Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I år ble jeg ferdig med bachelorgraden i psykologi, men føler jeg vil gjøre noe annet enn å ta master akkurat nå. Da jeg skrev bachelor var jeg veldig stresset, og søkte på litt forskjellig i tilfelle jeg skulle stryke i noe - jeg søkte mest for å ha en back up-plan. Nå ser jeg på sosionomstudiet, og synes faktisk det virker veldig interessant. Problemet er at jeg har søkt studiet i Trondheim, men av flere grunner bør jeg være i Bergen de neste årene. Jeg skal kontakte høgskolen på mandag, men lurte på om noen hadde erfaring her? Er det mulig å bytte universitet/høgskole samme året om man skulle komme inn på samme studie i annen by? Jeg ser det er mulig å søke om overflytting, men det virker som om dette gjelder 2.- og 3. år?

Takk på forhånd. 

Anonymkode: d4b3e...5c4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen erfaring, men vil tro dette kan være vanskelig da du ikke har søkt til den skolen du ønsker, i motsetning til mange andre. Disse vil få førsteprioritet. Derfor tar de nok ikke inn deg "uten videre". (Kanskje om de har få søkere.) Grunnen til at de kan ta inn fra 2.året er fordi noen hopper av etter 1.året og det skaper rom for andre.

Anonymkode: 6c523...9d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...