Gå til innhold

Maggie Sottero brudekjole

Anbefalte innlegg

Gjest Brud2005
Skrevet

Kan jeg få noen tilbakemeldinger, jenter:

Er MSs Olympia for kjedelig?

:klø:

Jeg liker den så godt, men er redd for at den er litt snork for andre.. :sove:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes kjolen er pen, selv om jeg selv ikke kommer til å velge noe i den stilen.

Synes ikke du skal bry deg særlig om andres meninger, man kan uansett ikke tilfredstille alle da smaken er som baken. Det viktigste er at du trives i kjolen så du føler deg vakker og stråler som bare en brud kan!

Gjest Brud2005
Skrevet
Synes kjolen er pen, selv om jeg selv ikke kommer til å velge noe i den stilen.

Synes ikke du skal bry deg særlig om andres meninger, man kan uansett ikke tilfredstille alle da smaken er som baken. Det viktigste er at du trives i kjolen så du føler deg vakker og stråler som bare en brud kan!

Takk for tilbakemelding. Hvilken stil tenker du på da? Jeg har for det meste sett på Demetrios sine og Maggie Sottero sine... :roll:

Skrevet

Jeg liker veldig godt Rembo-Styling kjolene.

Har lagt ut bilder av tre andre kjoler jeg liker godt i dagboka mi hvis du vil ta en titt der.

Jeg er glad kjolene jeg faller for ikke er så like "alle andre" samtidig som jeg ikke ville inngått noe kompromiss dersom min drømmekjole falt inn i det noen kanskje vil kategorisere som kjedelig.

Gjest Brud2005
Skrevet
Jeg liker veldig godt Rembo-Styling kjolene.

Har lagt ut bilder av tre andre kjoler jeg liker godt i dagboka mi hvis du vil ta en titt der.

Jeg er glad kjolene jeg faller for ikke er så like "alle andre" samtidig som jeg ikke ville inngått noe kompromiss dersom min drømmekjole falt inn i det noen kanskje vil kategorisere som kjedelig.

WOW! det var virkelig flotte kjoler! Likte nr 2 og 3 best hvis du vil ha min mening.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei,

Jeg har selv valgt en MS kjole (celeste) og synes kjolene er kjempe fine. Olympa er en veldig ren og pen kjole. Det synes jeg. Og kjolene kommer ikke til sin rett før man har prøvd dem.

Jeg skulle ALDRI ha en MS kjole i det hele tatt. Likte ikke snøringen. Prøvde en, og ble bergtatt. Sitter jo så utrolig bra på kroppen!

Du vet selv når du har funnet KJOLEN. Det gjorde jeg...

Gjest Brud2005
Skrevet
Hei,

Jeg har selv valgt en MS kjole (celeste) og synes kjolene er kjempe fine. Olympa er en veldig ren og pen kjole. Det synes jeg. Og kjolene kommer ikke til sin rett før man har prøvd dem.

Jeg skulle ALDRI ha en MS kjole i det hele tatt. Likte ikke snøringen. Prøvde en, og ble bergtatt. Sitter jo så utrolig bra på kroppen!

Du vet selv når du har funnet KJOLEN. Det gjorde jeg...

Hei. Morsomt at du sier det med at du aldri skulle ha en MSkjole, det skulle nemlig ikke jeg heller. Jeg hadde egentlig funnet drømmekjolen min for 6 mnd siden (en Demetrios-kjole), prøvde den tre ganger i ren fryd, men da jeg så bilder av meg selv i den ble det helt feil.

Viste bildene til forloveren min, og hun var enig. Så nå, etter julen og ombestemmelsen, er jeg like langt igjen. I morgen skal jeg prøve MSkjoler - gleder meg!

Må jeg ikke bestemme meg snart? bryllupet er jo 25. juni.. og det tar vel lang tid å bestille+få den tilpasset.. ?

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi skal gifte oss samme dag!

Det er lang leveringstid. Minst 4 mnd på MS kjolene, så jeg ville bestilt ganske så snart.

Jeg hadde valgt ut en Benjamon Roberts kjole. Prøvde Celeste bar for å prøve, og endte med den. Kjolen min henger ferdig skreddersydd hos svigers. Den er en drøm!

Gjest Brud2005
Skrevet
Vi skal gifte oss samme dag!

Det er lang leveringstid. Minst 4 mnd på MS kjolene, så jeg ville bestilt ganske så snart.

Jeg hadde valgt ut en Benjamon Roberts kjole. Prøvde Celeste bar for å prøve, og endte med den. Kjolen min henger ferdig skreddersydd hos svigers. Den er en drøm!

Ja, så sannelig. 25. juni er en stor dag for oss begge.

Nydelig kjole du har fått deg, har du vært på Lillestrøm og snopet? :Hehe:

Jeg får prøve å bestemme meg i løpet av kort tid hvis det er så lang leveringstid.. prøver kjoler i morgen...

Skrevet

Min MS kjole var forsinket fra fabrikken da jeg kjøpte den så den ventet jeg i 6 mnd på!

Skrevet

Jeg prøvde MS kjoler hos Kristins brudesalong på Lillestrøm i november (gifter meg i juni), og da sa de at jeg måtte bestille med en gang hvis jeg skulle rekke det. De har fem til seks måneder levering der. Nå var jeg så heldig at jeg fant kjolen min brukt, så det var ikke noe problem. Men jeg har hørt om flere som nesten ikke har fått kjolene til bryllupet.

Lykke til!

Gjest Anonymous
Skrevet

[quote="Brud2005

Ja, så sannelig. 25. juni er en stor dag for oss begge.

Nydelig kjole du har fått deg, har du vært på Lillestrøm og snopet? :Hehe:

Jeg får prøve å bestemme meg i løpet av kort tid hvis det er så lang leveringstid.. prøver kjoler i morgen...

Skrevet

Det er visst flere av oss som i utgangspunktet IKKE skulle ha en Maggie Sottero kjole! :P

Men - så faller vi pladask allikevel!

Selv har jeg store drømmer om å gå opp kirkegulvet i MS "Lovestory", men vet ikke om jeg får skaffet den i tide - dessverre! :-(

Men håper sterkt!!!

Når det gjelder kjolen Olympia, så synes jeg det er en enkel og lekker kjole. Min kommende svigerinne skal gifte seg i den. MEN - det er også en av Maggie S. sine kjoler som det selges mest av i Norge - ergo en av de mest vanlige modellene!

Ville bare nevne det... Flere salonger har ansett denne kjolen som en "bestselger"!

Uansett - jeg synes du skal gå for den kjolen DU vil ha, uavhengig av mote, meninger fra for mange rundt deg. Det er du som skal føle deg som en prinsesse den store dagen, og du blir nok langt fra kjedelig for gjestene, uansett hvilken kjole du velger! :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har aldri vært i et bryllup, så jeg har ikke sett noen MS kjoler på andre. Det er vel flere i min situasjon?

Gjest Brud2005
Skrevet

Hei igjen!

I går kveld hadde litt panikk etter at jeg regnet på det og fant ut at jeg faktisk hadde nokså dårlig tid til bryllupet. Ville jeg rekke å få kjolen i tide? Fikk jo en del skrekkeksempler om at kjoler bare så vidt har kommet fram i tide og dere fortalte meg jo at det tar 4-6 mnd å få kjolen.

I dag var jeg da på Lillestrøm og prøvde brudekjoler. Kom jo egentlig dit for å prøve Olympia, men det ble en del flere i samme slengen.

MS kjolene er jo helt utrolig flotte! Sukk!

Til slutt stod jeg mellom to stykker: olympia og en annen jeg ikke vet hva heter. Da fortalte butikkdamen meg at hvis jeg gikkk for Olympia hadde hun faktisk en i min størrelse liggende på lager og jeg slapp dermed å bestille. PERFEKT! Etter prøving m slør og tilbehør danset jeg blid som en lerke ut derfra som eier av en brudekjole! :enig_animasjon:

Gjest Anonymous
Skrevet

Grattis! Jeg fant også drømmekjolen der. Ganske stive priser da...min koster 15.900 kr der... En mail til Danmark og jeg fikk den for 6.500 DKK inkludrt skredder. Sagt det før, men kan ikke få sagt det nok!

Gjest Brud2005
Skrevet
Grattis! Jeg fant også drømmekjolen der. Ganske stive priser da...min koster 15.900 kr der... En mail til Danmark og jeg fikk den for 6.500 DKK inkludrt skredder. Sagt det før' date=' men kan ikke få sagt det nok![/quote']

Skulle gjerne gjort det samme, men tiden var ikke på min side.. :klaske:

Gjest Anonymous
Skrevet

Du hadde nok rukket det, men hvorfor bry seg om det? Du har funnet KJOLEN, og det er det viktigste... :wink:

Skrevet

Så bra du har funnet kjolen!!! Gratulerer :wink:

Har selv litt panikk nå...så jeg må bare få fingeren ut og bestille, eller finne på noe helt annet!

Ah! Hetta!!! :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...