AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #1 Skrevet 10. juni 2017 Trenger tips til bøker! Hva er de beste bøkene dere har lest i det siste? Er ganske altlesende Anonymkode: eb7e3...545
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #2 Skrevet 19. juni 2017 Jeg liker krim/spenning og har slukt alle bøkene til Jørn Lier Horst og Jussi Adler Olsen i det siste. Anbefales. Anonymkode: 8038f...5a0 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #3 Skrevet 19. juni 2017 Jeg liker best sci fi/dystopian bøker. Anbefaler Divergent serien, hunger games serien og uglies. Foretrekker bøkene fremfor filmene. Så ikke la filmene stoppe deg fra å lese bøkene. Anonymkode: f84a9...40d
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #4 Skrevet 19. juni 2017 Yrsa Sigurdardottir er helt dronning 👍 Anonymkode: 6c29e...e2f
Gjest Catalina Culès Skrevet 19. juni 2017 #5 Skrevet 19. juni 2017 Nicci French og Johan Theorin, skriver knallbra thrillere.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #6 Skrevet 19. juni 2017 18 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Nicci French og Johan Theorin, skriver knallbra thrillere. Theorin sin Nattefokk er fantastisk. Grøss! Anonymkode: 6c29e...e2f
Perscitia Skrevet 19. juni 2017 #7 Skrevet 19. juni 2017 Sci-fi/fantasy: Ready player one, Ernst Cline. (Heter det samme på norsk og engelsk) ød Dronning/Red queen, Victoria Aveyard, Temeraire, Naomi Novik (kun på engelsk) A song of ice and fire (Game of thrones bøkene) Krim: Jeg ser deg, Claire Mackintosh. Bak lukkede dører, B. A. Paris Kjemikeren, Stephenie Meyer Romaer: De syv søstre, Lucinda Riley (Serie) Min venn pingvinen, Tom Michell (Basert på en sann historie) En liste for livet, Lori Nelson Spielman Kan sikkert komme med mer, hvis jeg vet litt om hva du har likt tidligere, eventuelt ting du absolutt ikke vil lese.
Lesehest Skrevet 12. juli 2017 #8 Skrevet 12. juli 2017 Alt lyset vi ikke ser av Anthony Doerr om du ikke allerede har lest den. En av de beste jeg har lest de siste månedene.
Angeleye Skrevet 12. juli 2017 #11 Skrevet 12. juli 2017 Trilogien Innsirkling av Carl Frode Tiller. Anbefales på det sterkeste! Eller så er "Du er så lys" av Tore Renberg en av de neste bøkene jeg har lest i det siste.
Minlillesky Skrevet 12. juli 2017 #12 Skrevet 12. juli 2017 På 10.6.2017 den 10.03, AnonymBruker skrev: Trenger tips til bøker! Hva er de beste bøkene dere har lest i det siste? Er ganske altlesende Anonymkode: eb7e3...545 Den beste boken jeg har lest hittil er ; "Et helt halv år - jojo moyes". Den satte spor. Klarte ikke begynne på oppfølgeren før etter et par dager. Men en annen bok som er veldig bra hittil, er den jeg leser nå: "Bak lukkede dører - B.A. Paris" Bak lukkede dører handler om et ektepar, som ser perfekt ut på utsiden. Mannen er en flott, rik og vellykket advokat. Kona er vakker og ofrer sin egen karriere for å stelle hjemme. Hun har og en søster med down syndrom, som hun tar seg av. Det er en psykologisk krim om et forhold der ingenting er slik det ser ut til å være. For noen ganger er det perfekte ekteskapet bare en perfekt løgn. Det er en veldig spennende bok. Jeg klarer ikke legge den fra meg
EclipseOfMind Skrevet 12. juli 2017 #13 Skrevet 12. juli 2017 Den hemmelige historien- Donna Tartt Boktyven- Marcus Zusak (elns) Ni liv- David Howarth
Kattugla Skrevet 13. juli 2017 #14 Skrevet 13. juli 2017 (endret) Jeg vil anbefale Sovjetistan av Erika Fatland, det er riktignok en reiseskildring/dokumentar, men den er helt fantastisk! 😊 Endret 13. juli 2017 av Kattugla 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #16 Skrevet 17. juli 2017 Millenium-trilogien, fra Stieg Larsson. Anonymkode: a5ec9...73b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå