Gå til innhold

han kan da ikke være interessert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har vært på noen dater med en fyr og vi har hatt det kjempe koselig sammen (tror jeg haha)

han SIER han er interessert, MEN han svarer meg aldri på snap omtrent, han skriver ikke til meg som før og han ditchet meg da vi hadde en date her om dagen hvor han lot meg vente flere timer på stedet vi skulle møtes og aldri dukket opp. han mente mange ting kom i veien, men jeg ble irritert over at han ikke sa ifra om dette før jeg hadde sittet og seriøst ventet flere timer (jeg ville virkelig se han igjen) 

jeg er ikke en person som rører rundt grøten og jeg spiller ikke spill fordi det føler jeg meg for gammel for og det var jeg ferdig med for lenge siden.. så derfor spurte jeg rett ut og jeg sa også at han virkelig ikke kunne være interessert. men joda han mente han ville møte meg igjen og var interessert i meg, og han skulle finne på noe gøy vi skulle gjøre sammen neste date.

dette sa han for 3 dager siden og jeg har ikke hørt noe mer annet enn en snap fra en fest han var på igår. hahah jeg må le, for jeg tror jo ikke han er interessert når han holder på sånn, men han snakker til meg som om jeg er dum som mener det. altså er jeg helt håpløs eller har jeg rett til å lure? 

jeg går rundt som en tulling og venter på svar.. jeg liker jo gutten kjempe godt, men skal jeg bare gi opp? det her ødelegger dagene mine. forstår han ikke i det hele tatt. 

beklager langt innlegg, men kjenner så mye frustrasjon inni meg at jeg måtte få det ut et sted. (sikkert mye skriveleifer her og mtp. at jeg skrev det her som en racer) 

Anonymkode: fb1da...a06

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han ditchet deg på en date så lar du han gå i glemmeboken. INGEN mann som er interessert ditcher en potensiell dame på date uten en VELDIG god grunn. Veldig respektløs oppførsel som du ikke burde finne deg i. Hvis du har fått en god begrunnelse så er den grei men det er viktig å ta litt vare på seg selv i slike settinger og ikke godta for mye.

Anonymkode: 3c24f...c46

• Liker 12
Gjest impressa
Skrevet

Skjønner ikke at du fortsatt kan la deg sjarmere når han lar deg vente i flere timer og aldri dukker opp!

Selvfølgelig er han ikke interessert.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, impressa skrev:

Skjønner ikke at du fortsatt kan la deg sjarmere når han lar deg vente i flere timer og aldri dukker opp!

Selvfølgelig er han ikke interessert.

jeg vet. er helt tåpelig! 

er vel bare jeg som er godtroende når han sier han er interessert, selvom jeg innerst inne skjønner at jeg venter forgjeves og gir masse mens jeg ikke får noe tilbake. 

AnonymBruker
Skrevet

Husk: du legger møsnteret nå i hvor mye du godtar. Jo mer drittsekkoppførsel du godtar, je mer drittsekkoppførsel vil du få. Han ser at det er jo ikke så nøye med deg, for du er der uansett. Har du ikke egne grenser? 

Sett ned foten!

Anonymkode: 23d47...e0e

• Liker 13
Skrevet

Om vi later som om han er interessert. Har du virkelig lyst til å involvere deg med en som synes det er greit å la deg vente i flere timer?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har du vært intim med han?

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husk: du legger møsnteret nå i hvor mye du godtar. Jo mer drittsekkoppførsel du godtar, je mer drittsekkoppførsel vil du få. Han ser at det er jo ikke så nøye med deg, for du er der uansett. Har du ikke egne grenser? 

Sett ned foten!

jeg har vært rett fram, sa jeg ikke gadd mer og da kommer han krypende, men så fort jeg har godtatt det ja - så stopper det. 

jeg har bestemt meg nå for å bare fjerne han overalt og gå videre! det er bare litt vanskelig når man allerede liker noen. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du vært intim med han?

det har jeg..

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

det har jeg..

WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg har vært rett fram, sa jeg ikke gadd mer og da kommer han krypende, men så fort jeg har godtatt det ja - så stopper det. 

jeg har bestemt meg nå for å bare fjerne han overalt og gå videre! det er bare litt vanskelig når man allerede liker noen. 

eller sånn egentlig vil jeg skremme han bort så han innrømmer at han ikke er interessert. lage meg, han og de 10 barna våres på the sims. så jeg slipper å ta den kleine praten.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!

vi har vært på mange dater, og i starten var han jo ikke sånn. klart jeg angrer litt, men gjort er gjort 

Skrevet

Nei, han er ikke interessert. 

Han har deg som "back-up" bare.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

La han gå. Kutt all kontakt, så ser du om han til slutt tar kontakt. Gjør han ikke det, se det positive i det, du slapp å bruke tiden din på en tulling. Å ikke dukke opp til en date eller avtale uten å ringe å forklare seg er direkte frekt! Komme medunskyldni her etterpå er bare for å ro seg unna. Det finnes flere bra gutter, han der ser jeg for meg vil kunne gi deg mye hodebry og overtenking om du fortsetter holde kontakt med han.

Anonymkode: 95652...88e

• Liker 1
Skrevet

Du opprettholdes som bootycall

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du har vært ey alt for lett bytte for han, som mange andre damer er idag. Hold mer igjen neste gang, bruk TID før du vet mer hvor du står! 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Høres ut som du har vært ey alt for lett bytte for han, som mange andre damer er idag. Hold mer igjen neste gang, bruk TID før du vet mer hvor du står! 

Det har ikke noe med hvor lett hun var. Han er ikke interessert i forhold enten hun spiller hard to get eller ikke. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du har bare vært på noen dater med en fyr. Du har allerede vært intim med han, og han behandler deg som ei dørmatte allerede! Ikke gi alt så tidlig neste gang ts. Han er tydeligvis ikke interessert, men du må lære deg til å VENTE til du ser tidligere hva en mann vil med deg, før du gir deg hen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Sykkelkopp skrev:

Det har ikke noe med hvor lett hun var. Han er ikke interessert i forhold enten hun spiller hard to get eller ikke. 

I noen tilfeller kan det ha noe å si. De som legger seg på rygg med en gang, vinner ikke akkurat på det. Det vitner om at man er ikke så selekive til hvem man inviterer til sin private sfære...og det kan være turnoff.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Ikke godta slikt. Han sier ant at han er interessert bare for å ha deg i "den sorte boka". Vi jenter må være hardere mot menn. Ikke gi så lett etter fordi vi håper og ønsker mer. 

Anonymkode: b17f7...d45

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...