Gå til innhold

Hvem er den verste brudzillaen?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Stå fram nå jenter, og utrop dere selv gjerne;Hvem er den verste brudzillaen her inne? Hvem tenker mest på servietter og knappehullsblomster og bordkort og valser og mat og kjole og har problemer med å få sove fordi hun tenker på salmer eller dilemmaet "slep eller ikke slep"?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

whops...er visst ganske ille selv, som presterer å legge ut spm.to ganger.... :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er ikke meg i hvertfall! Men, vet om annen som har kommet veldig langt og har en god stund igjen.... Du vet hvem du er :wink: . Synes du er flink, jeg!

Skrevet

He he ligger litt i navnet mitt ja.... :) Må innrømme at jeg tenker en del på detaljene ja..er jo kjekt og da.

Gjest gjest1
Skrevet
Det er ikke meg i hvertfall! Men' date=' vet om annen som har kommet veldig langt og har en god stund igjen.... Du vet hvem du er :wink: . Synes du er flink, jeg![/quote']

:hoppe: Pick me, pick me!!!! :ler: (det var meg du meinte, var det ikkje...? ;))

Og, ja - eg er kanskje litt bridezilla? Eller? Men har jo Tex som forbilde då. Hehe...

Gjest gjest1
Skrevet

Men berre for å presisere; eg har ikkje problemer med å sove pga. planlegginga då. Eg storkosar meg med all planlegginga, så det er ikkje noko problem.. ;)

Skrevet

Føler meg også litt truffet av Hannemor:) Men nå har jeg hatt juleferie og slappet av. Selv om vi nå har bestemt lokale og funnet priser på leie av duker etc., så har det ikke vært så kjempemye bryllupsprat i det siste...

PS Er tilbake i byen Hannemor! Blir koselig å treffe deg igjen snart:) Klar for mer bryllupsprat med "brudepikene";)

Gjest gjest1
Skrevet
Føler meg også litt truffet av Hannemor:) Men nå har jeg hatt juleferie og slappet av. Selv om vi nå har bestemt lokale og funnet priser på leie av duker etc., så har det ikke vært så kjempemye bryllupsprat i det siste...

hihi.... Du treng da ikkje unnskylde deg. Syns vi er søte eg... ;)

Skrevet

Hehe, må innrømme at jeg var litt hektet for nesten et år siden, da datoen nettopp var satt... :ler:

Men visste instinktivt hvordan jeg ville ha det meste og nå er mesteparten planlagt (om ikke absolutt alt er bestilt da). Planla så mye i starten at jeg koblet litt ut en stund! Men koser meg masse, tror ikke jeg kommer til å miste så mye nattesøvn. Skal innrømme at jeg er opptatt av detaljer, men med strukturert planlegging faller alt på plass uten stress.

Men vil ikke bli helt komisk bridezilla heller... Det er tross alt bare en dag, med masse "staffasje"...

Ekteskapet skal vare hele livet... :kysse:

Gjest gjest1
Skrevet

Men vil ikke bli helt komisk bridezilla heller... Det er tross alt bare en dag, med masse "staffasje"...

Ekteskapet skal vare hele livet... :kysse:

Vakre ord.. :) Vi er opptatt av å skape ein minnerik dag der vi skal feire oss sjølve og kjærleiken saman med dei vi er aller mest glad i! (og jada, eg veit at det vil bli ein minnerik dag sjølv om ikkje invitasjonane hadde matcha serviettane, men slike småting er viktige for meg - dessutan er all planlegging gjort med kjærleik!)

Skrevet

:ler: Tror nok Veslo er verst ja, men på en utrolig søt måte da.

dessuten regner jeg med at selv om man snakker mye bryllup akkurat her inne er det ikke alt man snakker om ellers ;)

:)

Gjest gjest1
Skrevet

dessuten regner jeg med at selv om man snakker mye bryllup akkurat her inne er det ikke alt man snakker om ellers ;)

:)

Hehe.. Sjølvsagt! Stakkars omgangskretsen min om ikkje kvinneguiden hadde eksistert!!

Skrevet

Hehe.. Sjølvsagt! Stakkars omgangskretsen min om ikkje kvinneguiden hadde eksistert!!

Samme her :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei Huldra! Følte du deg truffet? Ja, det var deg jeg mente. Men hva skulle vi gjort uten deg? Hadde ikke kommet noen vei, vi...

Har sendt deg sms, men regner med du sover. Kanskje vi kan møtes på fredag? M skal fikse morgengave til J fra kl halv seks tror jeg.

Vi har savnet deg masse!

PS. til dere andre -> synes dere er veldig søte! Godt vi har hverandre. Vil helst ikke at venninner skal bli lei av bryllupet før det har funnet sted... :ler:

Skrevet

Alle mine venner synes nok at jeg er rimelig bryllupsgal, men sammenligna med noen av dere er det jo bare peanuts! :tunge1:

Vi får se om jeg blir bedre eller verre når dagen nærmer seg, er uansett veldig glad jeg har dere, hvis ikke hadde jeg kanksje blitt både venneløs og brudgomløs før jeg rakk å gifte meg! :ler:

Skrevet

:oops: Jeg er vel rimelig brudzilla, har hatt 4brudekjoler det siste året som jeg har kjøpt og solgt videre... Har planlagt i et år allerede! Vært på lokal befaring og har hatt nesten 10 bryllupsblader... Har til og med 3 utklippsbøker jo... :oops: (Det er sånn ca 19mnd til bryllupet. :sjarmor: )

Skrevet

Hmmmm... hvis vi skal måle dette i antall bryllupsmagasiner ligger jeg nok godt (eller dårlig?!?) an. Har bare vært forlovet i 1 uke, og har allerede fyllt en tidskriftssamler.... :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...