Torrez Skrevet 10. juni 2017 #1 Skrevet 10. juni 2017 Hei! Jeg har tidligere hatt soppinfeksjon, og lurer derfor om jeg har fått dette igjen. Jeg og kjæresten min har ofte sex, men her om dagen begynte det svi litt ved slutten av økten. Etter dette gikk jeg selvsagt på do, og da svidde det utrolig. Jeg begynte senere å klø fryktelig, indre kjønnsleppe var hoven og rød, har fått en slags utflod som kan ligne cottagecheese (?), veldig illeluktende og rar konsistens. Jeg har også blødd litt fra noen sår etter jeg har klødd så utrolig fryktelig. Alle disse symptomene kan minne meg om soppinfeksjon, og har også lest at man har lettere for å få dette om man har hatt det tidligere. synes dere dette ligner soppinfeksjon? - bør jeg derfor begynne med Canesten igjen?
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #2 Skrevet 10. juni 2017 Gå til lege. Soppmidler skal ikke brukes uten at du er sikker på at det er sopp du har. Det står i pakningsvedlegget. Å bruke soppmidler uten å ha sopp kan få uheldige konsekvenser. Anonymkode: 961fd...a71
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #3 Skrevet 10. juni 2017 Jepp høres ut som sopp ! Kjøp canesten settet med både piller og krem, og sett en stikk pille i kjeden og unngå sex i 4 dager. Smør deg utvendig og stikkpillen tar seg av den innvendige soppveksten ! Start ASAP! Anonymkode: 737af...538
Torrez Skrevet 10. juni 2017 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jepp høres ut som sopp ! Kjøp canesten settet med både piller og krem, og sett en stikk pille i kjeden og unngå sex i 4 dager. Smør deg utvendig og stikkpillen tar seg av den innvendige soppveksten ! Start ASAP! Anonymkode: 737af...538 Tusen takk! spørsmål av ren nysgjerrighet, hjelper ikke kun krem? eller bør jeg gå for begge?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå