AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #1 Skrevet 9. juni 2017 Jeg skjønner ikke helt hvordan folk kan. Jeg har også klart å sette påmeg blid maske på job, fordi jeg vet hvilke konsekvenser det kan få om man larting gå seg utover kundene. Men det er enkelte ting jeg har lyst til å bli, men som jeg ikke engang søker på stillinger innenfor enda fordi jeg vet det krever en viss konsentrasjonsevne. Anonymkode: dbdc5...a31
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #2 Skrevet 9. juni 2017 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke helt hvordan folk kan. Jeg har også klart å sette påmeg blid maske på job, fordi jeg vet hvilke konsekvenser det kan få om man larting gå seg utover kundene. Men det er enkelte ting jeg har lyst til å bli, men som jeg ikke engang søker på stillinger innenfor enda fordi jeg vet det krever en viss konsentrasjonsevne. Anonymkode: dbdc5...a31 Ja, fordi jeg ser på skole/jobb som medisin når jeg har mye på privaten. Da er det godt å fordype seg fullstendig i noe annet utenfor seg selv. Anonymkode: 34522...b67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå