AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #1 Skrevet 9. juni 2017 Har lenge mistrives i jobben min og er for tiden sykemeldt pga mobbing (ble tilslutt deprimert) på arbeidsplassen. Idag fant jeg ut at jeg er gravid(vi har prøvd i 1 år) og fikk tilbud om 6mnds vikariat på drømmearbeidsplassen. Hva gjør jeg? Når vikariat går ut står jeg uten inntekt, men samtidig har jeg svært lyst på en fot innenfor.. Anonymkode: d5bf2...38e
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #2 Skrevet 10. juni 2017 Du tar selvsagt drømmejobben! Tenk for en fin erfaring! Er du heldig får du kanskje fortsette, om ikke har du mer på CVn som kan hjelpe deg videre i den retningen du ønsker. Mye kan skje på et halvt år. Du har jo også mulighet til å søke nye jobber i denne perioden. Jeg har ikke peiling på det du tydeligvis bekymrer deg for, inntekt etter fødsel, så dette bør sjekkes opp. (NAV). Men om du er sykemeldt og deprimert bør du få dokumentert av lege at det absolutt er til det beste for deg å bytte arbeidssted. Babyen i magen har heller ikke godt av at du ikke har det bra. Kanskje kan dette spille inn på permisjonspengene. Anonymkode: 760ee...f42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå