AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #1 Del Skrevet 10. juni 2017 Hei! Jeg har 3 krukker med tomater som står i et plasthus på terrassen. Men nå skal vi på ferie i 14 dager. Hvordan holde liv i dem på en enkel måte? naboen er også på ferie! Alle tips mottas med takk!! Anonymkode: 251cd...d75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #2 Del Skrevet 10. juni 2017 Ta en brusflaske, fyll med vann og sett den med tuten ned i krukka. Kanskje flere flasker også om du mistenker det ikke er nok. Anonymkode: 6e26f...17e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #3 Del Skrevet 10. juni 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta en brusflaske, fyll med vann og sett den med tuten ned i krukka. Kanskje flere flasker også om du mistenker det ikke er nok. Anonymkode: 6e26f...17e Men renner ikke alt ned i løpet av en dag da? Anonymkode: 251cd...d75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simbyxor Skrevet 10. juni 2017 #4 Del Skrevet 10. juni 2017 Du kan kjøpe selvvanningssystem Eller svetteslange. Hvis de står ute og har tilgang på regn, så er det jo mange steder endel regn for tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #5 Del Skrevet 10. juni 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Men renner ikke alt ned i løpet av en dag da? Anonymkode: 251cd...d75 Tre en nylonstrømpesokk over tuten, så går det fint uten at jord fyller igjen tuten. Alt renner ikke ut med det samme, jeg har med hell brukt denne metoden i 30 graders varme, vi var borte 5 dager og tomatplanter og blomster hadde holdt seg fint. Jeg ville brukt to 1.5 l brusflasker på hver tomatplante, litt avhengig av hvor stor krukke de står i. Kanskje til og med 3 flasker, tomatplanter trenger mye vann når det er sol og varmt. Anonymkode: 9b2a1...6f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå