AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #1 Del Skrevet 9. juni 2017 Hadde bestilt kjoler fra en britisk nettbutikk på over 350 kr så var forberedt på å betale toll. Betalte rundt 650 kr, så ut i fra tollkalkulatoren skulle jeg betale rundt 250 kr i toll (10,7% i toll + 25% mva). Dro på posten for å hente pakken, men måtte betale 450,- Noen som vet hva grunnen til at de tok så mye mer enn jeg forventet? Anonymkode: e115d...be7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hadley Skrevet 9. juni 2017 #2 Del Skrevet 9. juni 2017 Du må betale for at Posten fortollet pakken for deg. Forenklet fortolling eller noe sånt. Idiotisk! Det burde stå på kvitteringen du fikk hva du har betalt for. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 9. juni 2017 #3 Del Skrevet 9. juni 2017 Her finner du postens kalkulator slik at du slipper slike overraskelser i fremtiden: https://www.posten.no/fortolling/motta-fra-utlandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #4 Del Skrevet 9. juni 2017 Ok. Idiotisk at de tar så mye som 200 kr for det. Står ingenting på kvitteringen jeg fikk. Anonymkode: e115d...be7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå