Gå til innhold

Erfaring med restplasser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har tips og erfaringer når det kommer til å bestille restplasser? Jeg kunne tenke meg en tur til varmere strøk, men er avhengig av å dra i skoleferien. Er fleksibel på tid og sted ellers. Hvor lønner det seg å se etter typiske restplasser? Hvilke selskap har de beste tilbudene?

Anonymkode: 98578...6f0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

På restplass ble vi plassert på et hotell langt ute i ørknen. Ingen buss til byen, måtte ta taxi som ble altfor dyrt. Hotellet sto ikke i på siden til reiseselskapet. Fikk en svensk jente på rommet en gang hun drakk hele tiden og gikk i søvne. Forferdelig . En gang kom vi i hotell kjeller med gitter foran vinduene. Ala fengsel. Selskapet kan plassere noen ukjente tilogmed motsatt kjønn i ledig seng. En gang kom reiseselskapet klokka 3 om natta at vi måtte flytte til annet hotell overbooking. Som restplass turist blir du en kasteball med de dårligste rommene og utrygt ferieopphold. Bli heller hjemmeom du ikke kan betale vanlig pris. 

Anonymkode: 28529...611

AnonymBruker
Skrevet

Du kan få masse restplasser med spesifisert bosted, og da ser du jo i forkant hva du får å forholde deg til.  Jeg har reist på mange turer med uspesifisert bosted og da har jeg noen ganger vært kjempeheldig, og noen ganger ikke fullt så heldig....  Hvis du har noen krav til bosted som er et must for en god ferieopplevelse burde du nok ikke reise uspesifisert.

Et annet tips er å booke hotell selv lang tid i forveien (for eksempel fra Booking.com).  Velg hoteller hvor du kan avbestille gratis, og book på flere forskjellige datoer.  Da kan du følge med på flypriser over tid og kanskje kapre noen billige seter. Sjekk også restplass kun for fly hos charterselskap, der har jeg gjort noen kupp :)

Anonymkode: 5a719...0ad

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...