Bimini Skrevet 10. juni 2017 #1 Skrevet 10. juni 2017 Jeg kom hjem fra ferie for en liten måned siden. Jeg kjente at jeg begynte å stresse mer enn vanlig og har kompensert med mer trening for å se om det kunne hjelpe. Nå trener jeg 4-5 ganger i uken, derav mye jogging (mellom 5-10km). Jeg har unnet med litt mer mat ettersom jeg merket at jeg har behøvd mer, men jeg har på ingen måte frotset. Jeg er veldig fokusert på å spise sunt. Likevel veier jeg nå ca 3,5 - 4 kilo mer enn hva jeg gjorde dagen jeg kom hjem. Er det virkelig mulig at jeg har lagt på meg så mye på så kort tid? Muskler? Fett? Eller har det noe med stress å gjøre? Setter pris på seriøse svar.
mapanda Skrevet 10. juni 2017 #2 Skrevet 10. juni 2017 Dersom du har vert på ferie i et land med varme, kan jeg nesten garantere deg at vekta skylles vann. Det vill gå over om noen uker, det satt i kroppen i nesten 2 mnd hos meg etter jeg kom hjem fra spania. Ha beina høyt og sørg for å være helt avslappet når du slapper av og unngå å være veldig varm, dus e.c.t 1
Gjest Cyrus Skrevet 15. juni 2017 #3 Skrevet 15. juni 2017 Gratulerer med 4kg gainz!! Nå kan du ta deg en proteinshake for det har du fortjent 😄
drue Skrevet 15. juni 2017 #4 Skrevet 15. juni 2017 3 timer siden, Cyrus skrev: Gratulerer med 4kg gainz!! Nå kan du ta deg en proteinshake for det har du fortjent 😄 TS, det er ikke 4 kg muskler. Det klarer du ikke å legge på deg på en knapp måned, i hvert fall ikke med mye jogging. Jeg holder en knapp på at du holder på en del vann. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå