fiole Skrevet 9. juni 2017 #1 Del Skrevet 9. juni 2017 (endret) Fortell om de beste/værste bløffene du har brukt. Eller fortell simpelthen sanheten Endret 4. august 2017 av fiole 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 9. juni 2017 Forfatter #2 Del Skrevet 9. juni 2017 Jeg har aldri syklet Stavanger/Tronhjæm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 9. juni 2017 #3 Del Skrevet 9. juni 2017 1 minutt siden, fiole skrev: Jeg har aldri syklet Stavanger/Tronhjæm. Ja jeg tenkte på det da det sto skråstrek mellom de to byene; "hun har sikkert syklet i Stavanger eller Trondheim - og det er jo ikke spesielt langt, men jeg kan la meg imponere....., nei der kom Hoppe i mellom ja" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 9. juni 2017 Forfatter #4 Del Skrevet 9. juni 2017 1 minutt siden, Nietsoj skrev: Ja jeg tenkte på det da det sto skråstrek mellom de to byene; "hun har sikkert syklet i Stavanger eller Trondheim - og det er jo ikke spesielt langt, men jeg kan la meg imponere....., nei der kom Hoppe i mellom ja" Jeg skulle gjøre det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 9. juni 2017 #5 Del Skrevet 9. juni 2017 Fortell mer da, hva skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 9. juni 2017 Forfatter #6 Del Skrevet 9. juni 2017 1 minutt siden, Nietsoj skrev: Fortell mer da, hva skjedde? Flere ville være med......men etter hvert så...falt flertallet fra så var det bare meg igjen klar som bare....ja ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 9. juni 2017 #7 Del Skrevet 9. juni 2017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 9. juni 2017 Forfatter #8 Del Skrevet 9. juni 2017 Jeg syns ikke det var så morsomt den gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 4. august 2017 Forfatter #9 Del Skrevet 4. august 2017 Jeg skulle jo bare være her i en kort periode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 4. august 2017 Forfatter #10 Del Skrevet 4. august 2017 Kom deg ned derfra, alle naboene glaner!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 4. august 2017 #11 Del Skrevet 4. august 2017 6 timer siden, fiole skrev: Jeg skulle jo bare være her i en kort periode Du fyller straks året. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 4. august 2017 Forfatter #12 Del Skrevet 4. august 2017 1 minutt siden, Nietsoj skrev: Du fyller straks året. ha ha ha nettopp 1 år snart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 4. august 2017 #13 Del Skrevet 4. august 2017 2 minutter siden, fiole skrev: ha ha ha nettopp 1 år snart I forhold til @Hoppetaujenta så er jo det en kort periode - men gir du deg nå? Thats the question..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. august 2017 #14 Del Skrevet 4. august 2017 Ja, jeg er visst litt langdryg av meg i forumsammenheng. Blir ikke kvitt meg så lett. Fleip...eller fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 4. august 2017 #15 Del Skrevet 4. august 2017 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Ja, jeg er visst litt langdryg av meg i forumsammenheng. Blir ikke kvitt meg så lett. Fleip...eller fakta? Jepp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. august 2017 #16 Del Skrevet 4. august 2017 27 minutter siden, fiole skrev: ha ha ha nettopp 1 år snart Håper det blir mange flere år fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå