Gå til innhold

Hvor kjøpe bommulstights\ leggings som ikke er gjennomsiktig ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor kjøper dere dette ? Bruker det mye under tunika nå på sommeren, men føler kjeder som cubus, hm, vero moda, lindex, gina osv har så tynne tightser som er gjennomsiktig før man tar den på :P
Vil ha litt tykkere \ kvalitet på tightsen :)

Anonymkode: d7386...d34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å gå opp en størrelse? Jeg husker jeg brukte tights mye før, men hadde lite problemer med at de var gjennomsiktige så lenge jeg tok en størrelse som var stor nok 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvilket kjønn er du? Finnes mye herlige tights og strømpebukser til menn med fleece innerst som ikke er gjennomsiktige. 

Anonymkode: 88ae8...60a

AnonymBruker
Skrevet

Styr unna tights! Bruk heller kjole eller skjørt. 

Anonymkode: 3244f...611

• Liker 1
Skrevet

Gina Tricot kjøper jeg mine hos. Er jo bare å velge riktig størrelse, så unngår du at den blir gjennomsiktig. Skal sies at jeg definitivt ikke går ute med det plagget.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper mine på eBay, da får jeg slike som ikke er gjennomsiktig men likevel passer i livet. Sørg for å finne en britisk  selger, da kan du stole på størrelsene.

Anonymkode: 3642e...36b

AnonymBruker
Skrevet

HM, Lindex.

Husk stor nok størrelse. 

Anonymkode: 2a61a...a19

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøper mine på eBay, da får jeg slike som ikke er gjennomsiktig men likevel passer i livet. Sørg for å finne en britisk  selger, da kan du stole på størrelsene.

Anonymkode: 3642e...36b

Har du tilfeldigvis link å dele? Handlet mye på ebay men tightser kommer bare i kina størrelser og er ubrukelige de jeg har funnet...

Anonymkode: de4d9...f23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...