Gå til innhold

Du som er slank og ikke trener

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ofte og hvor mye snop usunne snacks spiser du på en uke/måned ? 

Drikker du sukker drikker, saft, brus  etc.

Drikker du kaffe? 

Er du høy? 

Hvor mye spiser du om dagen? 

Frokost, lunsj, middag, kveldsmat? 

Anonymkode: b95e9...798

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spiser potetgull iblant. Jeg blir mett av potetgull, så det er gjerne middagen min den dagen jeg spiser det. Spiser ikke noe særlig annet godterier 

Drikker både kaffe og te

Sjeldent sukkerholdige drikker. Drikker vin i helgene

160cm

Spiser et stort måltid om dagen, og kanskje en avocado eller to utenom. Eller annet tilsvarende lite måltid. 

Anonymkode: 577d0...15e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er 165

Drikker bare brus når jeg får tilbud om det hos andre, kjøper det ikke selv. Drikker sjeldent kaffe. Holder meg til under 2000 kcal om dagen stort sett, men kan gå over på lørdagen. Jeg spiser akkurat det jeg vil på lørdager, men passer på ellers i uka. 

Anonymkode: f8b5f...7db

Gjest førstedamen
Skrevet (endret)
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Drikker du kaffe? 

Er du høy? 

Spiser sjokolade nesten hver dag. Freia minst 20g om dagen, enkelte dager hele 100g! 

Drikker brus i helger, drikker saft hver dag. Husholdningssaft jeg bruker ikke lett produkter som fun light ol.

Drakk kaffe før, nå bare te. 

Er 162

Spiser alt mellom 1200 kacl til 2300 hver dag. Kommer Ann på hvor travel dagen er.

Spiser sunt, typisk gammel norsk kosthold med kjøttkaker fisk ol. 

Lager det aller meste fra bunnen. Spiser sjelden ferdigpizza ol.

Ja samt frukt og mellommåltider som yoghurt for å øke kalori inntaket.

Endret av førstedamen
AnonymBruker
Skrevet

Er 168 cm høy. Drikker mye Pepsi Max og drikker kaffe på jobb, aldri hjemme. 

Jeg ligger på ca 1500 kcal i ukedagene og mer i helgene. 

Spiser frokost, lunsj, middag og litt kveldsmat. 

Anonymkode: 8d867...8b3

AnonymBruker
Skrevet (endret)

jeg spiser godteri stort sett hver dag. I hverdagen blir det alt fra et par twist til et par hundre gram. Fredag og lørdag blir det ca en halvkilo hver av dagene. Jeg spiser helt klart altfor mye godteri. 

jeg drikker mye Pepsi Max, aldri sukkerdrikker. 

Drikker du kaffe? Nei

Er du høy? 165

I hverdagene spiser jeg frokost, lunsj, middag og gjerne en frukt innimellom. I helgene varierer det litt mer. 

Anonymkode: 3018b...780

Endret av sofie777
Skrevet

Jeg spiser ingenting usunt, men jeg tenker ikke på spiselige ting som usunne heller. Jeg spiser det jeg har lyst på, det blir kanskje sjokolade, potetgull, smågodt en gang i året.

Nesten aldri brus, juice eller saft. Akkurat nå har jeg hatt i meg en smoothie laget på mandler, banan og melk. Det var en god del sukker i den.

Drikker du kaffe? 
Jeg drikker vanligvis en kopp kaffe om morgenen.

Er du høy? 
Nei.

Vanskelig å si mengde. Noen ganger virker det som ganske mye, andre ganger virker det som utrolig lite. Men det betyr nok ikke så mye uansett. Jeg vedlikeholder vekta (BMI på 21,4 i dag) med rundt 1900 kalorier.

Frokost, lunsj, middag - av og til noe "ekstra", kommer an på anledning/vektutvikling/humør.

AnonymBruker
Skrevet

Littegrann sånn innimellom. Et par håndfuller peanøtter i helgen. En Daim dann og vann. Noen lakrisbåter eller seigmenn sånn dann og vann i helgene.

Nei. Velger variantene uten sukker.

Drikker du kaffe? 

Veldig glad i god, svart, nylaget kaffe.

Er du høy? 

Helt gjennomsnittlig (1.69)

Spiser nok tenker jeg. Mye grønnsaker, litt frukt, fisk og rent kjøtt, grovt brød, yoghurt, litt skummet melk.

Anonymkode: 28e6d...d90

Gjest Donniedarko
Skrevet

Er 176 cm, legger sjeldent på meg uansett hva jeg spiser. MEN la på meg i en periode da jeg spiste popcorn faktisk.

Nå spiser jeg stort sett frukt og grønnsaker, er vel nærmest for fruktianer å regne, så det vil si ikke noe usunt snop.

Aner ikke hvor mye jeg spiser.

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Drikker du kaffe? 

Er du høy? 

Jeg er 170 cm.

Jeg drikker skjelden kaffe (et par ganger i mnd)

Jeg drikker aldri saft, men brus drikker jeg et par-tre ganger i uka

Spiser 1 skive til frokost, 1 skive og en frukt til lunsj, en porsjon middag, to skiver til kveldsmat. (Innimellom dette spiser jeg frukt osv, gjerne også litt sjokolade)

Spiser alt for mye usunt, blir nok noe litt usunt hver dag.

Anonymkode: 70d39...c81

Endret av sofie777
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var i 20 årene kunne jeg spise og drikke absolutt alt jeg ville hver eneste dag uten å legge på meg et gram. Drakk Cola hver dag, spiste sjokolade og snop, spiste også ofte junk food. Drakk kaffe og spiste ellers, frokost, middag osv. Trente ikke, men var likevel tynn som ei flis. Er ca 160 høy.

Anonymkode: bc865...b33

Gjest RosieM
Skrevet

Hvor ofte og hvor mye snop usunne snacks spiser du på en uke/måned?

Jeg spiser godteri hver dag! Det er både usunt og dyrt, men noe jeg har gjort helt siden tenårene og derfor blitt helt avhengig av. Nå innser jeg derimot at jeg er for gammel til å ha et så forferdelig kosthold og har bestemt meg for å legge om kostholdet fra mandag av og prøve å unngå mest mulig sukker.

Drikker du sukker drikker, saft, brus?

Jeg drikker vann og light brus. Light brusen skal jeg også kutte ut fordi det kunstige sukkeret er ikke bra det heller. I tillegg blir jeg urolig av koffein. 

Drikker du kaffe?

Nei.

Er du høy?

Nei, jeg er kun 1.60. 

Kalorimessig så vil jeg si jeg ligger på rundt 2500 - 3000 kalorier. 

Jeg spiser sjelden kveldsmat, med mindre jeg kan telle med godteri som kveldsmat. 

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Drikker du kaffe? 

Er du høy? 

Spiser når jeg har lyst på. Kanskje en gang i måneden. Da spiser jeg en halv stor sjokoladeplate og litt mer enn en halv potetgullpose. Spiser til jeg ikke vil ha mer, da holder det en månedstid stort sett. Men kan godt spise oftere om jeg vil. Og spiser selvsagt på besøk osv. 

Drikker ikke sukkerdrikker.

Ikke kaffe. 

170.

Hverdager: 

- frokost: havregryn 

-lunsj: to brødskiver med f.eks makrell i tomat (hel boks) 

-middag: alt mulig? Pizza, spaghetti, kjøttkaker,kylling osv. 

-kveldsmat: gjerne omelett og to brødskiver 

Helg: to halvstore baguetter med salami,ost, salat og grønnsaker. 

Lunsj utgår stort sett 

Middag: samme som hverdagene, men spiser nok mer

Kveldsmat: gjerne mer middag eller egg da også. 

Anonymkode: c5b0b...e99

Endret av sofie777
AnonymBruker
Skrevet

Spiser ett par sjokoladeplater og gjerne en potetgullpose i uka. Noen ganger mer og andre ganger mindre. 

Drikker pepsi max nesten daglig. 

Spiser frokost, lunsj, middag og kveldsmat. Og jeg spiser veldig store porsjoner. Til middag er det ikke sjeldent at jeg spiser både 2 og 3 ganger mer enn samboer. 

Er 159 cm. 

Anonymkode: c0f08...7c0

AnonymBruker
Skrevet

Nå skal det sies at jeg i perioder trener en del, men det har veldig liten effekt på kroppen min. Er like slank uansett hvor mye eller lite jeg trener.

Jeg spiser lite godteri, kanskje 50 g sjokolade i uka i snitt. Popcorn spiser jeg derimot ganske ofte (kanskje 2-3 ganger i uka). Kan lett spise en hel pose mikropop selv. Jeg drikker så godt som aldri brus med sukker, kun pepsi max. Drikker ikke kaffe. Er 164 cm høy.

Vanligvis spiser jeg havregryn med melk til frokost, et grovt rundstykke med f.eks egg til lunsj, taco/fiskesuppe/wook/veldig variert til middag og kveldsmat blir ofte en yoghurt eller et par knekkebrød. Jeg er ganske småspist, så det er nok derfor jeg er naturlig slank. Hadde sikkert lagt på meg hvis jeg hadde spist mer, men jeg orker rett og slett ikke noe særlig mer mat 

Anonymkode: dc82e...d59

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Hvor ofte og hvor mye snop usunne snacks spiser du på en uke/måned ? Er ikke så glad i snop, men elsker iskrem. Kan lage meg krem om jeg får søtsug ognikke har noe tilgjengelig, men det kan fort gjøre meg kvalm så er ikke så ofte. Men iskrem hver dag nesten om jeg vil det. 

Drikker du sukker drikker, saft, brus  etc. Misliker brus, så nei. drikker bare vann når jeg er tørst.

Drikker du kaffe? Ja. Er avhengig, men har klart å kutte ned mye. Klarer meg med 1-3 kopper daglig nå.

Er du høy? 180. 

Hvor mye spiser du om dagen? Følger ikke med på det nei. Kan kjedespise, men det er dårlig vane. Vil ikke tro jeg spiser så mye egentlig. Helt normalt.

Frokost, lunsj, middag, kveldsmat? Varierer. Gresk yoghurt med honning og frukt, eller musli. Brødskive, egg... frokostblanding.

Anonymkode: ff14b...fc3

Endret av sofie777
AnonymBruker
Skrevet

Godteri / sjokolade - nesten aldri.

Fullkornchips el.l. iblant, kanskje en gang per uke.

Drikker aldri saft eller brus, men drikker vin.

Drikker du kaffe? 

Ja, 2-3 kopper om dagen.

Er du høy? 

175 cm.

Ca. 1600-1700 kcal.

Har kylling eller laks med tilbehør med til lunch, spiser en yogurt, nøtter el.l. før det. Middag er kjøtt eller fisk med grønnsaker. Varierer fra dag til dag.

Anonymkode: a5cf3...9b1

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Spiser stort sett det jeg vil, når jeg vil. Tenker aldri på sunnhet og vekt. 

Ikke så opptatt av faste måltider. Hopper ofte over frokost eller lunsj. Ofte blir det en smoothie, litt nøtter, en banan og så videre, bare fordi kjenner kroppen trenger energi. 

Har liten trang til søtt og salt, tenker i det hele tatt lite på mat. Liker rene råvarer, fisk, grønnsaker, og synes bearbeidet mat (som burgere, pølser, ferdigmat) er salt og litt ekkelt. Blir også veldig tung og uvell om jeg spiser raske karbohydrater, frityrstekt mat, mye brødmat og så videre. 

Drikker kun vann, kaffe og vin. 

170

Anonymkode: 9f108...4e7

Endret av sofie777
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ofte og hvor mye snop usunne snacks spiser du på en uke/måned ? Spiser snop et par ganger i uka

Drikker du sukker drikker, saft, brus  etc. Ja

Drikker du kaffe? Ja

Er du høy? Ja

Hvor mye spiser du om dagen? Like mye som mannen min, så som en gjennomsnittlig mann.

Anonymkode: a1643...9c7

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Var jeg som stilte spørsmålene. Takk for mange svar. Mente egentlig ikke å spørre hva dere spiser til Frokost, lunsj etc. Kun om dere spiser, eller hopper over.  😊

Dette er jo meget interessant 👍😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...