AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #1 Skrevet 9. juni 2017 Hei! Jeg har for tiden funnt tonen med en mye eldre mann på jobb. Vi flørter både på jobb, men også utenfor.....med klemming og teksting day og nasty. Han har nevnt at han ser på seg self som "gammel", men det hindrer han ikke til å fortsette å flørte. Vi har til og med vært på date et par ganger.....uten at det har ført til noe sted. Altså det jeg lurte på om hvor vanlig dette er, og om hva jeg skal tolke av alt dette.....er han intressert eller er det hand måte å si at det ikke vil funke.......?!?! Anonymkode: 15082...b93
Monstrum Skrevet 9. juni 2017 #2 Skrevet 9. juni 2017 Hvor stor aldersforskjell er det snakk om da? Er forskjell på om du er 20 og han 60, eller om du er 25 og han 40 tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #3 Skrevet 9. juni 2017 Han er vel interessert hvis han date'er, klemmer, tekster osv. Han hadde vel ikke gjort det om han ikke var interessert? Anonymkode: 751cb...598
Calijenta Skrevet 9. juni 2017 #4 Skrevet 9. juni 2017 Jeg selv syns ikke at alderforskjell er noe farlig om ikke dere selv synes det. Om det ikke er noe psykisk eller fysisk hindring mellom dere, og det er koselig å prate med han og bli kjent med han så bare bli kjent med han og se hvordan ting går. Om du ønsker mer av en "fling", eller om du ønsker et langt forhold er nok kanskje det du vil finne ut av ved å snakke med han etter noen dater. Tenker kun at det å få barn er den eneste vanskeligheten om det er altfor stor aldersforskjell.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #5 Skrevet 9. juni 2017 Det er 25 års forskjell.....og for min del så spiller det ingen rolle. Men jeg have it at han har datet lenge....og lurte på on kanskje dette bare var det "normale" for han Anonymkode: 15082...b93
Aquaman Skrevet 9. juni 2017 #8 Skrevet 9. juni 2017 (endret) 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså det jeg lurte på om hvor vanlig dette er, og om hva jeg skal tolke av alt dette.....er han intressert eller er det hand måte å si at det ikke vil funke.......?!?! Anonymkode: 15082...b93 Du får spørre han. Endret 9. juni 2017 av Aquaman
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå