Gå til innhold

Noen som har vært ulykelig forelsket hele livet, som er godt voksne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 25 og forelsker meg aldri slik at det blir bra. Hittil har mennene jeg likte hatt psykiske problemer(rus osv, turte bare å snakke om følelser i fylla) han har vært singel hele livet og er nå 37. Neste mistet jeg interessen for fort da han var rundbrennee...var vel bare avstandsbetatt.

neste var samme kjønn som meg og gift! (Men jeg tror ikke jeg er vifil sånn egentlig, dette er 9 år siden og jeg har ikke følt noe for en dame etterpå). Neste var min bestekompis som jeg allerede hadde avvist. 6 år etterpå får jeg følelser for han og han virker til å ikke ha det tilbake. Helt til han begynner å prioritere meg igjen og vi blir nesten kjærester. Men så må han flytte på andre enden av landet for studier. 

Så flyttet jeg, enda lengre bort og forelsker meg overraskende nok. Han tok kontakt, men jeg så at navnet hans kom opp på min vennines telefon. Så ikke hva han hadde skrevet , men fikk inntrykk av at han sikkert prøver seg hos flere. Verste er nesten at han ikke var en typisk mann man snur seg etter på gaten, så jeg kunne kanskje fått han i fred. I tillegg bor han også et godt stykke unna meg. Han kan fremdeles ta kontakt, men jeg synes det er så vanskelig å tolke signalene hans:( 

lurer på om jeg egentlig noen gang kommer til å bli forelska i noen det faktisk passer med, og som jeg kan ha TILLIT til...

Anonymkode: 3b1aa...b38

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jada , det kommer, det kommer :) Du er bare 25 :) Mange av oss følte det akuratt som deg på den alderen men vipps skjer det noe og så kommer kjærligheten som klaffer !

Anonymkode: afd8c...6b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...