AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #1 Skrevet 9. juni 2017 Jeg er ikke gravid, sånn at det er sagt. Men i hele dag har jeg hatt en voldsom puls/dunking på ett sted i magen. Det kjennes uten at jeg tar på magen, og vises godt utenpå magen når jeg står. Hva kan dette være?? Anonymkode: 3e159...031
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #2 Skrevet 9. juni 2017 Er du tynn? Jeg er veldig smal og kjenner godt pulsåren(?)øverst i magen. Noen ganger mer enn andre. Jeg er helt frisk. Anonymkode: c6061...79b
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #3 Skrevet 9. juni 2017 Det er helt normalt. Jeg kan se og kjenne pulsen i magen ofte. Samme med samboer. Vi er helt friske. og vi har også litt ekstra fett på magen. Anonymkode: e0168...dfc
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #4 Skrevet 9. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du tynn? Jeg er veldig smal og kjenner godt pulsåren(?)øverst i magen. Noen ganger mer enn andre. Jeg er helt frisk. Anonymkode: c6061...79b Skulle ikke sitere dette, men får det ikke bort (skriver på telefon).. TS: anbefaler deg å oppsøke lege for å utelukke at det er et aortaaneurisme. Når du ikke har opplevd det før altså. Anonymkode: ffdf5...a8f
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #5 Skrevet 9. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er du tynn? Jeg er veldig smal og kjenner godt pulsåren(?)øverst i magen. Noen ganger mer enn andre. Jeg er helt frisk. Anonymkode: c6061...79b Er normalvektig vil jeg si. Det dunker ved siden av navlen mot høyre side. Hmm. Har opplevd det et par ganger før, men ikke like voldsomt og lenge som nå. Anonymkode: 3e159...031
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå