Gå til innhold

Hvilken Karrierevei? Bach. i Markedsføring og Logistikk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 25 år med bachelorgrad Markedsføringsledelse og Logistikkledelse som thesis. 

Hva kan jeg bruke min utdannelse til videre i karrieren for å sikte mest mulig på drømmejobben? Hva trenger markedet, og hvor er det "lettere" å få jobb? 

Jeg har planer om å kontakte relevante bedrifter fra anbefalte bransjer verdt å satse på og "tilby" dem meg som arbeidspraksis. Får da betalt fra Nav. 

Etter å ha jobba i noen år i dagligvare og tlf medarbeider for offentlig sektor har jeg også noen års erfaring som salgskonsulent hvor sistnevnte er den mest aktuelle starten på videre karriere. Men nå vil jeg altså komme meg et hakk videre. 

Tar i mot alle forslag med stor takk! 

Anonymkode: 03e41...87d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

dytt

AnonymBruker
Skrevet

Først må du definere hva drømmejobben din er. Hva markedet trenger og hvor det er lett å få jobb vet skolen din. Og nei, du vil ikke få arbeidspraksis gjennom nav med mindre du er syk e.l.

Anonymkode: 10a10...139

AnonymBruker
Skrevet

Drømmejobben står under forumet " Praksis via Nav. Bachelor i Markedsføring. Tips?"   

Nei man kan få arbeidspraksis av angre grunner og. For unge oppegående arbeidssøkere får også mulighet til arbeidspraksis. Nav har gjort mange tiltak under prosessen om søken på dagpenger.. Men jeg synes de burde ha en som har peiling på markedet som kan gi meg det lille dyttet om hvor jeg bør satse hen. 

Skolen (BI) Har dessverre null peiling. Og jeg "får ikke lov" til å besøke karrieresenteret der lenger. Det sa han faktisk og. Frekt.. De setter av tid til de som kun har vært ferdige med studiet for maks 1 år siden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...