AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #1 Del Skrevet 10. juni 2017 Skal reise til Skåne, og må av den grunn komme meg til Malmø sentralstasjon. (Skal videre derfra igjen.) Alternativene står mellom tog, fly eller buss. Hadde håpet å kunne være litt miljøvennlig og reise med tog eller buss. Jeg har forstått at buss helt klart er billigst, men jeg synes ikke langdistansebuss er noe behagelig. Kanskje lurt å ta nattbussen, ta noen reisesyketabletter(som jeg uansett bør) og håpe på å få sove? Dere som har reist Oslo - Malmø, hvilket transportmiddel brukte dere, hva kostet det, og hvor fornøyde er dere? Og til dere som egentlig ikke er så glad i å kjøre buss, hva slags erfaringer har dere med nattbuss? Anonymkode: 6ef33...a66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #2 Del Skrevet 10. juni 2017 Toget tar lengst tid, og du må vel også bytte tog i Gøteborg. Da er det raskere og enklere med buss, trossalt. Kommer an på hva som passer best med transporten din videre vil jeg også tenke. Anonymkode: 0a4e1...37a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #3 Del Skrevet 10. juni 2017 Fly til København og tog over Øresundbroa til Malmö er raskest og mest behagelig spør du meg. Men selvsagt ikke mest miljøvennlig. Fly til Køben kan man få for noen få hundrelapper med Norwegian om man bestiller litt i forveien og toget koster ikke allverden. Har tatt bussen til Køben (via Malmö) en gang og det kommer ALDRI til å skje igjen. Mest ubehagelige reisa noensinne, hjelper ikke at det var latterlig billig - tror jeg betalte 300 kr eller noe sånt. Er noen år siden. Anonymkode: 41a97...90a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C.Tramell Skrevet 10. juni 2017 #4 Del Skrevet 10. juni 2017 Tar litt tid med toget, men det er en behagelig strekning å reise. Ofte lite folk helt til man kommer til Lund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #5 Del Skrevet 10. juni 2017 Fly til København. Tok tog en gang fra Göteborg, og syntes bare det ble i overkant. Skal sies at jeg ble sittende baklengs selv om kartet over setene viste noe annet. Men det ble en lang tur. Anonymkode: 9ba4d...baa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #6 Del Skrevet 12. juni 2017 Jeg anbefaler buss med Bus4you. Denne bussen er ikke billigst, men helt klart mest behagelig. Anbefaler deg å forhåndsbestille enkeltsete i 2. etasje. Anonymkode: 2ede9...82e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå