AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #21 Del Skrevet 10. juni 2017 Hvem burger er best? Anonymkode: 9e9f3...7b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #22 Del Skrevet 10. juni 2017 Ikke sørkl kæj i alle fall. Altfor vanskelig å uttale for oss gamle. Foretrekker Esso og Shell 😅 Anonymkode: 582dd...55f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #23 Del Skrevet 10. juni 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Ganske lenge siden jeg var ferdig på skolen! Hadde høyt nok snitt til å komme inn på medisinstudiet, så lærte vel noe. Anonymkode: b73c8...bba Det måtte dut altså nevne fordi du ikke tålte kritikk av dine grammatiske kunnskaper? Anonymkode: b8389...497 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #24 Del Skrevet 10. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det måtte dut altså nevne fordi du ikke tålte kritikk av dine grammatiske kunnskaper? Anonymkode: b8389...497 Det var visst noen her som trodde de var smartere enn meg, men det tror jeg neppe er riktig! Jeg tåler det meste, og jeg har gode grammatiske kunnskaper. Fikk ikke mer enn 5 i norsk på vgs, for øvrig i alle norskfagene samt eksamen, men det var andre fag som interesserte meg mer. Anonymkode: b73c8...bba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #25 Del Skrevet 10. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Når du snakker med pasienter får du passe deg og bruke riktig grammatikk da forvelles virker du uprofesjonell. Hvem medisiner bruker du? teiteste lege ever. Anonymkode: 12299...26f Selv om jeg hadde gode nok karakterer til å komme inn på medisinstudiet, så betyr ikke det at jeg valgte å bli lege, skjønner du. Anonymkode: b73c8...bba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #26 Del Skrevet 12. juni 2017 På 9.6.2017 den 23.45, AnonymBruker skrev: Ganske lenge siden jeg var ferdig på skolen! Hadde høyt nok snitt til å komme inn på medisinstudiet, så lærte vel noe. Anonymkode: b73c8...bba Men ikke nok til å fortjene karakteren i norsk. Ingen hadde vært i nærheten av 5 med en slik grammatikk i "gamle dager". Vitner vel om nivåsenkningen som skjedde etter reformene på 90-tallet. Anonymkode: ab47c...a25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #27 Del Skrevet 12. juni 2017 123 pumpene, alltid rimeligere. Om jeg skal velge en stasjon blir det lokal Shell, eller CK om jeg er i byen for ta en prat med tidligere kollegaer. Anonymkode: 975cb...7c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #28 Del Skrevet 12. juni 2017 På 9.6.2017 den 17.57, AnonymBruker skrev: For min del er det ingen tvil: Esso! De har de beste burgerne, er vel hovedgrunnen. Har rabattkort på drivstoff på Esso, men tror nok det var burgerne som gjorde at jeg ble helfrelst Esso-supporter. Hva med dere? Anonymkode: b73c8...bba HVILKEN jeg liker best? Der det er billigst drivstoff. Med er vel den lokale Esso-stasjonen der jeg bor. Anonymkode: 15cbd...e51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slagelse Skrevet 12. juni 2017 #29 Del Skrevet 12. juni 2017 Esso og CirkleK på grunn av Coop medlem, Shell på grunn av Trumf og Bunker Oil da man kan fylle og få regning i posten. Jeg fyller stort sett bare bensin på stasjonene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #30 Del Skrevet 20. juni 2017 På 12.6.2017 den 19.03, AnonymBruker skrev: Men ikke nok til å fortjene karakteren i norsk. Ingen hadde vært i nærheten av 5 med en slik grammatikk i "gamle dager". Vitner vel om nivåsenkningen som skjedde etter reformene på 90-tallet. Anonymkode: ab47c...a25 Jeg skrev ikke "hvem" i stedet for "hvilken" i stilene mine eller på eksamen, men dette forumet her er altså ingen norskeksamen. Jeg fikk 6 i norsk muntlig og 5 både i hovedmål og sidemål, og 5 også på de to skriftlige eksamenene. Anonymkode: b73c8...bba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 21. juni 2017 #31 Del Skrevet 21. juni 2017 Det heter hvilken Er coop medlem, så foretrekker Circle K og Esso. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amorøs Skrevet 10. juli 2017 #32 Del Skrevet 10. juli 2017 DeliDeLuca-stasjonene har gode kaker, Esso.stasjonene best burgere. Fyller oftest på Shell og Circle K av geografiske årsaker, men benytter alle kjedene da jeg som regel fyller på den til enhver tid nærmeste bensinstasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #33 Del Skrevet 10. juli 2017 På Saturday, June 10, 2017 den 17.08, AnonymBruker skrev: Når du snakker med pasienter får du passe deg og bruke riktig grammatikk da forvelles virker du uprofesjonell. Hvem medisiner bruker du? teiteste lege ever. Anonymkode: 12299...26f 😂 ganske fælt, men nå lo jeg høyt her jeg sitter helt alene! Anonymkode: 2cd92...9b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #34 Del Skrevet 12. juli 2017 Der de er billigst Anonymkode: f07c4...ace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #35 Del Skrevet 12. juli 2017 Jeg skulle ønske jeg kunne oppgi et merke,men det finnes ikke. Eks de som tilbyr noe ekstra. Nå er de mest opptatt av å selge boller,pølser og annen dritdårlig mat. De ansatte har 0 peiling. Var inne på en stasjon og skulle ha noe olje. Ansatte peker på hyllen og sier:det er det vi har. Så måtte jeg skifte vindusvisker,siden det ikke er min bil,var jeg usikker. De kunne ikke hjelpe. Ikke si bensinstasjon. Det er gatekjøkken med bensinpumpe. Før i tiden krevde de av de som drev stasjoner,at de hadde kunnskap. Det var gjerne bilmekaniker. Det var den gang det var hjelp å få. Spør de ansatte hva dressing eller salat er laget av. De ser ut som de har ramlet ned fra månen. Anonymkode: f07c4...ace 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 12. juli 2017 #36 Del Skrevet 12. juli 2017 Hvis jeg kun skal fylle bensin foretrekker jeg St1 ubetjente stasjoner. De pleier å være billigst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #37 Del Skrevet 12. juli 2017 Tipper det er samme person som sitter og lager alle "hvem ting liker du" tråder her... Men ellers der det er billigst diesel. Anonymkode: ad4ae...280 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mousj Skrevet 12. juli 2017 #38 Del Skrevet 12. juli 2017 Dette "hvem" greiene skriver dere bare for å plage livet av folk. Håper jeg. For du lurer vel ikke egentlig på hvilken bensinstasjonkjede folk liker best, gjør du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TMB Skrevet 5. august 2017 #39 Del Skrevet 5. august 2017 For drivstoff på privatbilen blir det alltid ST1 søndag kveld pga pris. For drivstoff på firmabilen blir det oftest CK eller Shell da det ikke er jeg som betaler så jeg bryr meg ikke. Ellers foretrekker jeg CK pga kaffen og wiener for en tier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå