AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #1 Del Skrevet 9. juni 2017 Jeg skal nå begynne å jobbe natt, og lurer da på hvor mye nattillegget er på? Anonymkode: 5a6b7...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #2 Del Skrevet 9. juni 2017 Da må du først fortelle hvilke jobb du har. Det varierer fra yrke til yrke. Noen har fra Kl 18 , noen fra Kl 21, og noen fra midnatt. Anonymkode: 94412...1ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #3 Del Skrevet 9. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da må du først fortelle hvilke jobb du har. Det varierer fra yrke til yrke. Noen har fra Kl 18 , noen fra Kl 21, og noen fra midnatt. Anonymkode: 94412...1ec Jeg jobber innen helsevesnet. Mener å ha hørt at vi har fra kl 21 eller 22. Men aner ikke hvor mye. Anonymkode: 5a6b7...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #4 Del Skrevet 9. juni 2017 ...og det varierer også fra fagforening til fagforening... Anonymkode: 2f3d3...84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #5 Del Skrevet 9. juni 2017 Jobber du i helsevesenet og ikke er lege, er det ikke noe å tenke på fordi det er så lavt likevel at det knapt har en betydning. Anonymkode: 20b8a...36e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #6 Del Skrevet 9. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jobber du i helsevesenet og ikke er lege, er det ikke noe å tenke på fordi det er så lavt likevel at det knapt har en betydning. Anonymkode: 20b8a...36e Jeg synes det har en betydning, er jo derfor jeg spør. Jobber også bare som vikar, så er greit å kanskje ha dobbelt så mye lønn hvis jeg jobber natt i ei helg:) Anonymkode: 5a6b7...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 9. juni 2017 #7 Del Skrevet 9. juni 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal nå begynne å jobbe natt, og lurer da på hvor mye nattillegget er på? Anonymkode: 5a6b7...152 Hvor langt er et tau? Det er for lite kjøtt på beinet ditt til at en kan svare Du mangler 1) Sektor 2) Privat/kommunalt/fylkeskommunalt/statlig 3) Styrk beskrivelsen (Stillingskode) 4) hvilken arbg organisasjon om du ikke er fagorganisert, da er det fagorganisasjonen du må oppgi. Forøvrig så ligger de fleste tariffer på nett slik at det skal være relativt enkelt å Google seg frem til hva som er aktuelt for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #8 Del Skrevet 9. juni 2017 6 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: Hvor langt er et tau? Det er for lite kjøtt på beinet ditt til at en kan svare Du mangler 1) Sektor 2) Privat/kommunalt/fylkeskommunalt/statlig 3) Styrk beskrivelsen (Stillingskode) 4) hvilken arbg organisasjon om du ikke er fagorganisert, da er det fagorganisasjonen du må oppgi. Forøvrig så ligger de fleste tariffer på nett slik at det skal være relativt enkelt å Google seg frem til hva som er aktuelt for deg. Finner det ikke på google Anonymkode: 5a6b7...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #9 Del Skrevet 9. juni 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobber innen helsevesnet. Mener å ha hørt at vi har fra kl 21 eller 22. Men aner ikke hvor mye. Anonymkode: 5a6b7...152 Mener å ha hørt.....vet ikke hvor mye? Enkelte ting jeg leser,skremmer meg Anonymkode: 94412...1ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #10 Del Skrevet 9. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener å ha hørt.....vet ikke hvor mye? Enkelte ting jeg leser,skremmer meg Anonymkode: 94412...1ec Ja, jeg er usikker på om nattillegget starter 21 eller 22? Jeg fant nå ut hvor mye, la ikke merke til at det sto kvelds/nattillegg på lønnslippen:-) Anonymkode: 5a6b7...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #11 Del Skrevet 9. juni 2017 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg er usikker på om nattillegget starter 21 eller 22? Jeg fant nå ut hvor mye, la ikke merke til at det sto kvelds/nattillegg på lønnslippen:-) Anonymkode: 5a6b7...152 Ja...fortell hva du har i nattillegg da... Anonymkode: 94412...1ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #12 Del Skrevet 9. juni 2017 Starter kl 17, er på ca 55 i timen. Ingen forskjell på kveld og natt. Slutter kl 06. Anonymkode: 78ca0...26f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 10. juni 2017 #13 Del Skrevet 10. juni 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Finner det ikke på google Anonymkode: 5a6b7...152 Prøv å endre litt på søket ditt for alle tariffene ligger ute. Tok meg 30 sek å finne den som er aktuell for mine arbeidstakere (og det var inkl den tiden det tok meg å skrive inn søket) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 10. juni 2017 #14 Del Skrevet 10. juni 2017 (endret) Som en annen over sier: nattillegget er slett ikke noe å rope hurra for. Her har vi samme natt- og kveldstillegg, får det etter kl 17 og det er på rundt 50 kr/timen. Så dobbel lønn som nattevakt er dessverre en drøm uten feste i realiteten. Endret 10. juni 2017 av boblevann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #15 Del Skrevet 10. juni 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Mener å ha hørt.....vet ikke hvor mye? Enkelte ting jeg leser,skremmer meg Anonymkode: 94412...1ec Du virker ganske nebbete/frekk mot de som prøver å svare deg seriøst. Forandr holdning/attitude, så kanskje du får bedre svar Glem iallfall dobbel lønn o.l. Tipper du har max 25% hvis det er helsesektoren Anonymkode: 45174...82e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå