AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #1 Del Skrevet 10. juni 2017 Jeg har få eller ingen venner. I kveld er det konsert på et utested jeg ønsker å dra på. Det er tanken på å dra alene som er litt skremmende. For jeg er ei sosial og pratsom jente på jobb, men venner er noe jeg ikke har klart å få. Så er det innafor å dra ut alene eller vil folk tenke sitt? Anonymkode: 95331...215 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 10. juni 2017 #2 Del Skrevet 10. juni 2017 Klart du kan dra. Hva gjør det vel for rolle hva folk måtte tenke? Hygg deg, kanskje blir du kjent med noen. Starten på et vennskap eller kanskje enda mer. Lykke til 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #3 Del Skrevet 10. juni 2017 Du får ingen venner av å sitte hjemme. Du blir heller ikke kjent med andre og får heller ikke gjort eller opplevd ting du ønsker, ved å sitte hjemme. Så ut og avsted med deg. Anonymkode: 4a5a3...8c8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #4 Del Skrevet 10. juni 2017 Dra ut og kos deg Det er flere enn du aner som er i samme situasjon som deg. De er bare ikke alltid så synlige. Anonymkode: 9f03c...eef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #5 Del Skrevet 10. juni 2017 Klart du kan dra alene. Tror faktisk det har blitt helt vanlig å dra alene på ting. Ser f.eks fler og fler drar alene til syden til og med Folk har nok med seg selv, de vil neppe registrere at du er alene engang. Anonymkode: 19f16...53f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #6 Del Skrevet 10. juni 2017 Tenk over det pleier du å legge merke til at andre i en crowd er alene? Og hvis du gjør bryr du deg eller tenker noe om de? Svaret er nok nei på begge deler Såklart du kan dra alene! Anonymkode: a943a...7f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #7 Del Skrevet 10. juni 2017 Takk for svar alle sammen Sant det som skrives at jeg ikke har lagt merke til andre som er alene. Blir det en tur ut. Ha en fin kveld dere Ts Anonymkode: 95331...215 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duftavsommerregn Skrevet 10. juni 2017 #8 Del Skrevet 10. juni 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar alle sammen Sant det som skrives at jeg ikke har lagt merke til andre som er alene. Blir det en tur ut. Ha en fin kveld dere Ts Kos deg, ikke tenk på at du er alene. Jeg er selv der, skal reise en del alene i fremtiden. Det får gå som det går, og jeg har jo prøvd dette før, og det har alltid gått helt bra. Det verste er like før du faktisk skal dra alene, når turen er i gang går alt som smurt Kos deg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #9 Del Skrevet 10. juni 2017 Hva mener du med "greit"? Selvsagt er det greit. For ikke å snakke om innafor. Hvem skulle ha noe å si på det? Anonymkode: 00f52...15d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duftavsommerregn Skrevet 10. juni 2017 #10 Del Skrevet 10. juni 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med "greit"? Selvsagt er det greit. For ikke å snakke om innafor. Hvem skulle ha noe å si på det? Du har helt rett, man kan tenke bare på seg selv når man reiser alene, gjøre akkurat som man vil. Så treffer man alltid nye mennesker om man selv ønsker det, har reist alene før, og reist mye sammen med familien. Begge deler har sine fordeler, men har aldri møtt noen ulemper ved å reise alene. Sammen med familie må man ta hensyn til alle andre hele tiden, det slipper man når man reiser alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #11 Del Skrevet 10. juni 2017 Selvfølgelig er det helt greit! Ser du dro på det du hadde tenkt i kveld, og håper du koser deg masse Anonymkode: c75fd...755 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #12 Del Skrevet 11. juni 2017 Har alltid gjort ting alene. Konserter, kino og spist ute alene. Anonymkode: 83579...097 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Råkkenråll Skrevet 11. juni 2017 #13 Del Skrevet 11. juni 2017 (endret) Jeg har til nå alltid gått sammen med andre, men kan gjerne stå litt for meg selv for å se/høre bedre(eller bare at jeg ikke gidder dytte meg inn i folkemengden etter å ha vært ute litt). Da tar det ca et nanosekund for en mann(alltid mannfolk, og det skjer flere ganger på hver eneste konsert) stiller seg opp ved siden av meg og lurer på om "jeg er alene eller om jeg leter etter vennene mine". Det snåle er jo at de og står alene akkurat da av nøyaktig samme grunn, og så av en eller annen grunn er det merkelig at jeg gjør det samme. Jeg tror bare noen menn ikke tenker at kvinner kan være like interessert som dem i musikk(og dermed gidde oppsøke ting spesifikt uten sosialt behov), eller at alle damer er på den type konserter med kjæresten sin/kompiser. Så mitt tips dersom man går alene (som kvinne iallefall) er at man bare later som om man har venner lengre foran, ellers ender man opp med en lengre forstyrrende samtale. Ikke at det er uhøflig å spørre, men jeg er jo tross alt der for å høre på musikk uavhengig av om jeg skulle være med eller uten følge. Endret 11. juni 2017 av Råkkenråll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå