feil der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel sort, ganske stygg treningsbukse og en myk hettegenser... Mistenker sambo for å synes den er ganske ulekker... så må nok finne noe nytt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har flere koseplagg rett og slett for å kunne bytte på sommer og vinter og ha rene klær; Sorte fleecbukser, sort linbukse, sorte ullundertøygensere, hettejakker, collegegenser, sort fleecekjole (supergodt å ha over fleecbukser og ullgenser på kalde dager), og selvfølgelig et utvalg i ullsoker og et par duntøfler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en innmari fin kosedress til jul som min søster kjøpte til meg på lindex. Den er lyseblå velour. Bukse og jakke med hette. Kjempedeilig!

den har jeg også:)gooood :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en litt for stor, gammelrosa, velur"trenings"bukse + en hettejakke i velur, også tøfler og pledd!!

det kommer stort sett alltid på med en gang jeg kommer hjem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_

Går rundt i en rosa joggebukse og hettegenser.

Har også en pyjamasbukse jeg elsker å gå i.

Den er svart og slitt, og hullete :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...