Gå til innhold

Lange hår på utsiden av underarmen, klipper dere de vekk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sinnsykt lange hår på utsiden av underarmen. Ser ut som manne arm! Jeg har målt og de er 3,1 cm lange , de korteste er rundt 2,5 cm.
Vet jo at det er helt høl i huet å barbere , men hva med å klippe de? Er det noen her som gjør det eller plages av samme problem som meg og gjør noe med det?  Samme gjelder lårene, men det syntes jo ikke like godt siden jeg går sjeldnere i shorts enn t skjorte...Noen som klipper hårene på lårene?

Anonymkode: a947f...a89

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ville vokset om du skal gjøre noe med det.

Anonymkode: cc281...cee

AnonymBruker
Skrevet

Har barbert armene siden jeg var 14. No problem, vokser kjempesent nå, får ikke harde stubber og armene mine er alltid smoothe😊 

Anonymkode: 484af...e13

AnonymBruker
Skrevet

ikke barber eller klipp! Jeg bruker epilator og da går det flere uker før det vokser ut. Eventuelt voks....

Anonymkode: bdf78...9c9

Skrevet

Anbefaler også voksing fremfor noe annet dersom du ønsker å fjerne hårene.

Skrevet

Eller la de være rett å slett.

• Liker 3
Skrevet

Jeg vokser underarmene og armhulene. Lårene har jeg alltid barbert sammen med leggene.

AnonymBruker
Skrevet

Barberer nå, skulle ønske jeg hadde begynt som tenåring. Jeg hadde skikkelige komplekser på den tiden.

Anonymkode: 45923...65d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barberer nå, skulle ønske jeg hadde begynt som tenåring. Jeg hadde skikkelige komplekser på den tiden.

Samme her. 

Anonymkode: b3550...b2f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker epilator jeg også. 

Anonymkode: dd6f0...f05

AnonymBruker
Skrevet

Mine hår er lengre enn dine. Jeg lar dem bare være. 

Anonymkode: e9d88...514

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg klipper. Foretrekker å stusse da jeg synes det er finest med hår på underarmene.

Anonymkode: ccd2b...5c1

AnonymBruker
Skrevet

Ts her! Mener dere virkelig at det er normalt å voxe armene (fra albuen til hendene på fremre og bakre side)  - og lårene?
Dette har jeg aldri hørt om! Det høres helt sykt ut i mine ører , trodde jeg var spesiell og sær som vurderte å stusse hårene på det mest hårete området på min arm. Wow...... Men å barbere og vokse de gir vel korte stubber når det vokser ut, og det kan vel umulig være hverken pent eller behagelig? Ser det ikke rart ut med fullstendig hårløse armer (og lår) også?

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her! Mener dere virkelig at det er normalt å voxe armene (fra albuen til hendene på fremre og bakre side)  - og lårene?
Dette har jeg aldri hørt om! Det høres helt sykt ut i mine ører , trodde jeg var spesiell og sær som vurderte å stusse hårene på det mest hårete området på min arm. Wow...... Men å barbere og vokse de gir vel korte stubber når det vokser ut, og det kan vel umulig være hverken pent eller behagelig? Ser det ikke rart ut med fullstendig hårløse armer (og lår) også?

Hvorfor er det noe mer rart å barbere der enn andre steder, da? Armene er jo mye oftere synlige enn leggene for eksempel. Og for de som har kraftig hårvekst eller mørke hår så skjønner jeg at det kan være plagsomt. Jeg fjerner hårene på armene selv, rett og slett fordi jeg syns det ser mye penere ut. Det tar omtrent ikke noe tid i det hele tatt, syns det er mye mer slitsomt å barbere leggene og andre kroppsdeler.

AnonymBruker
Skrevet

Barberer alltid lårene sammen med legger.

Bedre å være helt smooth enn plutselig masse hår.

Arnene har jeg ikke hår.

Anonymkode: dad4a...468

AnonymBruker
Skrevet

I dag så jeg en video på instagram at folk til og med har begynt å vokse bort dunhårene på fingrene, altsååååå Hva skjer med verden?????

AnonymBruker
Skrevet
På 6/12/2017 den 0.20, AnonymBruker skrev:

Men å barbere og vokse de gir vel korte stubber når det vokser ut

Myke, små stubber, men jeg barberer såpass regelmessig at det plager meg ikke.

Da jeg var tenåring trodde jeg at jeg kom til å få svarte stubber av å barbere armene. Det er feil og jeg skulle ønske jeg hadde funnet ut det for tjue år siden, da kompleksene var enorme.

AnonymBruker
Skrevet

Kan anbefale Veet hårfjerningskrem! Og ja det er naturlig å ha hår på lår, tær, rumpe etc. 

Anonymkode: b3242...e27

AnonymBruker
Skrevet

Som ung tenåring barberte jeg hysterisk vekk alt av kroppshår, unntatt hårmanken, øyevipper og øyenbryn. Galskap. La det være, ingen andre enn du bryr seg.

Anonymkode: 19101...b1c

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

I dag så jeg en video på instagram at folk til og med har begynt å vokse bort dunhårene på fingrene, altsååååå Hva skjer med verden?????

Det ariske ideal brer om seg! Svarte hår = NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...