AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #1 Del Skrevet 10. juni 2017 Har brukt maroccan oil, men er ikke så fornøyd med denne. Har noen et bedre tips? Har tørt og brusete hår. Anonymkode: db7c6...de5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 10. juni 2017 #2 Del Skrevet 10. juni 2017 Jeg elsker Lanza sin 😍 Har litt samme hår som deg. De har flere typer, jeg sverger til denne som har en helt fantastisk duft også : https://www.lyko.no/lanza/lanza-healing-strength-silk-serum?gclid=COyvh6Sbs9QCFVplGQodUscC-A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #3 Del Skrevet 10. juni 2017 Nå kom jeg på et tips jeg leste en gang og som jeg faktisk har glemt. Prøv tyntflytende fuktighetskrem, type bodylotion. Ta en lien menge gni det mellom hendene og stryk nedover håret. Husker nå at jeg testet det og at det funket kjempebra Anonymkode: 81a4c...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 10. juni 2017 #4 Del Skrevet 10. juni 2017 Bruker bare kokosolje, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 11. juni 2017 #5 Del Skrevet 11. juni 2017 Jeg har en fra Pureology, den er supergod og lukter nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 12. juni 2017 #6 Del Skrevet 12. juni 2017 Jeg har denne: Macadamia Professional Nourishing Moisture Oil, er veldig fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurifax Skrevet 12. juni 2017 #7 Del Skrevet 12. juni 2017 Har akkurat kjøpt meg en ny hårolje som nettopp ble lansert i Norge. Er superfornøyd Lukter veldig deilig og sommerlig og tynger ikke. Gir fin glans. Den heter Morfose luxury argan oil😊 Anbefales virkelig!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #8 Del Skrevet 15. juni 2017 Elsker hårolja fra Caviar, og Young Again olja fra Kevin Murphy. Aldri prøvd bedre enn de to! Anonymkode: c597d...317 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #9 Del Skrevet 16. juni 2017 Jeg elsker biosilk! Har brukt den i 10 år - prøvd andre ting innimellom, men går alltid tilbake til denne. Anonymkode: 94dfa...d50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #10 Del Skrevet 27. juni 2017 Anbefaler en ren olje uten silikoner. (Silikoner kan du kjenne igjen ved at navnet på ingrediensene ofte ender på “conol,” “col,” eller “xane,” Unntakene er de med forkortelsene "PEG" eller "PPG" foran dem.) Silikoner gjør håret tungt og livløst, og det blir verre etterhvert som tiden går. Det forhindrer fuktighet i å trenge inn i håret og blir som en magnet for smuss. Håret blir blankt og fint i et par dager, men over tid bygger det seg opp utenpå håret. Etterhvert vil det føre til at håret tørker ut fordi balsam og hårkurer ikke klarer å trekke inn i det, men blir liggende på overflaten. På grunn av mangel på fuktighet blir håret veldig sprøtt og det kan føre til brusete hår eller det har lett for å brekke. DRUEKJERNEOLJE - Lett, billig olje som er perfekt for de som har problemer med fet hodebunn og hår som ikke er spesielt porøst. SØT MANDELOLJE - Gir håret næring og fukt, og forsegler det inne i håret. Bra for hår med både lav og høy porøsitet. 100% REN ARGANOLJE - Gjør håret blankt, og er veldig rik på næringsstoffer, inkludert fettsyrer og vitamin E, noe som gjør den til en ideell balsam. Den temmer brusete hår, og hjelper på flisete tupper og problemer med hodebunnen. JOJOBAOLJE - Denne er bra fordi den etterligner den naturlige talgproduksjon i hårbunnen, er lett, gir hårsekken næring, og gir fukt og glans med bare noen få dråper. (Noen blander den med noen få dråper nyperoseolje.) KOKOSOLJE - Kokosnøttolje blir ofte for tung å bruke etter vask, men kan bli brukt som en oljebehandling før hårvasken. Gir fukt til hårtuppene og / eller hodebunnen. BABASSUOLJE - Babassu kan, i likhet med kokosolje, være for tung å bruke etter vask, men dette er en olje som tilpasser seg ditt hår og gir akkurat den riktige mengden, med mer eller mindre virkning etter ditt personlige behov. Babassuolje absorberes raskt, behandler hår og hodebunn, hjelper på brusete hår og forsegler inn fukt. Anonymkode: 40477...2b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå