Gjest lilletroll Skrevet 3. januar 2005 #1 Skrevet 3. januar 2005 Vil bare gjerne fortelle om min utrolige mann!! Her før jul kjente jeg at jeg begynte å få en urinveisinfeksjon, og ba om at mannen kjøpte appelsinjuice til meg når han skulle på butikken dagen etter. På natten våkner jeg og er blitt MYE verre.....jeg er oppe, men legger meg igjen. Når jeg kommer til senga sier mannen at han vil reise og kjøpe juice til meg da. Jeg nekter og sier at han kan da ikke reise lange veier midt på natten for å kjøpe det til meg; jeg kan da vente til dagen etter. Men han står opp, kler på seg, og reiser av gårde!! Jeg drikker vel en liter når han kommer hjem, og fortsetter også morgenen etter...og i løpet av dagen forsvinner symptomene, takket være at jeg kom i gang med juicen så tidlig. Har dere hørt om en så flott ting å gjøre for kona si??? Snilleste mannen jeg vet om i hvertfall!!!
Gjest Bertine Skrevet 3. januar 2005 #2 Skrevet 3. januar 2005 hei! han høres ut som en godklump ja! Akkurat som min
Gjest Daniella_ Skrevet 3. januar 2005 #3 Skrevet 3. januar 2005 like god som min også... Vi er heldige vi
Gjest Kåtbukk Skrevet 3. januar 2005 #5 Skrevet 3. januar 2005 Nåja, kan være noen baktanker der og da... Urinveisinfeksjon = null tilgang...
Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2005 #6 Skrevet 3. januar 2005 Sånn er samboeren min også. Vi er heldige som har funnet oss noen sånne. (Ps: en UVI forsvinner ikke av å drikke juice. Den kan forebygges og prossesen kan forkortes, men det er en infeksjon som ikke forsvinner ved å få i seg c-vitaminer)
tuva77 Skrevet 4. januar 2005 #8 Skrevet 4. januar 2005 En UVi forsvinner ikke, ved å ta c-vit, men ved å drikke mye og når en gjør det det første døgnet, kan en faktisk bli kvitt en startende UVI, pga at bakterien ikke trives i surt miljø
Annie Skrevet 4. januar 2005 #9 Skrevet 4. januar 2005 Heldige du som har en så flott mann. Og det viktigste er jo at du er fornøyd!
*Lene* Skrevet 4. januar 2005 #10 Skrevet 4. januar 2005 Kjempebra! Du har nok en mann som er uendelig glad i deg
Gjest Gjesta Skrevet 4. januar 2005 #12 Skrevet 4. januar 2005 Så heldig du er som har en sånn mann. Kan ikke tenke meg at noen av mine ex ville gjort noe sånt for meg. Tenkte kun på seg selv gjorde de. Hadde vel ville hatt sex om de var smittet med en farlig sykdom også. Er det noe rart at jeg har blitt skeptisk til menn?
Gjest sukk Skrevet 5. januar 2005 #13 Skrevet 5. januar 2005 :hjerter2: Åååå, jeg bare elsker solskinnshistorier..........
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #15 Skrevet 5. januar 2005 wow! du er virkelig heldig, det hadde ikke min samboer gjort for meg nei , du bør ta vare på ham, hvis han er så hjelpsom ellers også vel og merke!
koldbruna Skrevet 5. januar 2005 #16 Skrevet 5. januar 2005 Flott gjort av mannen din. Sånn er min Mann å. koldbruna
Kaori Skrevet 6. januar 2005 #17 Skrevet 6. januar 2005 Det er så godt å høre slike historier! Ta godt vare på denne mannen du! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå